Ik ben psychisch niet helemaal goed en ook impulsief. Dat weet ik van mezelf. Ik probeer het wachtwoord van dit account te blijven onthouden en (hopelijk) iets bij te dragen aan dit forum. Maar als je wist hoe psychisch gestoord ik ben. Ik weet het ook van mezelf. Anyway als ik rustig nadenk komt alles goed.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Waarom maak je voor elke foto een nieuw account aan?
Aaahh is dat het model Flora? Die wil ik al een jaar of 5, maar ze komen denk ik niet tot hun recht met mijn stijl, lijkt dan te mannelijk ofzo? In jouw outfit staan ze juist gezellig en chic, krijg spontaan zin in de winter hiervan!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:44 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooie outfit, @:megara! En wat ben je mooi bruin geworden! Hier ook van mij een paar foto's van de afgelopen 2 weken. De eerste twee met jumpsuits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is een winteroutfit!Heb in de zomersale een nieuwe oversized-fit winterjas, doc martens chelsea boots (voor maar ¤50!!!) en een handtas gescoord en heb deze alvast als outift aan geprobeerd!
[ afbeelding ]
Wat grappig, ik zou er nooit op zijn gekomen om die broek en dat polo shirtje te combineren!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:08 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend, die deze kleren in de H&M niet eens wilde passen. Ik had het uitgezocht uit de sale-artikelen. Hij zei dat hij het te Nederlands vond, volgens mij ging het om het shirt met kraagje.
Zijn eigen stijl doet mij denken aan de Coolcat, zoals eigenlijk die van veel Italianen onder de 30... Ik wilde hem ook weer niet dwingen zich te gaan kleden zoals het mij bevalt, het was maar een probeersel. Maar stiekem toch wel blij dat hij het heeft gekocht ☺
Yup, dat zijn de flora’s!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:12 schreef Megara het volgende:
[..]
Aaahh is dat het model Flora? Die wil ik al een jaar of 5, maar ze komen denk ik niet tot hun recht met mijn stijl, lijkt dan te mannelijk ofzo? In jouw outfit staan ze juist gezellig en chic, krijg spontaan zin in de winter hiervan!
Oh staat het soms maf? Eerlijk zeggen hoor! Het is deze uit de link. Het shirt is gewoon een katoenen tricotstofje dat nog zachter aanvoelt dan die broek en net zo groengrijs is als die streep erop, dus in mijn ogen hoefde het alleen nog maar lekker te zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:27 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik zou er nooit op zijn gekomen om die broek en dat polo shirtje te combineren!
Een polo shirtje vind ik in de eerste plaats vooral kakkerig overkomen en associeer ik met mensen die met een pink omhoog een glaasje prosecco drinken op zo’n bootje op de grachten en maar al te graag laten zien dat ze geld hebben. Maar da’s persoonlijk natuurlijk!quote:Op zondag 29 augustus 2021 01:50 schreef Megara het volgende:
[..]
Oh staat het soms maf? Eerlijk zeggen hoor! Het is deze uit de link. Het shirt is gewoon een katoenen tricotstofje dat nog zachter aanvoelt dan die broek en net zo groengrijs is als die streep erop, dus in mijn ogen hoefde het alleen nog maar lekker te zitten
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0911880002.html
Je hebt geluk met je vriend trouwens, haha. Mijne houdt wel van winkelen, maar hij koopt heel makkelijk iets en kiest ook vaak van die dingen waar ik juist snel langs loop. Shirts en broeken met metalen elementen, gerafelde randen, niet-functionele knopen of vage teksten erop enzo.
Gelukkig is een hoop 5+ jaren oud en nogal afgedragen, zo kan het beetje bij beetje vervangen worden door leukere basics
Die boerenpummels in Oostenrijk merken dat toch niet op, 0 fashion sense daar.quote:Op zondag 5 september 2021 15:22 schreef margaretha_01 het volgende:
Double Denim. Sommige mensen vinden het verschrikkelijk. Ik heb het eigenlijk nooit echt gedragen... tot nu!Vind het niet eens zo heel verschrikkelijk meer!
![]()
[ afbeelding ]
Hoe zit je haar in godsnaamquote:Op donderdag 11 november 2021 20:09 schreef margaretha_01 het volgende:
Veel wijde broeken deze herfst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen een panty en schoenen? Best frisjesquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:31 schreef EstherWeen het volgende:
[ link | afbeelding ]
hoop dat de foto het doet
Nice patta'squote:Op zaterdag 29 april 2023 12:04 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Blij met mijn neongele Skechers
Tof! Volgens mij zag ik jou laatst fietsen met die dingen. Het valt zeker opquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:04 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Blij met mijn neongele Skechers
Je bent van de eighties, je hebt het volste recht om neon te dragenquote:Op zaterdag 29 april 2023 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind ze echt heel leuk! Maar ik voel me daar een beetje te oud voor ofzo
Ik ben bijna 43, wat is oud?quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind ze echt heel leuk! Maar ik voel me daar een beetje te oud voor ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |