Ik ga zo lekker het weekend in ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat
Jij hebt je succesje van vandaag ook mooi binnen
twitter:r0zenmaiden_ twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 16:28:02Beste @ScrummieNMS wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?
Mvg reageer retweet
Ik vind mensen die zo een tweet afsluiten altijd erg passief-agressief.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
twitter:r0zenmaiden_ twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 16:28:02Beste @:ScrummieNMS wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?
Mvg reageer retweet
@:zipportal
@Caland en ik vonden het ook erg grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zo een tweet afsluitend altijd erg passief-agressief.
Ik zei niks over grappig.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland en ik vonden het ook erg grappig inderdaad.
Vandaag nog weinig gezeik gehad helaas.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland en ik vonden het ook erg grappig inderdaad.
Beste @maxi-mus wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?quote:
Gelezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beste @:maxi-mus wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?
Mvg
Ga nou niet doen alsof je deze tweet niet in de toekomst gaat gebruiken tegen Scrummie.quote:
Hohoho WAT GEBEURT HIER?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je deze tweet niet in de toekomst gaat gebruiken tegen Scrummie.
Je probeert altijd van elke scheet een meme te maken.
fok is een veilige omgeving vergeleken met twitterquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
Dummie wordt zelfs op twitter genadeloos aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |