Je bent er nog ;s Jij staat echt al jaren voor mij klaar, besef je dat.quote:
Mooi gesproken, er is hier geen vaste groep users meer die dat soort figuren monddood maakt. Kiid is hierin grondlegger geweest, die binnen de sc als een totale kneus een kinderachtige act opvoerde en zich daarbij afsloot van alle kritiek. Chevy doet nu hetzelfde, al krijg je bij hem wat meer het gevoel van medelijden. Daar zit ook wat dima bij.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het onkruid heeft de mooie bloemen bedekt, verstikt en die zijn vervolgens gestorven.
Wat overblijft is zo'n kneus als Chevy die voornamelijk tegen zichzelf praat.
Hey wat fijn dat je weer zwart bent. Iedereen zag toch vanaf het begin al dat jij niet geschikt bent, wat een lachwekkende aanstelling was dat he hahaquote:
Echt mooi verwoordquote:Op maandag 29 juni 2020 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent er nog ;s Jij staat echt al jaren voor mij klaar, besef je dat.
[..]
Mooi gesproken, er is hier geen vaste groep users meer die dat soort figuren monddood maakt. Kiid is hierin grondlegger geweest, die binnen de sc als een totale kneus een kinderachtige act opvoerde en zich daarbij afsloot van alle kritiek. Chevy doet nu hetzelfde, al krijg je bij hem wat meer het gevoel van medelijden. Daar zit ook wat dima bij.
[..]
Hey wat fijn dat je weer zwart bent. Iedereen zag toch vanaf het begin al dat jij niet geschikt bent, wat een lachwekkende aanstelling was dat he haha
Nu kan je weer zorgen dat het hier een fijne plek wordt met jouw kwaliteiten als user proest
Toch een award voor beste klb mod gepakt, die pakken ze me niet meer afquote:Op maandag 29 juni 2020 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Mooi gesproken, er is hier geen vaste groep users meer die dat soort figuren monddood maakt. Kiid is hierin grondlegger geweest, die binnen de sc als een totale kneus een kinderachtige act opvoerde en zich daarbij afsloot van alle kritiek. Chevy doet nu hetzelfde, al krijg je bij hem wat meer het gevoel van medelijden. Daar zit ook wat dima bij.
[..]
Hey wat fijn dat je weer zwart bent. Iedereen zag toch vanaf het begin al dat jij niet geschikt bent, wat een lachwekkende aanstelling was dat he haha
Nu kan je weer zorgen dat het hier een fijne plek wordt met jouw kwaliteiten als user proest
Wel aardig dat ze je het gevoel hebben gegeven dat je erbij hoorde.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toch een award voor beste klb mod gepakt, die pakken ze me niet meer af
Hihahoquote:Op maandag 29 juni 2020 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel aardig dat ze je het gevoel hebben gegeven dat je erbij hoorde.
Wat een warmtequote:Op maandag 29 juni 2020 16:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wauw, prof is eindelijk uit quarantaine!
Welkom terug pik.
Oh er moest nog erenmoeder achterquote:Op maandag 29 juni 2020 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zozo Noëlle, niks met hoerenmoeder? Saai hoor
Mooi gesproken. Daar heb ik me ook echt voor ingezet, maar nu moet ik datzelfde toneelstuk opvoeren voor max 2/3 man. Daardoor haal ik er niet veel plezier meer uit helaas. Het was leuk zolang het duurdequote:Op maandag 29 juni 2020 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jouw leven stelt niks voor dus waarom geen act opvoeren voor die enige drie vrienden van je?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken. Daar heb ik me ook echt voor ingezet, maar nu moet ik datzelfde toneelstuk opvoeren voor max 2/3 man. Daardoor haal ik er niet veel plezier meer uit helaas. Het was leuk zolang het duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |