quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:17 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Poft ff 6 dikke toeters weg en dat is dan alleen nog maar het voorafje.
Neen. Ik ben veeleisend.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:18 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het is ook niet gauw goed met jou he?
Dus de volgende keer wil je minimaal 2 vingers in je kont?quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende:
Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond.
Over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:14 schreef bellahadid het volgende:
Geen idee wat je bedoelt verder, maar ik moet om de een of andere reden aan Justin Bieber denken als ik je post lees.
Meer dan dat er mensen zijn die jaloers zijn op Rotterdamquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denken dat er mensen jaloers zijn op het Westland!!!!!!!!!!!!!!!11111
Dat pikkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Meer dan dat er mensen zijn die jaloers zijn op Rotterdam
Jullie moesten zelfs zo nodig een stukje Westland hebben dus pikken jullie het gewoon maar inx1000
Waar maak je je druk omquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Meer dan dat er mensen zijn die jaloers zijn op Rotterdam
Jullie moesten zelfs zo nodig een stukje Westland hebben dus pikken jullie het gewoon maar inx1000
Is ook een lolletje hoor, niks mis met Rotterdam.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om
Laten we gewoon weer aardig tegen elkaar zijn, ongeacht woonplaats.
Als ze met hun tengels maar van Utrecht afblijven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben al zo weinig daar, dus dat gunnen we ze gewoon. Geen probleem jwz
Alleen maar liefde gozertquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is ook een lolletje hoor, niks mis met Rotterdam.
Echt wel, kutstad.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is ook een lolletje hoor, niks mis met Rotterdam.
een valide klacht van 1 maandquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je zelfs daar al niet tegen kunt.....____!!!
Hoe moet je irl dan wel niet zijn?![]()
Ik krijg er zelfs notes voor![]()
Klaag: mensen die nergens tegen kunnen, zelfs niet tegen een mention
Anti-klaag: mensen die blij worden van een mention![]()
Heb ik ook gehadquote:
Kappe nou.quote:
1 keer is grappig, maar wordt nu wel beetje kansloosquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dus de volgende keer wil je minimaal 2 vingers in je kont?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |