quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:22 schreef Declan-Harp het volgende:
OfftopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Nou.. dat. Maar verwacht nog wel meer doden zo in het laatste seizoen. Misschien de hele cast welquote:
Oh vast en zeker ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:12 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nou.. dat. Maar verwacht nog wel meer doden zo in het laatste seizoen. Misschien de hele cast wel
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:01 schreef Declan-Harp het volgende:
Sheidheda zag er wel cool uit trouwens
Al kan ik nog steeds niet wennen aan dat uitgerekte hoofd
Staat haar goed, beetje meer vet om de botjesquote:Op donderdag 13 augustus 2020 02:07 schreef Zelus het volgende:
Wat heeft Octavia een bolle kop gekregen zeg.
Nog 5quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:17 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een vreselijke kutaflevering weer. Alleen de laatste 3 minuten waren van belang.
Ik ben benieuwd of ze er nog iets van kunnen maken..quote:
Ik betwijfel het...quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:52 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze er nog iets van kunnen maken..
Jij zou daar wegblijvenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik betwijfel het...
Op Tumblr gaan ze helemaal los op dat Bellamy terug is. Nou woei![]()
Ook 2 minuten Clarke met een wazige blikquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:42 schreef babette21 het volgende:
Klopt het dat deze afl alleen maar Bellamy is? Want dan wacht ik wel gewoon op Netflix
Jupppquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:42 schreef babette21 het volgende:
Klopt het dat deze afl alleen maar Bellamy is? Want dan wacht ik wel gewoon op Netflix
Lekker ding blijft het.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 02:07 schreef Zelus het volgende:
Wat heeft Octavia een bolle kop gekregen zeg.
Mooi vrouwtjequote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:45 schreef LPFAN het volgende:
Btw iemand die zich Gaia nog herinnerd?
Ja maar is spoorloos verdwenen ( in de serie dan)quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:41 schreef Declan-Harp het volgende:
Eindelijk weer eens een leuke ep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |