Ik kan nog steeds niet inloggen bij FB dus ik heb die issues nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een voorstel. Dat is iets dat de algoritmes van facebook bedenken.
Zenuwachtig knabbelende op een droog koekje.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal zit morgen al met frisse tegenzin aan haar ontbijt @:tt
Je mist niksquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet inloggen bij FB dus ik heb die issues niet![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zenuwachtig knabbelende op een droog koekje.
Moet ze ook mee oppassen, die kruimels trekken allerlei beestjes zoals mieren en spinnen aanquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zenuwachtig knabbelende op een droog koekje.
Adiosquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook maar eens richting mijn bed
Ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij een leegloop qua vrienden op FacebookMaar ik mis nog niemand dus het zal vast niemand boeiends zijn. Vraag me af wat ze over het randje heeft geduwd.
Ik heb zelf een heleboel het-is-maar-een-griepje/5g/ruttekutte/hoe-kom-ik-onder-een-mondkapje-uit/lekker-toch-een-feestje-klapjosti's geruimd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij een leegloop qua vrienden op FacebookMaar ik mis nog niemand dus het zal vast niemand boeiends zijn. Vraag me af wat ze over het randje heeft geduwd.
Muckjenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 06:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb zelf een heleboel het-is-maar-een-griepje/5g/ruttekutte/hoe-kom-ik-onder-een-mondkapje-uit/lekker-toch-een-feestje-klapjosti's geruimd.
Had ik veel eerder moeten doen
Mwoah, een paar hele fanatiekequote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muckjen![]()
Hoeveel van dergelijke vrienden had je dan?
Heb hem al opquote:
wat een kut tt. was het gewoon vergetenquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal zit morgen al met frisse tegenzin aan haar ontbijt @:tt
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een kut tt. was het gewoon vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |