Dit klinkt eerder alsof ze gewoon helemaal niet werken, of dat er bewust gesjoemeld is. Of dat er een ziek personeelslid iedereen onder heeft lopen proesten of wat dan ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die testen zijn ook gewoon niet 100%
Nee, volgens professor Hendrik Streeck was de piek al voor de carnaval.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:38 schreef Simmertje het volgende:
Lag die hoge R0 niet ook gewoon aan carnaval precies die dagen? Niets met uitdoven te maken dus, maar gewoon een piek vanwege extreem veel mensen bij elkaar?
paar dagen geleden precies hetzelfde bij een duitser gebeurd, in duitsland negatief, in japan positief...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder alsof ze gewoon helemaal niet werken, of dat er bewust gesjoemeld is. Of dat er een ziek personeelslid iedereen onder heeft lopen proesten of wat dan ook.
Wat er iig zeker niet gebeurd is is dat er 12 mensen al besmet waren en tegelijkertijd precies in de tijd dat die vlucht duurt genoeg virus aan zijn gaan maken om bij landing ineens wel positief te testen.
het RIVM is allang af, vandaar.....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:44 schreef Za het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen, je gaat wel af zo.
Maar wanneer ze iets minder positiefs te melden hebben, hebben ze het wel bij het juiste eind zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het RIVM is allang af, vandaar.....
Mijn advocaat is inmiddels ook al anderhalve maand uit de running. Eind 40, niet obees of diabeet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:37 schreef Montov het volgende:
Een kennis in de 40 heeft begin maart het coronavirus opgelopen in Italië. Deze week heeft hij weer 10 uur gewerkt in zijn reïntegratietraject.
Moet je voorstellen wat de economische impact zou zijn geweest als honderdduizenden mensen tegelijkertijd ziek zouden zijn.
Ja, dat is dan bij één geval. Op een hele lange vlucht. Dat zal eens in de zoveel keer wel eens gebeuren. Maar 12 van de 91 op een vlucht van een paar uur? Zoveel toeval bestaat niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
paar dagen geleden precies hetzelfde bij een duitser gebeurd, in duitsland negatief, in japan positief...
Ja hallo, eind 40. Die mensen moeten ook gewoon binnen blijven.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mijn advocaat is inmiddels ook al anderhalve maand uit de running. Eind 40, niet obees of diabeet.
Nog steeds ook opnames uit april erbij...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:51 schreef Mike het volgende:
Positief geteste personen 47.152* (+210)
Ziekenhuisopnames 11.782 (+11)
Overleden personen 6.005** (+15)
De echte cijfers:quote:
Mijn vrouw heeft het opgelopen en is denk ik 2 uurtjes niet aan het werk geweest. Boel collega's van haar die het ook opgelopen hebben, de meesten ervan (promovendi UMC, coronagerelateerd deels) zijn ook thuis al snel weer aan het werk geweest. Dan heb ik het over mensen tussen de 30 en 40. De meesten lijken er toch echt met hele milde klachten vanaf te komen. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:37 schreef Montov het volgende:
Een kennis in de 40 heeft begin maart het coronavirus opgelopen in Italië. Deze week heeft hij weer 10 uur gewerkt in zijn reïntegratietraject.
Moet je voorstellen wat de economische impact zou zijn geweest als honderdduizenden mensen tegelijkertijd ziek zouden zijn.
Iets met een uitdovend virus.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:59 schreef Tinos85 het volgende:
Toch vallen de aantallen besmettingen mij best mee, gezien hoe massaal er nu getest wordt sinds deze week.
alleen de ego jeugd t/m 35 jaar mag alles en de rest moet gewoon binnen blijven zodat ze dat ook kunnen doenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, eind 40. Die mensen moeten ook gewoon binnen blijven.
of er klopt gewoon geen hol van de cijfersquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:58 schreef Za het volgende:
[..]
De echte cijfers:
[ afbeelding ]
Best opmerkelijk wanneer je test als een malle en tienduizenden mensen met corona symptomen naar de rest locaties door het hele land hollen.
Die uitslagen zijn er nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:58 schreef Za het volgende:
[..]
De echte cijfers:
[ afbeelding ]
Best opmerkelijk wanneer je test als een malle en tienduizenden mensen met corona symptomen naar de rest locaties door het hele land hollen.
Gaat dat wel goed dan? Een groot deel van die <35 is nog nooit eerder buiten geweest....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alleen de ego jeugd t/m 35 jaar mag alles en de rest moet gewoon binnen blijven zodat ze dat ook kunnen doen
Wees gewoon blij, het is voorbij, je krijgt je leven weer terug.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:02 schreef Predator40 het volgende:
of er klopt gewoon geen hol van de cijfers
Nee, nu klopt het niet. Wanneer er 1k positief getest waren klopt het welquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of er klopt gewoon geen hol van de cijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |