we zijn het echt vaak eens laatste tijd, straks word ik ook nog een naziquote:
Oei oei kijk maar uit ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
we zijn het echt vaak eens laatste tijd, straks word ik ook nog een nazi
Ach, een ieder het zijne.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
we zijn het echt vaak eens laatste tijd, straks word ik ook nog een nazi
Nee, part time nog.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:ttss ben je al docent af eigenlijk?
Jazekerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
maar dat ligt wel in het verschiet?
Is het ook. De kinderen zijn wel leuk maar het maakt je echt dom.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lijkt me echt verschrikkelijk werk sws
dat lijkt mij persoonlijk niet eens leuk, maar kan me voorstellen dat dat ook gaandeweg komtquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is het ook. De kinderen zijn wel leuk maar het maakt je echt dom.
Wat zijn ze nu weer aan het bazelenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet zo oppassen geen grapjes te maken in COR
Lekker notes verzamelenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet zo oppassen geen grapjes te maken in COR
Alle noteuhh verzameleuhh #DefRHymeZzzquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:50 schreef Fok-it het volgende:
Scarface wordt weer klemgeluld oh oh ohoohh
Mehquote:
burger ;Dquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja, ik zou Jimmy's Italiaanse koekjes nog bestellen
Dewatquote:
Ja kut, nu heb ik dat nummer in m'n hoofdquote:
Nee joh. Ik hoor bij het lompenproletariaatquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat je een burger (lid van de burgerij) bent
Nee man, ik kan geen echte wetenschappen.quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie het woningbouwvereniging gedoe gaat verder
Woningbouw? Wat is deze skere man?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie het woningbouwvereniging gedoe gaat verder
Ze hebben nooit gereageerd en krijg nu een email dat ik m'n bezwaar binnen 5 dagen moet intrekkenquote:
Hoezo zou jij dat bezwaar moeten intrekken danquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben nooit gereageerd en krijg nu een email dat ik m'n bezwaar binnen 5 dagen moet intrekken
Heb gereageerd dat ik binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie verwacht op m'n vorige mail
Wat een rare organisatie
Omdat ik geen bezwaar mag maken tegen verhoging van de servicekostenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo zou jij dat bezwaar moeten intrekken dan
Want? Als je daar redelijke argumentatie voor hebtquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ik geen bezwaar mag maken tegen verhoging van de servicekosten
Tja krijg alleen maar standaard reactiesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want? Als je daar redelijke argumentatie voor hebt
Meh. Het is allebei een kut.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tja krijg alleen maar standaard reacties
Afdeling A zegt dat ik iets niet hoef te betalen. De dienst wordt ook niet meer verleend
Afdeling B zegt dat ik het wel moet betalen
30% minder stroom verbruikt en voorschot wordt verdubbeld
Dan kun je beter een huisjesmelker hebben
Wat monogaam van jequote:
Is toch mooi verhaal.quote:
Monogamie is onnatuurlijkquote:
Lijkt me super gezelligquote:
Nee totaal niet eigenlijk.quote:
Zou je ook ik wil je kutje eten naar haar schreeuwen?quote:
Is compliment tochquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook ik wil je kutje eten naar haar schreeuwen?
Vind haar echt een 2kracistquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:50 schreef TTSS het volgende:
Oh die. Ik vind dat ze een goed punt heeft. Seksuele intimidatie op straat is een groot probleem en ik snap niet dat daar niet tegen wordt opgetreden.
Ze is wit dus ja, ze is deel van het racistische systeem dat we in dit land hebben.quote:
Myrthe is een geile zaadslet die Marokkaanse pubers op straat loopt op te hitsen en dan loopt te huilen dat ze complimentjes krijgt.quote:
Wat een aandachtshoerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Myrthe is een geile zaadslet die Marokkaanse pubers op straat loopt op te hitsen en dan loopt te huilen dat ze complimentjes krijgt.
Nee grapje
https://www.ad.nl/binnenl(...)orstelbaar~a35dfe03/
In Friesland lag die allang tussen de hooibalen of niet mien jongquote:
Als het gras twee kontjes hoog isquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Friesland lag die allang tussen de hooibalen of niet mien jong
Heb je About Time al gekekenquote:
Ik hou mij daar niet echt zo mee bezig eigenlijkquote:
(lol)quote:
Nee ik kijk nooit Netflix. Ondanks dat ik gebruiker van de eerste dag was destijds.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie Epstein al op Netflix gezien? Lekker ventje hoor
Waarom nietquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
[..]
Nee ik kijk nooit Netflix. Ondanks dat ik gebruiker van de eerste dag was destijds.
Waarom wel?quote:
Is toch leuk om af en toe een show of docu ofzo te kijken. Staat genoeg opquote:
Eigenlijk niet. Trekt mij totaal niet. Heb ook een veel te korte aandachtsspanne dus ik ben meer een YouTube-manquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch leuk om af en toe een show of docu ofzo te kijken. Staat genoeg op
lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe neusspray doet mij denken aan pep.
past wel bij je persoonlijkheid jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Trekt mij totaal niet. Heb ook een veel te korte aandachtsspanne dus ik ben meer een YouTube-man
Waar je F1-filmpjes kijkt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Trekt mij totaal niet. Heb ook een veel te korte aandachtsspanne dus ik ben meer een YouTube-man
Ruikt vies.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker
[..]
past wel bij je persoonlijkheid ja
Kan best.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker
[..]
past wel bij je persoonlijkheid ja
Onder anderen jaquote:
Je hebt toch wel meer interesses hoop ik?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan best.
[..]
Onder anderen jadat klote algoritme weet ook precies waar ik wanneer naar wil kijken dus ik trap er volledig in.
Muziek, horloges, straat-auto’s, technologie.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer interesses hoop ik?
Is iedere auto niet een straat-auto?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Muziek, horloges, straat-auto’s, technologie.
het is sws "straatauto"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is iedere auto niet een straat-auto?
nog zin in taart?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer interesses hoop ik?
Stel me geen retorische vragenquote:
Ja dat ook maar twijfelde want ken sowieso het hele woord niet tbh.quote:
geen idee, waar ruikt pep naar?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kaas en pep ruikt idd hetzelfde....
Ik steek net een joint aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bah...
zo, tijd voor een sigaret, puur natuur genot
netjesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bah...
zo, tijd voor een sigaret, puur natuur genot
pirates 5 straksquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik steek net een joint aan.Glas melk erbij nomnom.
gaan we in de zomer een marathon doen, met fokkie en jou erbijquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil oooook maar niemand gaat dat kijken net mij.
zal hem eens met iets anders volproppen mmmmmquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
lijkt me leuk, fok-it live volproppen met taart
Jouw hoofd onderkotsen met stukjes taartquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
lijkt me leuk, fok-it live volproppen met taart
wowowow;3quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zal hem eens met iets anders volproppen mmmmm
Je hebt net alles gekeken...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaan we in de zomer een marathon doen, met fokkie en jou erbij
jeetje zeg wat een agressie de laatste tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw hoofd onderkotsen met stukjes taart
Ik vind Star Wars heel leuk maar als ik net alles heb gezien hoef ik het eerst even niet meer te zien hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan pirates altijd kijken... blijft leuk
Hmm. Wat voor muziek hou je van?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Muziek, horloges, straat-auto’s, technologie.
SPRAK JIJ VROEGER OP SCHOOL OOK ALTIJD VOOR JE BEURT?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPRAK JIJ VROEGER OP SCHOOL OOK ALTIJD VOOR JE BEURT?
HEB IK JE WAT GEVRAAGD?
HEET JIJ CHEVYCAPRICE?
Ga maar een briefje halenquote:
nomnomnomnomquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal zo mijn voorraadkast eens leegmaken.
Denk je ook even aan de kinderen in Eritrea. Die hebben niet eens een voorraadkast.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal zo mijn voorraadkast eens leegmaken.
quote:
Neeee ik ga niks eten, hij moet gewoon helemaal leeg voor morgenvroeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je ook even aan de kinderen in Eritrea. Die hebben niet eens een voorraadkast.
Hoezoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Neeee ik ga niks eten, hij moet gewoon helemaal leeg voor morgenvroeg.
Omdat ik sinds ik hier woon al verpauperde planken erin heb liggenquote:
Ahh vandaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik sinds ik hier woon al verpauperde planken erin heb liggenKomen morgen nieuwe in.
Geen idee, ben al heel lang heel verliefd...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
WHEN YOU LOVE SOMEONE BUT IT GOES TO WASTE
COULD IT BE WORSEE?
John Mayerquote:
TEARS STREAMquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, ben al heel lang heel verliefd...
Of had ik dat al gezegd
Probeerde premium tickets voor John Mayer maar lukte dus nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
John MayerEric Clapton, dat soort genot.
Nice nicequote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
John MayerEric Clapton, dat soort genot.
Nu heb ik heel erg zin om metquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, voel me heerlijk met haar
Ja die was snel uitverkocht jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Probeerde premium tickets voor John Mayer maar lukte dus niet
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, voel me heerlijk met haar
gemeen walgelijk wezen dat je d'r bentquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb ik heel erg zin om met
WHY DO ALL GOOD THINGS COME TO AN END
te reageren
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gemeen walgelijk wezen dat je d'r bent
Ik haat dat nummer want ik kan me er niet in herkennen helaasquote:
quote:
Ga je ook veel naar concerten dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer want ik kan me er niet in herkennen helaas
[..]
Oke oke gelukkig maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, zou niet durven
wie aan ama komt wordt geslooptquote:
Nee 2 keer per jaar ongeveer. Had Clapton gepland in juli maar die is een jaar verschuiftquote:
Hmm nee. Ik denk dat ik daar niet een grroot muziekliefhebber voor ben eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee 2 keer per jaar ongeveer. Had Clapton gepland in juli maar die is een jaar verschuiftzijn teringgoede kaarten Ook nog naar Douwe Bob geweest tussen kerst en oud en nieuw. Jij?
Een formule 1 auto is ook een auto. En die mag niet de weg opquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is iedere auto niet een straat-auto?
Ja laatst Coldplay in Rio of zo gezien, die maken er echt wat moois van. Maar ik vind live gitaren muziek sowieso tof. Al speel ik liever zelfquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm nee. Ik denk dat ik daar niet een grroot muziekliefhebber voor ben eigenlijkWel 1 keer naar Coldplay geweest, dat vond ik wel echt heel tof. Vooral omdat ik de jaren daarvoor eigenlijk niet eens heel vaak daar naar luisterde, maar live was wel echt gaaf. Maakte er goeie show van. Daarna ook meteen weer meer gaan luisteren
Nou als je zelf gitaar speelt heb je zo een date zou je zeggen. Tenzij Braddie looksquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja laatst Coldplay in Rio of zo gezien, die maken er echt wat moois van. Maar ik vind live gitaren muziek sowieso tof. Al speel ik liever zelf
Zelfs Braddie heeft alleen date gehad vriend. Meerdere zelfs.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je zelf gitaar speelt heb je zo een date zou je zeggen. Tenzij Braddie looks
Dat kon je geen vrouw noemen waar hij mee heeft gedate.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs Braddie heeft alleen date gehad vriend. Meerdere zelfs.
Vanmiddag eentje gevraagd op tinder maar die beweert dat dat lastig is in deze situatie.
Ja wat het ook was.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon je geen vrouw noemen waar hij mee heeft gedate.
Baasquote:
Picsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie tijden waren datquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wilt ze gewoon nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanmiddag eentje gevraagd op tinder maar die beweert dat dat lastig is in deze situatie.
Niks over zijn Mossad connecties. Echt zo'n damage control docuquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie Epstein al op Netflix gezien? Lekker ventje hoor
Nou dan weet je hoe laat het is, next.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha die is ook nog gekker dan Bradquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ze heette maar ik weet wel dat ze volgens Braddie zelf geen seks konden hebben omdat ze allebei te dik warenquote:
Nee, hij heeft dates gehad met een roodharige Julia. 2 x meen ik. Ze hebben seks gehad en hij kreeg ruzie met haar omdat zij nog een keer wilde diezelfde date en zijn conditie dat niet aan kon.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ze heette maar ik weet wel dat ze volgens Braddie zelf geen seks konden hebben omdat ze allebei te dik waren![]()
![]()
Oh hier weet ik niets van.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:08 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dates gehad met een roodharige Julia. 2 x meen ik. Ze hebben seks gehad en hij kreeg ruzie met haar omdat zij nog een keer wilde diezelfde date en zijn conditie dat niet aan kon.
Stond allemaal in een topic.
No shit Sherlock, dat is nogal logisch dat je op je 29ste en na een kind niet meer in je prime zit zoals op je 18e hè.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij is zij echt way past haar prime
Bron is haar instagram, maar die zal je wel niet krijgen omdat je er niet mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:44 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Bron/pics (van louter ass mag zonder gezicht alhoewel ze die zelf wel eens post).
Hey Myrr, goeie ass heb je in je laatste storyquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:43 schreef 00wildchild het volgende:
Wanneer je visite je gewoon knuffelt.
JAAAA KNUFFELS
Bro, neuk er gewoon already.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hey Myrr, goeie ass heb je in je laatste story
Nee, ze ziet er leuk uit. Geen echte schoonheid, zoals fokkers dat altijd zo benoemen, maar gewoon een aantrekkelijke dame met mooi haar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij is zij echt way past haar prime
Correctquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Bron is haar instagram, maar die zal je wel niet krijgen omdat je er niet mee om kan gaan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hey Myrr, goeie ass heb je in je laatste story
Jammer wel is datquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dat is nogal logisch dat je op je 29ste en na een kind niet meer in je prime zit zoals op je 18e hè.
Heb iig een piek gehad haha jij niet met je 165quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag toch wel denken aan dingen die niet meer zijn
Zo goeiedag zegquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb iig een piek gehad haha jij niet met je 165
Wat een vreemde opmerkingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Weet niet of dat magquote:
AFGESERVEERDquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
wilde een trio voorstellenquote:
hahaatjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt het je wat dan met een andere man erbij?
Dat weet jij helemaal niet.quote:
Nee dan gewoon alleen jou er bij.quote:
Stigmatiserendquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben solo niet haha 1 keer een fokker is voldoende.
Die mocro.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:44 schreef 00wildchild het volgende:
Ik bedoel trouwens helemaal Noël niet eens wie is die guy van Meloewa
Dat zijn er nogal watquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:44 schreef 00wildchild het volgende:
Ik bedoel trouwens helemaal Noël niet eens wie is die guy van Meloewa
Inderdaad. Anno 2020 nog rokenquote:
Dat is ook racisme, aldus een vriendin van me die helemaal op de woke tour gegaan is. 20 instagram stories per dag hierover enzo...quote:
Gewoon negeren die onzinquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is ook racisme, aldus een vriendin van me die helemaal op de woke tour gegaan is. 20 instagram stories per dag hierover enzo...
Ik zit het nog wel even uit voordat ik de benodigde papieren heb en dit land kan ontvluchten.quote:
Helaas is het westen in z'n geheel verlorenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zit het nog wel even uit voordat ik de benodigde papieren heb en dit land kan ontvluchten.
Ik zei ook niet naar het Westen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Helaas is het westen in z'n geheel verloren
Was ook een grapje heb niet zo’n probleem met vrouwen en kinderen/ jongeren die hier komen. Het is niet alsof het Westen de reden is dat het overal ter wereld een kkzooi is ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is ook racisme, aldus een vriendin van me die helemaal op de woke tour gegaan is. 20 instagram stories per dag hierover enzo...
Dat is ook niet zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was ook een grapje heb niet zo’n probleem met vrouwen en kinderen/ jongeren die hier komen. Het is niet alsof het Westen de reden is dat het overal ter wereld een kkzooi is ofzo![]()
Stel je voor zeg dat dat zo zou zijn
Jedem das seine, als je land kut is zal je het er ook wel naar gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar kun jij als witte man helemaal niet over oordelen
Komt door kolonialisme en slavernij. En nu is het daar zo kut dat ze allemaal hierheen willen en nu wordt het hier ook kut en dat komt doorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jedem das seine, als je land kut is zal je het er ook wel naar gemaakt hebben.
Voordat wij er kwamen staken ze elkaars hutjes in de fik, staken ze elkaar naar de tyfus met speren en namen ze de overlevenden gevangen als slaven. In Europa was land het meest belangrijke bezit, in Afrika was het mensen. Dat hele continent is altijd een aaneenschakelijk van oorlog en slavernij geweest, dat kwam echt niet omdat blanken zich er mee gingen bemoeien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt door kolonialisme en slavernij. En nu is het daar zo kut dat ze allemaal hierheen willen en nu wordt het hier ook kut en dat komt door
Kom op hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Also oliequote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt door kolonialisme en slavernij. En nu is het daar zo kut dat ze allemaal hierheen willen en nu wordt het hier ook kut en dat komt door
Dus?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Also olie
Niet dat de regeringen daar lekker vrij zijn maar rot op hoor er wordt flink geïnvesteerd vanuit hier
nee sukkel komt door (((soros))) word wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
ah ja, Europa, de historisch gezien homogene entiteitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Voordat wij er kwamen staken ze elkaars hutjes in de fik, staken ze elkaar naar de tyfus met speren en namen ze de overlevenden gevangen als slaven. In Europa was land het meest belangrijke bezit, in Afrika was het mensen. Dat hele continent is altijd een aaneenschakelijk van oorlog en slavernij geweest, dat kwam echt niet omdat blanken zich er mee gingen bemoeien.
Zelfde ontwikkelingspatroon in west-Europa.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ah ja, Europa, de historisch gezien homogene entiteit
Dat krijg je als je je eigen soort eet wist je dat niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:22 schreef TTSS het volgende:
Altijd als ik varkenslapjes eet krijg ik last van mijn tandvlees. Raar fenomeen.
Humor om te lachenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je eigen soort eet wist je dat niet?
Wie dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:56 schreef JoshCampbell het volgende:
waarom zijn zoveel indo anti-immigratie?
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:15 schreef 00wildchild het volgende:
Oké gewetensvraag.
Een mattie, niet supersuper besties ofzo maar wel al jaren in dezelfde groep. Relatie van lang is uit en je gaat zijn ex knipogen ja of nee? 😂
Kan toch niet ook als is er vibe.
Iets wat al is afgewezen lijkt me als vanzelfsprekend ingetrokken?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:23 schreef TTSS het volgende:
Misschien moet ik mijn aanbod maar intrekken. Ik wil geen trio met vrouwen die straat zijn.
Omg, waterbeertjes zien er super cute uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Iets wat al is afgewezen lijkt me als vanzelfsprekend ingetrokken?
Also valt er op mij geen label te plakken ben all over the place
Het ene moment bekijk ik bloedplaatjes en waterbeertjes onder een microscoop en tien minuten later teken ik een kikker met tieten op een wcdeur.
Wil weleens iets vasthouden dat in de buurt kan komen van deze (geïnterpreteerde en geshopte) vergroting. Zo in en van zijn natuurlijke habitatten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:32 schreef TTSS het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje een levende stofzuigerzak
mashallah.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:23 schreef TTSS het volgende:
Misschien moet ik mijn aanbod maar intrekken. Ik wil geen trio met vrouwen die straat zijn.
Die worden daar weleens vermoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zei ook niet naar het Westen.
Beetje de rijke witte man uithangen in Afrika lijkt me wel wat.
HAHAHAAquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Voordat wij er kwamen staken ze elkaars hutjes in de fik, staken ze elkaar naar de tyfus met speren en namen ze de overlevenden gevangen als slaven. In Europa was land het meest belangrijke bezit, in Afrika was het mensen. Dat hele continent is altijd een aaneenschakelijk van oorlog en slavernij geweest, dat kwam echt niet omdat blanken zich er mee gingen bemoeien.
Is Mort indo wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:01 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Mort, kaneel, HeatWave, veel irl indos.
Fok ziet geen kleurquote:
Is @HeatWave een indo?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:01 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Mort, kaneel, HeatWave, veel irl indos.
Heb ooit eens een foto gezien (zag er wel leuk uit) en herkende hem niet direct als Indo. Zal wel door dat coole jasje komen.quote:
Waar precies in Afrika?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zei ook niet naar het Westen.
Beetje de rijke witte man uithangen in Afrika lijkt me wel wat.
Zie liever foto's van jou.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb ooit eens een foto gezien (zag er wel leuk uit) en herkende hem niet direct als Indo. Zal wel door dat coole jasje komen.
Nou je volgt me tochquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie liever foto's van jou.
Maar heb wel vaker gehoord dat mortie Indo is
Ja de grondstoffen daar zijn helemaal niet van belang verder.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tje gewoon een privelegertje aanschaffen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Die worden daar weleens vermoord.
Lekker aan de wijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:05 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
HAHAHAA
Ja en hier vermoorden een paar jaar geleden nog babietjes van ongeboren moeders. Dude, stfu hoor.
Tanzania ofzo.quote:
Dat is voor een selecte groep broer.quote:
Daarvoor was het ook al een puinzooi daar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja de grondstoffen daar zijn helemaal niet van belang verder.
Nu je me broer noemt, dan val ik vast wel in de selectiequote:
Daar ga ik niet over.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nu je me broer noemt, dan val ik vast wel in de selectie
Het is wel echt een voorrechtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nu je me broer noemt, dan val ik vast wel in de selectie
Myrr lijkt me de beroerdste nietquote:
Mwah, ze wilde ook geen trioquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr lijkt me de beroerdste niet
Daar was je zelf toch ook op tegen? Of lonkt het idee?quote:
Als het maar roomblank isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
roombotercake @:Fok-It @:Amarantha @:FernandoMartinez
Ik stelde het voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar was je zelf toch ook op tegen? Of lonkt het idee?
Ik zag wat racistische posts van je langskomen, Etto.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
roombotercake @:Fok-It @:Amarantha @:FernandoMartinez
Myrr moet wel zo hot zijn dat jouw principes aan de kant kunnen.quote:
Principes hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr moet wel zo hot zijn dat jouw principes aan de kant kunnen.
SC titel in augustus: Myrr aborteert kleine Jimmyquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Principes hebben
Dat is gewoon een act natuurlijk.
Nou dat natuurlijk niet, denk niet dat Myrr voor het verrmoorden van ongeboren mensjes is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
SC titel in augustus: Myrr aborteert kleine Jimmy
Een balletje kan raar rollenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou dat natuurlijk niet, denk niet dat Myrr voor het verrmoorden van ongeboren mensjes is.
Moord blijft moordquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een balletje kan raar rollen
Nee hoor. Illusies.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zag wat racistische posts van je langskomen, Etto.
Denk dat ze er alles aan doet om haar kind een stabiele grond te geven, mi respetoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:40 schreef TTSS het volgende:
Myrr is een goeie mama, die heeft dat niet nodig.
Ik zag je toch echt zwarte piet verdedigen.quote:
KOZP is sneu jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zag je toch echt zwarte piet verdedigen.
Dat is ze ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr moet wel zo hot zijn dat jouw principes aan de kant kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |