abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 juni 2020 @ 15:31:28 #26
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_193859978
Wat zijn het ook een TOPSPORTERS:

https://dartsnieuws.com/c(...)aalf-uur-niet-roken/
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_193864495
OfficialPDC twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 18:39:48 The draw for the 2020 Betfred World Matchplay will take place on Sunday July 12.
@DanDartsDawson and @TheAsset180 will conduct the draw, which will be broadcast live across @Betfred’s social media channels. reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 juli 2020 @ 07:33:42 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_193868210
BullyBoy180 twitterde op zondag 28-06-2020 om 19:18:14 Before lockdown was 5xl. Now into this 2xl. Aim is xl before worlds https://t.co/bNAKDuhogQ reageer retweet
_O_
  woensdag 1 juli 2020 @ 09:50:22 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193869533
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2020 07:33 schreef Pino112 het volgende:
BullyBoy180 twitterde op zondag 28-06-2020 om 19:18:14 Before lockdown was 5xl. Now into this 2xl. Aim is xl before worlds https://t.co/bNAKDuhogQ reageer retweet
_O_
Zo dan. Nu hopen dat zijn niveau niet evenredig is gedaald
pi_193871908
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-als-pakketbezorger

Wat zou Yannick vinden van deze sympathieke actie?

@El-Stinho @Zipportal
pi_193872400
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-als-pakketbezorger

Wat zou Yannick vinden van deze sympathieke actie?

@:El-Stinho @:Zipportal
Beetje beweging.
pi_193876213
OfficialPDC twitterde op woensdag 01-07-2020 om 17:01:15 The 2020 Betfred World Matchplay will not take place at the Winter Gardens in Blackpool, and will instead be played behind closed doors at the Marshall Arena in Milton Keynes. reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_193876252
The Professional Darts Corporation can confirm that the 2020 Betfred World Matchplay will not take place at the Winter Gardens in Blackpool, and will instead be played behind closed doors at the Marshall Arena in Milton Keynes from July 18-26.

The PDC held extensive talks with the UK Government’s Department of Culture, Media & Sport (DCMS), the venue, host broadcaster Sky Sports and other stakeholders in an attempt to find a safe solution for the World Matchplay to be staged at the Winter Gardens.

However, with this not being possible the tournament will now - for the first time since being introduced in 1994 - be played behind closed doors, with the Marshall Arena being able to provide a protected environment to ensure the safe staging of the event.

“This is an unprecedented step for us to take and this tough decision has been made only after exhausting all possible options in a bid to stage the Betfred World Matchplay with a limited crowd in Blackpool,” said PDC Chief Executive Matt Porter.

“We thank the DCMS for their co-operation throughout the process and also the Winter Gardens and Blackpool Council, who remained committed to hosting the event throughout the process.

“Whilst this will be disappointing for the thousands of fans who had planned to watch the 2020 Betfred World Matchplay live in Blackpool, we will be offering those fans the chance to defer their tickets to 2021, when the tournament will return to its spiritual home.”

Existing ticket bookings for the 2020 Betfred World Matchplay will be transferred to the equivalent session of the 2021 event, which is planned to be held from July 17-25. Alternatively, fans can request a refund of their ticket base price from their point of purchase.

The 2020 World Matchplay will take place on its originally scheduled dates of July 18-26 and will be the first fully televised PDC tournament to take place following the suspension of events due to the worldwide Covid-19 pandemic.

The PDC Summer Series will see the sport’s stars return to action from July 8-12 in Milton Keynes for a series of five one-day Players Championship events, with coverage being streamed through PDCTV from 1200 BST on each day.


Dit wordt zoveel fun. Kan Ian White ook nog es winnen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193876554
Closed doors wilt zeggen geen publiek?? Vond de uk open zonder publiek geen succes maargoed het moet maar.
speak only if it improves the silence.
pi_193876569
Geen publiek inderdaad. Verwacht nu wel dat Ian White ver gaat komen ja.
pi_193876592
Darts zonder enig publiek is ook wel heel erg sfeerloos. Of gaan ze daar ook een geluidsband onder zetten zoals bij het voetbal? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193879934
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2020 07:33 schreef Pino112 het volgende:
BullyBoy180 twitterde op zondag 28-06-2020 om 19:18:14 Before lockdown was 5xl. Now into this 2xl. Aim is xl before worlds https://t.co/bNAKDuhogQ reageer retweet
_O_
Op Twitter een foto met half stijve lul :') @de_boswachter
pi_193879974
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Op Twitter een foto met half stijve lul :') @:de_boswachter
Marokkanenbroekje aan _O_
Lekkere body _O_
Mooiboy Vetklep _O_
U MAD?
pi_193885997
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Op Twitter een foto met half stijve lul :') @:de_boswachter
https://pbs.twimg.com/media/Eb2-8g1XYAI9DAi?format=jpg&name=large
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:32:17 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193886082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-als-pakketbezorger

Wat zou Yannick vinden van deze sympathieke actie?

@:El-Stinho @:Zipportal
Mervgod _O_

Wat een schitterende kerel
pi_193903811
jetze_jan twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 11:28:55 11 TCs will not play the Summer Series, as 11 Challenge Tour players have accepted an invite.

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 S. Mitchell
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 R. Collins
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 M. Dennant
🇳🇱 J. Van der Wal
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 A. Gilding
🇬🇧 N. Rafferty
🇳🇱 A. Konterman
🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 C. Menzies
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 J. Hubbard
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 E. Lovely
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 G. Usher reageer retweet
pi_193904076
Ik ben benieuwd of de pdc met toerkaarten gaat strooien nu de bdo failliet is/gaat. Er zijn best nog wel wat mensen die het verdienen om gered te worden.
speak only if it improves the silence.
pi_193905748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 12:05 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben benieuwd of de pdc met toerkaarten gaat strooien nu de bdo failliet is/gaat. Er zijn best nog wel wat mensen die het verdienen om gered te worden.
Ted Hankey bijvoorbeeld
U MAD?
pi_193907078
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 12:05 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben benieuwd of de pdc met toerkaarten gaat strooien nu de bdo failliet is/gaat. Er zijn best nog wel wat mensen die het verdienen om gered te worden.
Waarom zouden ze dat gaan doen? En wie zouden het allemaal verdienen om 'gered' te worden met een gratis kaart?

Bovendien is de WDF bezig om een volwaardig circuit op te zetten, met tv-toernooien.
pi_193907128
Patrick180Bus twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 14:11:48 The next players won't participate in the PDC Summer Series next week!

🇪🇸Toni Alcinas
🇪🇸Cristo Reyes
🇪🇸Jesus Nogeura
🇦🇺Kyle Anderson
🇦🇺Damon Heta
🇳🇱Wesley Harms
🇳🇱Yordi Meeuwisse
🇩🇪Steffen Siepmann
🇸🇪Daniel Larsson
🇫🇮Marko Kantele
🇬🇷John Michael reageer retweet
Op Heta na geen kwaliteit die absent is.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 15:17:18 #46
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_193907194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 12:05 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben benieuwd of de pdc met toerkaarten gaat strooien nu de bdo failliet is/gaat. Er zijn best nog wel wat mensen die het verdienen om gered te worden.
Moeilijk te zeggen. Ik denk dat de PDC er voorlopig verstandig aan doet om de tourkaarten op 128 te houden, meer dan dat lijkt mij financieel onverantwoord. Daarnaast zijn er bij de BDO gewoon erg weinig spelers over die echt een toevoeging zouden zijn.

Ik denk dat de PDC beter de Challenge Tour kan omgooien. En dan ook flink. Maak daar echt iets tofs van, in plaats van alles gooien op een zenuwslopende Q-school die ons bijna de opmars van Glen Durrant heeft gekost (maar ons wel Beeney ofzo oplevert, I dunno). Geef de Challenge Tour bijvoorbeeld een groot amateurtoernooi (nieuwe incarnatie van de World Masters?), plekken op de Grand Slam en simpelweg meer tourkaarten.

Denk dat een groot probleem is dat wel met het verdwijnen van de BDO iets wegvalt qua sfeer. De Challenge Tour was meer de Jupiler League en de BDO de Topklasse, zeg maar (maar dan zonder echt niveauverschil), waarbij de CT wat professioneler is en de BDO sfeervoller. Je kan heel makkelijk zeggen ‘geef de CT meer een pubsfeer’ maar veel spelers passen juist meer in de huidige opzet van de CT dan de BDO.

Ben benieuwd hoe @El-Stinho en @wimderon hier in staan
Makkelijk tweede.
pi_193910886
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen. Ik denk dat de PDC er voorlopig verstandig aan doet om de tourkaarten op 128 te houden, meer dan dat lijkt mij financieel onverantwoord. Daarnaast zijn er bij de BDO gewoon erg weinig spelers over die echt een toevoeging zouden zijn.

Ik denk dat de PDC beter de Challenge Tour kan omgooien. En dan ook flink. Maak daar echt iets tofs van, in plaats van alles gooien op een zenuwslopende Q-school die ons bijna de opmars van Glen Durrant heeft gekost (maar ons wel Beeney ofzo oplevert, I dunno). Geef de Challenge Tour bijvoorbeeld een groot amateurtoernooi (nieuwe incarnatie van de World Masters?), plekken op de Grand Slam en simpelweg meer tourkaarten.

Denk dat een groot probleem is dat wel met het verdwijnen van de BDO iets wegvalt qua sfeer. De Challenge Tour was meer de Jupiler League en de BDO de Topklasse, zeg maar (maar dan zonder echt niveauverschil), waarbij de CT wat professioneler is en de BDO sfeervoller. Je kan heel makkelijk zeggen ‘geef de CT meer een pubsfeer’ maar veel spelers passen juist meer in de huidige opzet van de CT dan de BDO.

Ben benieuwd hoe @:el-stinho en @:wimderon hier in staan
Ik heb het er hierboven al kort en eerder al uitgebreider over gehad. WDF lijkt te gaan voor het overnemen van de rol van de BDO. Met tv-toernooien en inderdaad een wat lossere sfeer dan de CT, maar vooral ook met de grote opens waar iedereen aan mee kan doen. CT vereist daarnaast een hoop geld of een goede sponsor, de bereidheid om in een kille zaal je pijltjes te gaan gooien en de wens om de stap naar een tourcard te willen zetten. Of je meer tourkaarten naar de CT moet laten gaan weet ik niet.

De BDO (of WDF als het allemaal doorgaat qua veranderingen) blijft ook gewoon afleveren, ook al lijkt het erop dat alles wat kan darten inmiddels bij de PDC zit. Jochies als Bennett of Barry spelen/speelden ook gewoon BDO-toernooitjes, al dan niet naast de Development Tour.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 20:05:57 #48
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_194041292
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eds-verder-verspreid

quote:
Ook Wade zelf is niet van de trucjes. "Ik haal soms wat langzamer mijn pijlen uit het bord, maar ik zeg met mijn hand op het hart dat ik nog nooit een toernooi gewonnen heb door vals te spelen of extreme trucjes toe te passen. Sorry, dat noemen ze gamesmanship tegenwoordig natuurlijk", aldus Wade.

:')
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 juli 2020 @ 20:42:31 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  zondag 12 juli 2020 @ 00:14:57 #50
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_194045525
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 20:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zegt ie nou dat Price geen trucjes uithaalt?
Nee, is gewoon verwarrend opgeschreven door de vrienden van RTL Darts. Hij bedoelt dat Price wél tot de groep spelers hoort die trucjes uithaalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')