quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Komt vanavond toch niet?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jammer van die 2 meiden. Die vond ik wel leuk samen
Ik vind bijna alle dates tussen twee vrouwen leuk om te zien. Er heerst vaak een bepaalde gezelligheid die ik tussen man en vrouw wel af en toe mis.quote:
Ik ook eigenlijk niet nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
Had die Marokkaan met die negerin niet verwacht.
Ik vind het bijna altijd alleen maar vriendschappelijk (ms wat jij bedoelt met die gezelligheid). Maar geen idee hoe twee vrouwen gemiddeld met elkaar daten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle dates tussen twee vrouwen leuk om te zien. Er heerst vaak een bepaalde gezelligheid die ik tussen man en vrouw wel af en toe mis.
Haar kont komt er bijna onderuit iddquote:Op maandag 8 juni 2020 19:29 schreef DKUp het volgende:
Een warme gezellige persoon.
Dit ziet er heerlijk hoerig uit.
Schande idd.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
Drie jaar single, wel contact gehad met mannen.
Wat neuken?
Soort van Kim Kardasianquote:Op maandag 8 juni 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
Drie jaar single, wel contact gehad met mannen.
Wat neuken?
Fixed.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:38 schreef DKUp het volgende:
Ze wil een lange man van 1.75 en hij mag niet smakken
Fijn om te horen dat ik met 1.80 nu een lange man ben.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:38 schreef DKUp het volgende:
Ze wil een man van 1.75 en hij mag niet smakken
1.81 GENOTquote:Op maandag 8 juni 2020 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik met 1.80 nu een lange man ben.
Goed voor het ego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |