Ik gok dat hij morgenochtend op Funda staat.quote:
Ik moet zeggen dat er dagen voorbij gaan zonder dat ik het Drents nieuws lees.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:22 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie afgelopen week ook gelezen over de middelen die gevonden zijn in een aantal Drentse natuurgebieden?
https://www.akkerwijzer.n(...)andbouw-gerelateerd/
Ja, die man is van BASF, klopt, maar als je voor BASF werkt is Deet niet opeens een gewasbeschermingsmiddel geworden
Heeft ook in een of ander landelijk dagblad gestaan... Volgens mij Trouw "de verdieping"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er dagen voorbij gaan zonder dat ik het Drents nieuws lees.
Welke krant lezen jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Mijn abonnement op 'De Akkerwijzer' is pas geleden verlopen. Las het daarvoor wel elke dag van voor naar achteren.
Online van alles en een abonnement op De Volkskrant.quote:
Ja, ook de Volkskrant. Daar stond van de week wel een stuk in over wat Ludolf aanhaalde. Maar toen hadden jullie het druk met opjagen van patrijzen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Online van alles en een abonnement op De Volkskrant.
En jij?
Kippenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook de Volkskrant. Daar stond van de week wel een stuk in over wat Ludolf aanhaalde. Maar toen hadden jullie het druk met opjagen van patrijzen.
Baas boven baas.quote:
Dat is boeren waarvoor je een duur abonnement moet hebben. Heb van Agrio nog nooit een melden gehad, alla AD groep (persgroep, of hoe heet die uitgever)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Mijn abonnement op 'De Akkerwijzer' is pas geleden verlopen. Las het daarvoor wel elke dag van voor naar achteren.
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Gistermiddag en vandaag iemand even dagje geholpen met spanten zetten. (Ja heerlijk weer daarvoor) "ja laat maar even weten hoeveel je moet hebben"
Lastig, wat vraag je, vraag je teveel. Dus even gevraagd wat hij in gedachten had. "Meestal doe ik 15-20/u"
Ik dacht dat ik met ¤12,50 al veel vroeg
B&g of in het algemeen.quote:
Een hovenier wordt moe. Enige wat ik deed is stroppen om spanten doen en af en toe wat moeren aandraaien.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |