Ik kan nog steeds niet inloggen bij FB dus ik heb die issues nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een voorstel. Dat is iets dat de algoritmes van facebook bedenken.
Zenuwachtig knabbelende op een droog koekje.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal zit morgen al met frisse tegenzin aan haar ontbijt @:tt
Je mist niksquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet inloggen bij FB dus ik heb die issues niet![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zenuwachtig knabbelende op een droog koekje.
Moet ze ook mee oppassen, die kruimels trekken allerlei beestjes zoals mieren en spinnen aanquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zenuwachtig knabbelende op een droog koekje.
Adiosquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook maar eens richting mijn bed
Ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij een leegloop qua vrienden op FacebookMaar ik mis nog niemand dus het zal vast niemand boeiends zijn. Vraag me af wat ze over het randje heeft geduwd.
Ik heb zelf een heleboel het-is-maar-een-griepje/5g/ruttekutte/hoe-kom-ik-onder-een-mondkapje-uit/lekker-toch-een-feestje-klapjosti's geruimd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij een leegloop qua vrienden op FacebookMaar ik mis nog niemand dus het zal vast niemand boeiends zijn. Vraag me af wat ze over het randje heeft geduwd.
Muckjenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 06:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb zelf een heleboel het-is-maar-een-griepje/5g/ruttekutte/hoe-kom-ik-onder-een-mondkapje-uit/lekker-toch-een-feestje-klapjosti's geruimd.
Had ik veel eerder moeten doen
Mwoah, een paar hele fanatiekequote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muckjen![]()
Hoeveel van dergelijke vrienden had je dan?
Heb hem al opquote:
wat een kut tt. was het gewoon vergetenquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal zit morgen al met frisse tegenzin aan haar ontbijt @:tt
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een kut tt. was het gewoon vergeten
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb gisteravond lekker gewandeld toen het een beetje spetterde
En dit is goed voor de natuur
1 dag is niet genoeg bal. 1 jaar is niet eens genoegquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ik doe er 1 dag aan mee, Vanaf morgen ga ik tegenstribbelen en het er niet mee eens zijn
Je gaat vandaag toch smurfen met de verwarming aan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ik doe er 1 dag aan mee, Vanaf morgen ga ik tegenstribbelen en het er niet mee eens zijn
jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat vandaag toch smurfen met de verwarming aan?
Mja ontslag nemen of je ziek meldenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk.Ik wil ook smurfen in plaats van werken
nee thailand tochquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was je reden om ontslag te nemen?
Gewoon ff geen zin?
k neem het smurfen ook wel wat serieus jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontslag nemen is wel erg drastisch
Je hebt gewoon een soort van smurfsabbatical genomenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k neem het smurfen ook wel wat serieus ja
Kan ik dat zeggen op mijn cv ?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een soort van smurfsabbatical genomen
Nee 2 maanden en de verwachting was toen dat ik daarna gewoon weer makkelijk werk in de horeca kon vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zou langere tijd naar Thailand gaan?
(Heb het niet echt meegekregen)
Haha, dan heb je geluk. Duurt even iets langer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee 2 maanden en de verwachting was toen dat ik daarna gewoon weer makkelijk werk in de horeca kon vinden.
Nou ja gelukquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, dan heb je geluk. Duurt even iets langer.![]()
En toch zie ik nu bij verschillende horeca dat ze personeel zoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja gelukIk verwacht niet snel dat de horeca weer terug gaat naar het niveau van voorheen.
ja kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch zie ik nu bij verschillende horeca dat ze personeel zoeken.
Tuurlijk wel. De behoefte blijft. Uiteindelijk komt het weer goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja gelukIk verwacht niet snel dat de horeca weer terug gaat naar het niveau van voorheen.
de agenten nu ook?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:39 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en Floyd had corona. Wat is de wereld weer lekker in sync.
Mja dus toch belangrijk om een werk en prive pc te hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf dit is echt stalking, bazen die je thuis de hele werkdag monitoren.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)atching-you-a4001601
Lekker stabiele dude ookquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
De politie zei eerst dat de man gestruikeld was. Maar toen de video openbaar werd, maakte de politie bekend dat er een intern onderzoek zal komen. Daarop zijn de twee agenten geschorst.
dus...
https://nos.nl/collectie/(...)-anti-racismeprotest
Het is allemaal wat lauw hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind de reactie achteraf wel erg lauw, meeste agenten lopen gewoon weg.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die twee militairen reageren nog het meest normaal en bekommeren zich om hem.
Hun motto is toch to serve and protect?quote:De politie zei eerst dat de man gestruikeld was. Maar toen de video openbaar werd, maakte de politie bekend dat er een intern onderzoek zal komen. Daarop zijn de twee agenten geschorst.
Wie had dat gedacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja dus toch belangrijk om een werk en prive pc te hebben.
Ja klopt. Slaat ook niet echt ergens op verder. Vooraf bepalen welke sites je als productief en niet productief ziet en daar je waarheid op baseren. En vervolgens een ander vragen daar verantwoording voor af te leggen. DAT is pas improductief.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
To kick and push elderly people dacht ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Hun motto is toch to serve and protect?
monstersquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
To kick and push elderly people dacht ik.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
nee moet nog etenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen nog je pak hagelslag gecheckt, ja hè?
had je gelezen dat het testamen van die verdwenen man van Carole fake was maar dat het is verjaard en ze nu niets meer kunnen doen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Puntje maken van een zachte onderbroek en in je oor frotten.
Ja die is echt wel schuldigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je gelezen dat het testamen van die verdwenen man van Carole fake was maar dat het is verjaard en ze nu niets meer kunnen doen?
ja of de dierentuin ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is echt wel schuldig![]()
Volgens mij las ik ook ergens dat ze die hele dierentuin van hem nu heeft toegewezen gekregen?
Hehehe ja kom maar door met seizoen 2, die eerste man van hem heeft nu ook een gezin en tanden hè?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of de dierentuin ja.
The plot thickens dumdumdumdum
Tiger Kingquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt geen idee waar dit over gaat jongens
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehehe ja kom maar door met seizoen 2, die eerste man van hem heeft nu ook een gezin en tanden hè?
Tiger Kingquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt geen idee waar dit over gaat jongens
Ja en in essentie gaat het dan allemaal om centen besparen, maar kijk hoe duur die software is manquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Slaat ook niet echt ergens op verder. Vooraf bepalen welke sites je als productief en niet productief ziet en daar je waarheid op baseren. En vervolgens een ander vragen daar verantwoording voor af te leggen. DAT is pas improductief.
Ja maar echt precies dit. Gadverdamme zeg, het idee alleen al.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ben je als baas echt een sneuneus. Maak gewoon goede afspraken over de wederzijdse verwachtingen, stel resultaatdoelen op en evalueer die regelmatig. Dan is al deze shit toch niet nodig? Of je nou thuis een kattenfilmpje kijkt of op je werk een uur bij de koffieautomaat staat te lullen.
Na het bekijken van dat voel je jezelf doodnormaal en gewoontjesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, nooit gezien. Klinkt niet als mijn ding.
Dat voel ik me sowieso wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het bekijken van dat voel je jezelf doodnormaal en gewoontjes
Ajax-Feyenoord. Als dat maar goed gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:14 schreef Karzai het volgende:
Gezellig ontbijten met de jongens van BAM uit rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |