Dat moment dat je je realiseert dat de user icon niet een foto van de user is.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:18 schreef Rene het volgende:
Door corona wens geprobeerd. En het staat. Het is makkelijk. Ik krijg complimenten . Dus ik houd het zo. Al zou het in theorie niet hoeven want het groet.
Groeten terugquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:18 schreef Rene het volgende:
Door corona wens geprobeerd. En het staat. Het is makkelijk. Ik krijg complimenten . Dus ik houd het zo. Al zou het in theorie niet hoeven want het groet.
Jij hebt makkelijk praten met je negerpener.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:32 schreef phoenyx het volgende:
Je hoeft er ook niet persé heel goed uit te zien toch? Ik heb nu ook al grijze haren en ben pas 34 jaar oud. Zit er niet mee omdat het met andere zaken te compenseren is. Het is wat het is, misschien je extra richten op andere zaken om voor je gevoel het te kunnen compenseren?
Waarom wil je corona?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:18 schreef Rene het volgende:
Ik ben blank hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je negerpener.
Ik zag het toch wel hoor van die 2cmquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ben blank hoorMaar je kan zoiets toch met zoveel compenseren. Sportscholen zouden nogal wat minder populair zijn als de personen van het andere geslacht op dikke mannen vallen om maar iets te noemen
Ja dat was mijn eerste insteek, kak dat je zo snel bentquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zag het toch wel hoor van die 2cm
Weet je niet vantevoren hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:51 schreef BasEnAad het volgende:
Het is niet zo dat je het eeuwige leven hebt ofzo.
Mja aan de andere kant zijn er ook weer vrouwen die een haartransplantatie een afknapper vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef matigeuser het volgende:
Ja ik kan het me goed voorstellen. Ouder worden is kut. Lelijker worden is kut. Maar het is wel een 'part of life' waar iedereen mee te maken krijgt.
Als je een vrouw en kinderen hebt zou ik zeggen, het is kut, maar leg je erbij neer. Uiterlijk is niet meer het belangrijkste.
Als je nog aan de vrouw moet geraken, dan wordt het een ander verhaal. Dan is de pil nog bitterder dan hij al is. Ik kan wel zeggen ' don't give a fuck' maar ik denk dat ik dat zelf ook niet zou kunnen. Wellicht toch haartransplantatie overwegen en alles op alles zetten om je kaalheid te compenseren met goede sociale skills, ambitie, goed inkomen, humor, leuke persoonlijkheid, etc.
Meer kun je niet doen.
” eens” ipv wens. Scuuuziequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |