abonnement Unibet Coolblue
pi_193491557
Nu ik weer eens van energieleverancier ga veranderen kom ik op gaslicht.com en pricewise.nl allemaal nieuwe aanbieders tegen waar ik nog nooit van gehoord heb, zoals vrijopnaam, nakedenergy, innova, greennl, fenor en hvc tegen. Deze komen verassend genoeg allemaal bovenin de lijstjes te staan.

Iemand ervaring met deze aanbieders?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:16:03 #2
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193491914
-onnodig-

[ Bericht 93% gewijzigd door Rene op 05-06-2020 18:21:08 ]
pi_193492228
Er zijn al aanbieders failliet gegaan met verlies van je voorschotten tot gevolg: https://www.rtlnieuws.nl/(...)r?redirect_from=rtlz
dag
pi_193492435
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:39 schreef Peter het volgende:
Er zijn al aanbieders failliet gegaan met verlies van je voorschotten tot gevolg: https://www.rtlnieuws.nl/(...)r?redirect_from=rtlz
dat verklaart veel... ik had al een vermoeden, want zoveel nieuwe spelers op de markt en allemaal prijsvechters kan niet goed zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 19:33:06 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_193493031
Hvc is in eigendom van een groot aantal Nederlandse gemeenten. Zal wel niet zo snel omvallen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_193497976
Ik ben klant bij vrijopnaam. Ik gebruik het niet als een spaarrekening of een investering, dus maak mij niet druk om een eventueel faillissement. Ze maakten geen issue van mijn voorschotbedrag en hebben wel een hele fijne webapp waar je dagelijks verbruik kan inzien.
pi_193502243
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 00:44 schreef exelletor het volgende:
Ik gebruik het niet als een spaarrekening of een investering, dus maak mij niet druk om een eventueel faillissement.
Kan je dit uitleggen, want dit snap ik niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 juni 2020 @ 11:30:13 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193502286
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Kan je dit uitleggen, want dit snap ik niet.
dat exelletor zijn voorschot zo laag heeft staan dat hij eigenlijk altijd zal moeten bijbetalen. Hierdoor zal het nooit zijn dat als de aanbieder in het jaar failliet gaat hij bij de aanbieder nog geld weg zou moeten plukken om weer een de nieuwe aanbieder te verstrekken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_193502300
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat exelletor zijn voorschot zo laag heeft staan dat hij eigenlijk altijd zal moeten bijbetalen. Hierdoor zal het nooit zijn dat als de aanbieder in het jaar failliet gaat hij bij de aanbieder nog geld weg zou moeten plukken om weer een de nieuwe aanbieder te verstrekken.
dat is ook nog een idee, je voorschot gewoon op 1 euro zetten. De leveranciers die ik gehad heb hadden allemaal een minimum van tussen de 40-60 euro en dat is ook mijn verbruik....
Ik ga vven kijken of je bij opnaam het voorschot op 1 euro kan zetten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193502341
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ga vven kijken of je bij opnaam het voorschot op 1 euro kan zetten.
Let op dat je dan bij het invoeren van gegevens, NIET je te verwachten verbruik geeft. Want dan baseren ze daarop het voorstelvoorschotbedrag en krijg je niet meer naar beneden. Dus ook 1 m3 gas (indien van toepassing) en 10 kWh opgeven als "mijn huidige verbruik" .
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_193503420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:35 schreef blomke het volgende:

[..]

Let op dat je dan bij het invoeren van gegevens, NIET je te verwachten verbruik geeft. Want dan baseren ze daarop het voorstelvoorschotbedrag en krijg je niet meer naar beneden. Dus ook 1 m3 gas (indien van toepassing) en 10 kWh opgeven als "mijn huidige verbruik" .
bij aanmelden? Daar kan ik invullen wat ik wil, het voorschot wordt bij aanmelden altijd gebaseerd op historische gegevens bij mij bij alle overstappen, die ik gedaan heb.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')