Jij, als drugsverslaafde, kan het weten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
3 dagen geen drugs en humeurig zijn
Cokedipje
Enkel wiet en hasjquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij, als drugsverslaafde, kan het weten.
Mag niet van allahquote:
quote:
En dan niet zo'n klein beetje ookquote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
Niet makkelijk 3+ gram roken wanneer je chillende bent
Dat niet zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij, als drugsverslaafde, kan het weten.
Vanzelfsprekend, dat zijn je g00nsquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar dan juist moet je andere drugsverslaafden niet belachelijk maken.
quote:
Als trotse Rotterdammer wilde ik deze nick al heel lang.quote:
Gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:06 schreef Erasmus het volgende:
Als trotse Rotterdammer wilde ik deze nick al heel lang.Nu heb ik hem eindelijk.
Een trotse Rotterdammerquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Als trotse Rotterdammer wilde ik deze nick al heel lang.Nu heb ik hem eindelijk.
Jaloers zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks ouwe
[..]
Een vlag van het boerige Westland als UI hebben
Deze kerel 2 jointjes uit een gram. Zeker oldskool buiten draaien in de vrieskou met ijspegels als vingers en de helft op de grond.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Alsof 3 gram veel haze. Zijn 6 jonkos
Alsof 3 gram veel haze. Zijn 6 jonkosquote:
Is goed Youssefquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Gewoon in me osso. En 0,5 is dikke toeter, geen "jointje"quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:14 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Deze kerel 2 jointjes uit een gram. Zeker oldskool buiten draaien in de vrieskou met ijspegels als vingers en de helft op de grond.
Poft ff 6 dikke toeters weg en dat is dan alleen nog maar het voorafje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon in me osso. En 0,5 is dikke toeter, geen "jointje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |