Op werk af en toe een potje is wel lachen.quote:
Daar moet je zeker bij zijn geweest om het leuk te vinden?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef fetX het volgende:
En als je met 10-0 verliest onder de tafel door moeten kruipen
Kan gebeuren maat. Als forumbeest duik ik er natuurlijk direct bovenopquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:11 schreef fetX het volgende:
Het is duidelijk dat ik een mindere dag heb vandaag.
Ergens om spelen maakt het wat leuker.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet je zeker bij zijn geweest om het leuk te vinden?
Pakketje hier al bezorgd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:12 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketbezorger is er trouwens nog steeds niet
Dit even ter info
Ik krijg op vrijdag altijd jeuk aan mijn neus als men het over pakketjes heeft.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg op vrijdag altijd jeuk aan mijn neus als men het over pakketjes heeft.
Daar kun je gewoon hulp voor zoeken hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg op vrijdag altijd jeuk aan mijn neus als men het over pakketjes heeft.
Na 2 seconden afgezet.quote:
Smerig varken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb zojuist mijn plaatgewalste Snickers alsnog opgegeten.
Hier doe je niemand een plezier mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel wat cherrytomaatjes.
Dit, uiteraard, geheel ter info.
Ik word deze act ook wel een beetje zat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel wat cherrytomaatjes.
Dit, uiteraard, geheel ter info.
Als de act die je écht zat bent?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word deze act ook wel een beetje zat.
Maar als ik moet kiezen tussen deze en die achterlijke hijskraanberichten dan kies ik voor deze.
Hijskraanberichten? Ik heb wat gemist denk ik (vast tijdens mijn onterechte ban).quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word deze act ook wel een beetje zat.
Maar als ik moet kiezen tussen deze en die achterlijke hijskraanberichten dan kies ik voor deze.
Nee, dat treurige schilderijtje is weer een ander mankement van @Calandquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hijskraanberichten? Ik heb wat gemist denk ik (vast tijdens mijn onterechte ban).
Of gaat het nog om dat treurige schilderijtje van @:caland ?
Mankemendquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat treurige schilderijtje is weer een ander mankement van @:caland
Kantoorpikkies werken thuis toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:34 schreef Tarado het volgende:
een dilemma, nu naar de AH vanwege de buienradar maar dan wel daar het probleem hebben van kantoorpikkies die een broodje met beleg komen halen of gewoon wachten tot het misschien harder gaat regenen?
het is wel weer wat drukker dan het wasquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kantoorpikkies werken thuis toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |