quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Zolang kruidnoten en chocoladeletters maar blijven.
WTF?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle problemen op de arbeidsmarkt bv vloeien toch ook voort uit het feit dat we nationaal zon feest hebben. Dat staat toch niet los van elkaar?
Het is nationale traditie he? Hoe kan je verwachten dat we op de arbeidsmarkt niet meer discrimineren als we in december zon traditie hebben? Deze traditie is een resultaat van onze samenleving. Dus als je volgens jou dat echte racisme wilt aanpakken moet je ook alles doen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze je geblokkeerd en leest ze je reactie niet.
Ze ziet ze echt wel hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze je geblokkeerd en leest ze je reactie niet.
Huehue.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
had een zwarte pieten TT verwacht.
nu zin in een banketstaaf.
Ja ze hebben niet zo'n beste reputatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
WTF?
Geef je nu serieus een kinderfeest de schuld van het niet aannemen van zwarte mensen in het bedrijfsleven?
Wat dacht je van misschien de overrepresentatie in de criminaliteit?
Het treiterige gedrag bij winkelingangen, het hanggedrag, het totale disrespect voor Nederlanders?
Het gedrag tegen vrouwen. Ik zou als baas niet het risico nemen hoor.
Ik kan nog wel 10 dingen opnoemen waarom hoor...
En dan nog raar opkijken als ze geen stageplaats kunnen vinden....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze hebben niet zo'n beste reputatie.
Tsja, en vegetariërs en vegans zijn gekkies, dus meer vlees voor mij op de BBQ!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:22 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar ik hoor niemand over het offerfeest?
Zou het misschien daarom komen dat er zo weinig moslims aangenomen worden? Want ja, zo dieren vermoorden is natuurlijk wel een dingetje. Voor je het weet is het ook een mensenmoordenaar.
Nee, ze gaan de criminaltieit in omdat de opvoeding tekort schiet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, en vegetariërs en vegans zijn gekkies, dus meer vlees voor mij op de BBQ!
Causaliteit, AI. Misschien gaan ze de criminaliteit in omdat ze geen fatsoenlijk werk kunnen vinden dankzij racistische denkwijzes?
Ho, ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn. Het is een groep rotte appels die het verpest voor de meerderheid. Maar ik snap goed dat je als werkgever een aantal stagiaires hebt gehad die geen fuck uitvoerden en waar je alleen maar gezeik mee had, dat je daar dan niet opnieuw je vingers aan wilt branden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan nog raar opkijken als ze geen stageplaats kunnen vinden....
Nee, je hebt net de afgelopen tijd voor de winkel of op straat die baas die JOU moet aannemen dwarsgezeten of geirriteerd. Wat verwacht je dan?
Zoals ik al eerder zei, bij ons werken 380.000 mensen wereldwijd en wij zijn afhankelijk van de publieke opinie voor ons succes, hebben we aardig wat denktanks voor en bij ons kom je met een tintje of een vagina echt wel eerder binnen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, en vegetariërs en vegans zijn gekkies, dus meer vlees voor mij op de BBQ!
Causaliteit, AI. Misschien gaan ze de criminaliteit in omdat ze geen fatsoenlijk werk kunnen vinden dankzij racistische denkwijzes?
En waarom zit papa op straat en is niet aan het werk?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ze gaan de criminaltieit in omdat de opvoeding tekort schiet.
Mama hoeven ze niet naar te luisteren, en papa zit op straat of in de moskee. Dus gaan ze zelf ook maar de straat op. En niemand die ze daar op aanspreekt.
+1quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En waarom zit papa op straat en is niet aan het werk?
vanwege dat smerige offerfeest. Voordat je het weet snijden ze de nek van de baas doorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat we ze hun handje kunnen ophouden in Nederland, en ze toch wel een huis en geld krijgen toegewezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat niemand ze (volgens jou terecht) wil aannemen dus welke andere keuze hebben ze dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat we ze hun handje kunnen ophouden in Nederland, en ze toch wel een huis en geld krijgen toegewezen.
Of terug naar Egypte of elke andere land als je het hier zo niet naar je zin hebt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
echt als ik dit wil lezen ga ik wel naar een steundepvv fb groep hoor.
ZZP-er in de zorg.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat niemand ze (volgens jou terecht) wil aannemen dus welke andere keuze hebben ze dan?
Terug naar hun eigen land? Daar hun handje ophouden en kijken wat er gebeurt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat niemand ze (volgens jou terecht) wil aannemen dus welke andere keuze hebben ze dan?
Terug naar hun land... Je weet dat enorm veel gewoon in Nederland zijn geboren? En de Nederlanders vinden ze maar uitschot, ik vind het niet gek dat ze zich dan gaan identificeren met het land van hun ouders/grootouders.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of terug naar Egypte of elke andere land als je het hier zo niet naar je zin hebt?
Het enige wat je doet is nieuwsberichten posten over hoe dom nederlanders wel niet zijn, je loopt constant onze tradities en dingen af te kraken en voert verder geen flikker uit.
Als ik dat zou willen lezen ga ik wel naar Joop.nl
No offense IJS
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terug naar hun land... Je weet dat enorm veel gewoon in Nederland zijn geboren? En de Nederlanders vinden ze maar uitschot, ik vind het niet gek dat ze zich dan gaan identificeren met het land van hun ouders/grootouders.
Maar daarheen gaan ho maar, want hier is het makkelijker, en ze weten allemaal dat het ze toch gaat lukken. Want het worden er meer en meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terug naar hun land... Je weet dat enorm veel gewoon in Nederland zijn geboren? En de Nederlanders vinden ze maar uitschot, ik vind het niet gek dat ze zich dan gaan identificeren met het land van hun ouders/grootouders.
We verschillen denk ik van mening over wat hun eigen land is. Want mensen die hier al zo lang wonen mogen dit land wat mij betreft hun eigen land noemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Terug naar hun eigen land? Daar hun handje ophouden en kijken wat er gebeurt?
Hier scheer je "de Nederlanders" over een kam. Niet iedereen is een stormfrontaanhanger natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
probleem is wel dat de statistieken ook melden dat die groep (veel) vaker "uitschot" is..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga ook maar terug naar mijn eigen land, hier is het raar en vol bange mensen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
mocht eerst al niet in het zelfde zwembad en nu moet ik terug naar 'mijn' land
Iedereen met twee of meer paspoorten is wat mij betreft geen nederlander, of heeft iig keuze van het land. En ja, dan is het makkelijk om Nederland te kiezen, ondanks dat je het vertikt om je aan te passen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We verschillen denk ik van mening over wat hun eigen land is. Want mensen die hier al zo lang wonen mogen dit land wat mij betreft hun eigen land noemen.
ik weet niet waar ik dan heen moet hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook maar terug naar mijn eigen land, hier is het raar en vol bange mensen.
belgie..?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik dan heen moet hoor
Bekeken vanuit het perspectief van het "Niet-Nederlandse uitschot" dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier scheer je "de Nederlanders" over een kam. Niet iedereen is een stormfrontaanhanger natuurlijk.
Oke.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iedereen met twee of meer paspoorten is wat mij betreft geen nederlander, of heeft iig keuze van het land. En ja, dan is het makkelijk om Nederland te kiezen, ondanks dat je het vertikt om je aan te passen.
Ja, maar wat is de oorzaak?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is wel dat de statistieken ook melden dat die groep (veel) vaker "uitschot" is..
Met mij kun je ook niet mee want daar regent het altijd en is het koud en guurquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik dan heen moet hoor
hmm nee das geen goed idee nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met mij kun je ook niet mee want daar regent het altijd en is het koud en guur
Misschien leesverwarring hier. De Nederlanders vinden de buitenlanders uitschot, zo las ik dat. Maar je bedoelde misschien dat de "buitenlanders" de Nederlanders uitschot vinden?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bekeken vanuit het perspectief van het "Niet-Nederlandse uitschot" dan.
Dat juist dát eruit gepikt wordt en de rest genegeerd wordt, spreekt wel boekdelen hoor.
Het niet willen integreren en lak hebben aan Nederlandse zaken?quote:
Kan wel de open haard aansteken, ledverlichting ophangen, madenvrije hagelslag serveren, blikje cola voor in de ijskast kopen en een nepijsberenkleedje voor de open haard neerleggen?quote:
Dat klinkt niet eens zo slecht. Hangen we het in het toilet dan zon foute palmboom poster? kan ik mij af en toe even terug trekkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel de open haard aansteken, ledverlichting ophangen, madenvrije hagelslag serveren, blikje cola voor in de ijskast kopen en een nepijsberenkleedje voor de open haard neerleggen?
Is iemand die hier geboren is dan nog een gast hier?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het niet willen integreren en lak hebben aan Nederlandse zaken?
Stel dat ik zou verhuizen naar een andere land, ga ik daar echt niet proberen alles te veranderen hoor. Tradities proberen te stoppen, en ondertussen mijn eigen ideologie te verspreiden.
Overal bezwaar tegen maken in het land waar ik te gast ben. Nee, dan zou ik proberen mij aan te passen. En als dat niet lukt, weer weggaan..
van wat ik gezien heb: het niet willen/perse pa/ma na praten en daardoor niet aan de bak komen en de criminaliteit in belanden.quote:
Totale onzin.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het niet willen integreren en lak hebben aan Nederlandse zaken?
Stel dat ik zou verhuizen naar een andere land, ga ik daar echt niet proberen alles te veranderen hoor. Tradities proberen te stoppen, en ondertussen mijn eigen ideologie te verspreiden.
Overal bezwaar tegen maken in het land waar ik te gast ben. Nee, dan zou ik proberen mij aan te passen. En als dat niet lukt, weer weggaan..
Ik bedoelde te zeggen dat de groep die vaak gelinkt wordt met criminaliteit ("die Marokkaan neem ik niet aan, want dat zijn allemaal criminelen") het ervaart dat "de Nederlander" ze maar uitschot vindt. Wel even algemeen getrokken, uiteraard.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien leesverwarring hier. De Nederlanders vinden de buitenlanders uitschot, zo las ik dat. Maar je bedoelde misschien dat de "buitenlanders" de Nederlanders uitschot vinden?
* Fogel is even in de war
Soort van schilderswijk maar dan stukken sjiekerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin.
https://verenigdestaten.info/pella-iowa-een-stukje-nederland/
Dat kan dan ook nog wel, gerbilkooi van 6 bij 2 erbij?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens zo slecht. Hangen we het in het toilet dan zon foute palmboom poster? kan ik mij af en toe even terug trekken
Als je ze niet hebt voor de hun vacht?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan dan ook nog wel, gerbilkooi van 6 bij 2 erbij?
Ja want wij Hollanders passen ons echt overal aanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van schilderswijk maar dan stukken sjieker
Op het moment dat ie automatisch of op wat voor manier dan ook een tweede paspoort krijgt en daar geen afstand van doet, ben je wat mij betreft altijd een buitenlander ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is iemand die hier geboren is dan nog een gast hier?
Vooral aan het thuis hangen en handje ophouden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want wij Hollanders passen ons echt overal aan
Het liefst nemen we de boel over en onderdrukken we de lokale bevolking maar dat terzijdequote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En iemand die in Nederland geboren is, maar zo ver van de kern van Nederland is opgegroeid dat diegene op sommige vlakken een andere cultuur en een niet foed te begrijpen dialect heeft voor de gemiddelde randstedeling?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is iemand die hier geboren is dan nog een gast hier?
Zeggen we niets tegen Ygryttequote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je ze niet hebt voor de hun vacht?
mensen uit limburg of drenthe? of de friezen? :pquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En iemand die in Nederland geboren is, maar zo ver van de kern van Nederland is opgegroeid dat diegene op sommige vlakken een andere cultuur en een niet foed te begrijpen dialect heeft voor de gemiddelde randstedeling?
Ik wil Zuid-Limburgers niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En iemand die in Nederland geboren is, maar zo ver van de kern van Nederland is opgegroeid dat diegene op sommige vlakken een andere cultuur en een niet foed te begrijpen dialect heeft voor de gemiddelde randstedeling?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil Zuid-Limburgers niet uitsluiten.
https://www.allesovervakanties.nl/frikandellen-aan-het-gardameer/quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt me ergens bekend voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het liefst nemen we de boel over en onderdrukken we de lokale bevolking maar dat terzijde
nou ja zodat we op vakantie ook onze eigen cultuur en tradities hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.allesovervakanties.nl/frikandellen-aan-het-gardameer/
wij worden ook regelmatig gediscrimineerdquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen uit limburg of drenthe? of de friezen? :p
Denk je dat de nederlandse wet daar geldt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin.
https://verenigdestaten.info/pella-iowa-een-stukje-nederland/
even een nuancering hierin, daar kan je vaak echt niet vanaf he, mevr Koen is in jouw optiek ook een Iraanse, ze zou er maar wat graag vanaf willenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op het moment dat ie automatisch of op wat voor manier dan ook een tweede paspoort krijgt en daar geen afstand van doet, ben je wat mij betreft altijd een buitenlander ja.
Nederlanders staan echt wel op nummer 1 qua meest onaangepaste mensen ter wereld jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.allesovervakanties.nl/frikandellen-aan-het-gardameer/
Ja, dat kan, maar voor mij is ze dan toch wel een buitenlandse. Net als jij natuurlijk, van boven neger, van onder nederlands.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
even een nuancering hierin, daar kan je vaak echt niet vanaf he, mevr Koen is in jouw optiek ook een Iraanse, ze zou er maar wat graag vanaf willen
Hagelslagquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders staan echt wel op nummer 1 qua meest onaangepaste mensen ter wereld ja![]()
Lekker met een caravan vol pindakaas en aardappels naar de Ardčche
Maar wij gaan na paar weken weer weg en nemen de caravan meestal weer mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders staan echt wel op nummer 1 qua meest onaangepaste mensen ter wereld ja![]()
Lekker met een caravan vol pindakaas en aardappels naar de Ardčche
heb je in zn broek gekeken?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar voor mij is ze dan toch wel een buitenlandse. Net als jij natuurlijk, van boven neger, van onder nederlands.
wel puur toch?quote:
Die doen echt wel gewoon wat ze zelf willen, machtige kliek daar hoor, Pella Iowa is waar elke Republikeinse president even eer moet bewijzen alvorens beëdigd te worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Denk je dat de nederlandse wet daar geldt?
Net zoals in wijken in Nederland de Sharia wet geldt?
ze is er 2x in d'r leven geweest, en moet dus gestraft worden omdat d'r pa uit een land komt dat inleveren nationalitiet niet toestaat..... en gelijk gesteld aan criminele Marokkaantjes. Ik ben het vaak met je eens maar dit is onzinnig, sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar voor mij is ze dan toch wel een buitenlandse. Net als jij natuurlijk, van boven neger, van onder nederlands.
Moest lachenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar wij gaan na paar weken weer weg en nemen de caravan meestal weer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |