Claudia en Georgina zeker wetenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:12 schreef Bocaj het volgende:
twitter:Witty966 twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 09:28:16@:thierrybaudet @:BlankenMarinusD Claudia de Breij, Rob Jetten, Georgina Verbaan, Jesse Klaver c.s. zullen zich wel snel achter Myrthe scharen. Toch? reageer retweet
Gaaf, wat een statement!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Dit wordt dus weer een Marokkanen bash topic? Want dan ga ik een Tr maken.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet ze blij zijn dat van die kutmocro's haar naroepen?Dit is gewoon walgelijk en heel triest gedrag!!!!
En ja, mocro's die dit doen vind ik kutmocro's. Dat mag ik vinden.
Dat is heel vreemd inderdaad. BLM is een hype overgewaaid uit de States, niet cool om te zeggen, maar zo voelt het wel. Het is nu hip en trendy om je daarmee te associeren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom is er wel aandacht voor de dood van een 1 of andere neger in Amerika maar worden problemen die hier spelen nooit benoemd of besproken. Ik vind dat vreemd. Die zogenaamde feministen in dit land moeten een keer demonstreren tegen het gedrag waar Myrthe en vele andere vrrouw mee te maken krijgen.
Je kan je tijd beter besteden aan het ondertekenen van de petitie van dit meisjequote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Vitiligoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je wel het budget van een bekende zanger voor hebben.
Amerika heeft dan ook grotere problemen mede dankzij de media die dat soort verhalen bijna gretig opblazen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:31 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd inderdaad. Ik denk dat BLM ook een hype is, mag je ook niet zeggen, maar zo voelt het wel. Het is nu hip en trendy om je daarmee te associeren.
Nee, want heb wel wat beters te doen dan te gaan janken hierover. Ze wil geen aandacht, maar gaat wel janken in de media.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:35 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je kan je tijd beter besteden aan het ondertekenen van de petitie van dit meisje
Prachtig hoe je ook dit goedpraat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Amerika heeft dan ook grotere problemen mede dankzij de media die dat soort verhalen bijna gretig opblazen.
Feit is, als in onderbouwde feiten, dat naar verhouding er veel meer blanken worden gedood/opgepakt door politie, vermoord of overvallen worden door zwarte Amerikanen, dan andersom.
Dan hebben we overigens over een factor van ~150.
Dat is rekening houdend met het feit dat Afro Amerikanen 13% van de bevolking uitmaakt.. maar wel 40% op zich neemt van alle criminaliteit.
Je gaat dan je groep, als het ware, vanzelf terug zien in bepaalde cijfers en toestanden.
Maar het word zo groot gemaakt dat elke keer een redneck agent over de scheef gaat, ze het zo doen laten lijken alsof het aan de orde van de dag is als je begrijpt wat ik bedoel.
Zo gaat het dus totaal niet aan deze kant van de oceaan, gelukkig verre van zelfs.
Autopsierapport vs Fokker.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:37 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]en dat geleuf jij
![]()
![]()
Je woont zelf in losser
https://www.losser.nl/
Ditquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Voordeel van ouder (en lelijker) worden: geen sissende Marokkanen meer
Schijtvolk
Ze wil op een fatsoenlijke manier aandacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:36 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee, want heb wel wat beters te doen dan te gaan janken hierover. Ze wil geen aandacht, maar gaat wel janken in de media.
De pathaloog anatoom was fan dus wilde het mooier maken dan het wasquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Autopsierapport vs Fokker.
Lastig. Lastig
Nee, aandacht is aandacht. Hear say verhaal, nergens feiten benoemd, niets waard.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ze wil op een fatsoenlijke manier aandacht.
Dit idd en dan moet ze ook nog ouder zijn. Waarom, dit is toch goed zat, ze weet niet wat ze heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef phoenyx het volgende:
Je kan natuurlijk altijd gewoon je gezicht verminken maar ja, dat wil ze dan ook weer niet. Ze wil wel al het positieve maar niet de andere kant van de balans, er zelf wat aan doen, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |