18:30, iets later dus vermoed ik.quote:
Als De Jonge uitgelult isquote:
Of https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:58 schreef Nikonlover het volgende:
Hier straks te volgen:
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
18:30, iets later dus vermoed ik.
quote:
twitter:fvdemocratie twitterde op donderdag 04-06-2020 om 16:05:18Het optreden van Femke Halsema zorgt voor enorme rechtsongelijkheid. Waarom krijgt een horeca-ondernemer een coronaboete, maar staat Halsema te protesteren? Waarom mag Black Lives Matter demonstreren, maar de boeren niet?
@THiddema wil dat Halsema uit haar ambt wordt gezet! ⤵️ https://t.co/yGTs6En5b0 reageer retweet
Hopelijk komt Hiddema ook aan het woord straksquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]![]()
Dan nog even tijd voor HiddemaGod.twitter:fvdemocratie twitterde op donderdag 04-06-2020 om 16:05:18Het optreden van Femke Halsema zorgt voor enorme rechtsongelijkheid. Waarom krijgt een horeca-ondernemer een coronaboete, maar staat Halsema te protesteren? Waarom mag Black Lives Matter demonstreren, maar de boeren niet?
@:THiddema wil dat Halsema uit haar ambt wordt gezet! ⤵️ https://t.co/yGTs6En5b0 reageer retweet
De FvD-kamerfractie slaat de plank echt compleet mis met hij "maar hullie doen het ook!!!!" en anti Lockdown gelul. Dat zal Nanninga vooral last bezorgen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]![]()
Dan nog even tijd voor HiddemaGod.twitter:fvdemocratie twitterde op donderdag 04-06-2020 om 16:05:18Het optreden van Femke Halsema zorgt voor enorme rechtsongelijkheid. Waarom krijgt een horeca-ondernemer een coronaboete, maar staat Halsema te protesteren? Waarom mag Black Lives Matter demonstreren, maar de boeren niet?
@:THiddema wil dat Halsema uit haar ambt wordt gezet! ⤵️ https://t.co/yGTs6En5b0 reageer retweet
Dat rotmens blijft gewoon zitten. Want wachtgeld.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Uit dit WhatsApp-gesprek blijkt dat Halsema echt te licht voor deze functie is. Als ze verstandig is, dan stapt ze zelf op. Dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:04 schreef hollandia02 het volgende:
Van Rhijn wilt ook nog zijn woordje doen.
Ik bedoel niet alleen dit, maar gewoon deze hele crisis.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar hoe gaat het trouwens met hem
maar die had dit niet overleeft , zeker straks niet met grappenhuis
Ik ookquote:
ik vidn hem zwak eerlijk gezegt maar goed je moet er zelf maar staan , sowieso al tussen dat volk zitten nu lijkt em al heelemaal geen pretjequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit, maar gewoon deze hele crisis.
Wat dat aangaat petje af voor de Jonge.
Dan had je Fidel Castro moeten hebben. Die hield met gemak speeches van vijf uur!quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tenzij hij een fillibuster tot woensdag doet
dat was wel een baasje jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan had je Fidel Castro moeten hebben. Die hield met gemak speeches van vijf uur!![]()
![]()
![]()
![]()
Deze? Dit is Diertensquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:06 schreef RAVW het volgende:
wie was die dame eerder opde dag met dat blauwe shirt aan en met die zwarte rok
Drogargument. Ik hou mijzelf niet bezig met stikstof of het personeelsbeleid bij de politie, dus ik zie dat niet aankomen. Het is echter wel duidelijk geworden dat de mensen die zich hier wel mee bezig houden hierover al jaren aan de bel trokken. Bij het stikstof beleid al meteen toen het werd ingevoerd en bij de politie was het een relatief eenvoudige rekensom met hoeveel mensen gaan met pensioen en hoeveel kunnen we opleiden? Zeker bij de politie is er echt geen enkel excuus om daarop niet te anticiperen. Als je dat als minister niet weet, dan ben je een wanbestuurder. Bij de stikstof hadden de alarmbellen in 2012 al af moeten gaan en als je dan 7 jaar later nog niet het begin van een back-up plan hebt ben je ook een wanbestuurder.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:02 schreef manny het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk welke enorme no brainers zie jij dan al aankomen voor de mensen die nu in de F-jes voetballen. Dan kunnen we kijken of de nieuwe Rutten dat wel weet aan te pakken of ook de "Teflon King" moet zijn.
Dingen die achteraf klip en klaar zijn das niet zo moeilijk.
ja van jan.. oquote:
quote:
Huh wat.quote:
lilian marijnissen dochter van jan marijnissenquote:
kom op openbaar makenquote:
Oh ja dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
lilian marijnissen dochter van jan marijnissen
Hier ook. Eten staat op.quote:
Ik ben juist eerder gaan eten zodat ik om half 7 kon kijkenquote:
Geen probleem, heb bier genoeg koud liggenquote:
Ja maar, morgen werken ....quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen probleem, heb bier genoeg koud liggen
Ik vandaag niets. Hopelijk vanavond nog geen aftreden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen probleem, heb bier genoeg koud liggen
Die heb ik gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Beter gaat niemand die foto van Freek de Jonge posten
zal mooi wezen als Halsema nu binnen komt lopen van Ik gooi de handoek in de ring en ik ga er mee stoppenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vandaag niets. Hopelijk vanavond nog geen aftreden.
Ik vond haar altijd als 1 van de weinige politici die juist ver van ze afstaan, leuk reageren op Powned en Geenstijl.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
Ik vind dit wel jammer voor Femke.![]()
Heb al meer dan 20 jaar wel een zwak voor haar, ondanks dat ik het inhoudelijk niet altijd met haar eens was/ben. Maar het is een keigoede politica.
Ik denk dat juist dat haar hier misschien ook wel de das om doet. Als burgemeester ben je primair bestuurder, en zij is ook in die functie teveel de politica.
Tja dit gaat haar wel opbreken. Iets teveel naar links geleund.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
Heb al meer dan 20 jaar wel een zwak voor haar, ondanks dat ik het inhoudelijk niet altijd met haar eens was/ben. Maar het is een keigoede politica.
Ik denk dat juist dat haar hier misschien ook wel de das om doet. Als burgemeester ben je primair bestuurder, en zij is ook in die functie teveel de politica.
Tja, je hebt goede politici en goede bestuurders. Blijkbaar is het lastig om beide goed te kunnen. Inhoudelijk ben ik het zeker niet met haar eens maar het was wel een goede politicus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
Het enige goeie aan haar is dat ze praat met valse luchtquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
Dan heeft een deel van FOK! even 1 dag plezier en is er daarna niet veel meer om op haar te vitten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
zal mooi wezen als Halsema nu binnen komt lopen van Ik gooi de handoek in de ring en ik ga er mee stoppen
Plus manipulatief zichzelf en haar schaduwmotieven eruit proberen te naaienquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja dit gaat haar wel opbreken. Iets teveel naar links geleund.
Krijgt ze dan wachtgeld?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
zal mooi wezen als Halsema nu binnen komt lopen van Ik gooi de handoek in de ring en ik ga er mee stoppen
Het is niet dat ze in de bijstand terecht komt ofzo hèquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
Sowieso krijgt ze wachtgeld lijkt mijquote:
Femke kon de linkse zaak altijd wel goed behartigen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd als 1 van de weinige politici die juist ver van ze afstaan, leuk reageren op Powned en Geenstijl.
wel een mooie foto maar hier is ze al niet gelukkig , je ziet de verdriet en het falen van haar keuzes in haar leven , ze staat er echt bij zo van waar heb ik dit allemaal aan te dankenquote:
Is in 2010 he hahaha.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel een mooie foto maar hier is ze al niet gelukkig , je ziet de verdriet en het falen van haar keuzes in haar leven , ze staat er echt bij zo van waar heb ik dit allemaal aan te danken
Hier is ze vrolijk:quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel een mooie foto maar hier is ze al niet gelukkig , je ziet de verdriet en het falen van haar keuzes in haar leven , ze staat er echt bij zo van waar heb ik dit allemaal aan te danken
ja weet het maar ze straalt het gewoon uit ... echt zo van , hoe kom ik hier weg en ook zo dat mensen mij vergeten .. ze lijkt echt iemand die gewoon achteraf de keuze in het leven verkeer heeft gemaakt .. maar meer van , ik ben nu toch zo ver gekomen laat ik nu maar door gaan , opnieuw beginnen is nu gewoon te laatquote:
Gerardus is geen bestuurder hèquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als je Geert z'n whatsapp openbaar maakt komt er ook vast heel wat interessants uitrollen
Dat moet niet, gesprek tussen Femke en Ferd wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als je Geert z'n whatsapp openbaar maakt komt er ook vast heel wat interessants uitrollen
quote:Twijfel niet aan integriteit Halsema
Critici van Halsema hebben deels gelijk. Maar een mens moet fouten kunnen maken, en beleidskeuzes moeten eerlijk worden beoordeeld.
Wijlen burgemeester Eberhard van der Laan riep kort voor zijn overlijden op tot het bewaren van het ‘lieve’ karakter van Amsterdam. Zijn opvolger is nu amper twee jaar in functie. Na een inschattingsfout schreeuwt rechts Nederland onmiddellijk om haar hoofd op een schaal. Is dat wat Van der Laan bedoelde met ‘een lieve stad’?
Het was misschien wel de meest indrukwekkende uitzending van Zomergasten ooit: de aflevering met Eberhard van der Laan. Dat had alles te maken met zijn naderende afscheid van het leven en de stad. ‘Wat is je erfenis?’, vroeg de interviewster aan het eind. ‘Dat het de lieve stad blijft die het is’, antwoordde Van der Laan.
Nu is het geen eenvoudige taak, om opvolger te zijn van een bij leven reeds legendarisch figuur als Van der Laan. Maar Femke Halsema maakte deze week toch echt een kapitale fout. Dat is althans wat haar door talloze critici ingewreven wordt. Eigenlijk waren het er twee. Beide fouten hebben te maken met de demonstratie op de Dam van afgelopen maandag.
De eerste fout is dat het aantal betogers veel te laag werd ingeschat. Niet alleen Halsema, maar ook de politie zat ernaast. Er kwam een veelvoud van het aantal verwachte betogers naar de Dam, waardoor het niet overal lukte om de voorgeschreven 1,5 meter afstand te bewaren tot elkaar.
De tweede fout is dat er niet ingegrepen werd. ‘De demonstratie had moeten worden afgelast’, zeggen critici. Halsema wijst op het risico van geweld. Experts als Jaap Timmer, politiesocioloog, betogen echter dat er ook een middenweg denkbaar was geweest. Bijvoorbeeld door de demonstratie te verspreiden, van de Dam naar het Rokin (Parool, 2 juni).
Overigens betoogt Timmer eveneens dat de demonstratie niet zo uit de hand gelopen is als het lijkt. De Dam is immers groot genoeg, en veel demonstranten hielden wel degelijk afstand van elkaar. Bovendien had de overgrote meerderheid mondkapjes op.
Nu maken burgemeesters weleens vaker een verkeerde inschatting. Zo was Eberhard van der Laan verantwoordelijk voor een omstreden programma tegen radicalisering. Ook ging hij diep door het stof na een rechtszaak over het nieuwe erfpachtstelsel.
Daar hoor je nu niemand meer over. Waarom niet? Omdat Van der Laan verantwoordelijkheid nam voor zijn beleid, en omdat enkele verkeerde inschattingen niet in de schaduw kunnen staan van zijn positieve bijdrage aan de stad. Hetzelfde geldt voor Halsema, die in de meeste opzichten prima bezig is.
Als Halsema fouten heeft gemaakt, dan heeft ze dat in elk geval met de juiste intenties gedaan. Ze probeerde voor alles om geweld te voorkomen. Dat is precies wat een goede burgemeester moet doen. Er is reden om te twijfelen aan haar besluit, maar niet aan haar integriteit.
Ondertussen zagen politieke vijanden onmiddellijk aan haar stoelpoten. Het staat symbool voor een persoonlijke afrekencultuur, die de vijand is van een gezond democratisch systeem. Het doel van zulke campagnes is bovengemiddeld vaak een vrouw. Critici van Halsema hebben deels gelijk. Maar een mens moet fouten kunnen maken, en beleidskeuzes moeten eerlijk worden beoordeeld.
Daarom verdient Halsema een eerlijk debat. Ook Eberhard van der Laan was niet vanaf dag één de iconische burgemeester die hij aan het eind van zijn leven was. En hij had gelijk: een beetje meer liefde zou geen kwaad kunnen in deze stad. Elke demonstrant die daarvoor de Dam op gaat, mits hij zich aan de coronaregels houdt, verdient wat mij betreft een pluim. Een burgemeester die zulke demonstraties het voordeel van de twijfel gunt ook.
https://joop.bnnvara.nl/o(...)-integriteit-halsema
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja weet het maar ze straalt het gewoon uit ... echt zo van , hoe kom ik hier weg en ook zo dat mensen mij vergeten .. ze lijkt echt iemand die gewoon achteraf de keuze in het leven verkeer heeft gemaakt .. maar meer van , ik ben nu toch zo ver gekomen laat ik nu maar door gaan , opnieuw beginnen is nu gewoon te laat
Misschien kan haar partijgenoot nog langskomen met die wanstaltige vertoning met die stekkerdoos. Dát was echt plaatsvervangende schaamte toen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het is maar net welke foto je paktquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja weet het maar ze straalt het gewoon uit ... echt zo van , hoe kom ik hier weg en ook zo dat mensen mij vergeten .. ze lijkt echt iemand die gewoon achteraf de keuze in het leven verkeer heeft gemaakt .. maar meer van , ik ben nu toch zo ver gekomen laat ik nu maar door gaan , opnieuw beginnen is nu gewoon te laat
Oohja die stekkerquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:53 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Misschien kan haar partijgenoot nog langskomen met die wanstaltige vertoning met die stekkerdoos. Dát was echt plaatsvervangende schaamte toen.
ikw eet en ook hoe ej de foto neemt .. ik kijk ook wel eens fotos van mij zelf terug waarvan ik nu zeg DELETE die zooi .. maar was zij ook niet die persoon die toen dacht dat er overal afgeluidsappartuer in de kamer hingt odof was dat weer ieamdn andersquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is maar net welke foto je pakt
Wtf is dit dan weer hahahahquote:
maar die Jolande Sap zal niet misstaan om als directie te gaan werken op een participatie bedrijf ,, alelemaal van die mensne die denken dat ze boven andere staan en denken op een manier van loolige zijn andere de grond in te trapen ozich zelf daar beter te gaan voelen ... arrogantie ten topquote:
#TeamCan'tBreathequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach er zijn nog wel meer linkse lui die rustig aanplatgedrukt kunnen worden
Ze denkt: "ik hoop dat mijn oude Mercedes door de keuring komt, zal ik een OEM uitlaat nemen, of er gewoon een mooi stuk tussen laten lassen?"quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Oh, damn. Dit is nog pijnlijker dan in mijn herinneringen van toen.quote:
Papa Rutte zit aan het stuur hahahquote:
die heeft echt een verkeerde beroep gekozen die had op de basis school voor de klas moeten gaan staan als voorlees jufquote:
Dit is echt beschamend. Terechte reactie van Wilders.quote:
Moet je kijken wat Femke allemaal teweeg brengt... Nu zitten hele dure mensen de kibbelen in de 2e kamer over haar... Uurtje factuurtje Halsema!quote:
ach het is onze belasting geld daar maken hun zich niet druk over ze declareren de doel wel weer .. maar mensen we willen toch allemaal dit soort politiek zien wat er straks komt , heel nederlands schreeuw om aftreden en daar zullen we straks dus meer over horen , nu luisteren ze eindelijk naar het volk is het weer niet goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je kijken wat Femke allemaal teweeg brengt... Nu zitten hele dure mensen de kibbelen in de 2e kamer over haar... Uurtje factuurtje Halsema!
Ik denk dat ze alles doorschuiven naar de Gemeente Raad A'dam volgende week!quote:
Ik nietquote:
Ze kan liegen en draaien als geen ander. Die misplaatste wereldvreemde arrogantie ook. Het is wel een politica inderdaadquote:Heb al meer dan 20 jaar wel een zwak voor haar, ondanks dat ik het inhoudelijk niet altijd met haar eens was/ben. Maar het is een keigoede politica.
nah vooral een zeer onbekwaam bestuurster.quote:Ik denk dat juist dat haar hier misschien ook wel de das om doet. Als burgemeester ben je primair bestuurder, en zij is ook in die functie teveel de politica.
Zouden ze goed voer hebben daar in het restaurant?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:17 schreef hollandia02 het volgende:
Ferdje staat erbij alsof tie goed heeft gegeten.
Ik woon in Amsterdam en werk in het toerisme. Mevrouw Halsema en haar partij bezorgen mij alleen maar last. Het is persoonlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan heeft een deel van FOK! even 1 dag plezier en is er daarna niet veel meer om op haar te vitten.
Femke moet blijven, rechts kan niet zonder haar als zondebok.
Kapsalon en hamburgersquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zouden ze goed voer hebben daar in het restaurant?
maak je maar geen zorgen dat zit wel goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zouden ze goed voer hebben daar in het restaurant?
Die hele dure mensen zijn wel heel gelukkig dat ze mogen kibbelen in een afgeschermde omgeving.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je kijken wat Femke allemaal teweeg brengt... Nu zitten hele dure mensen de kibbelen in de 2e kamer over haar... Uurtje factuurtje Halsema!
Ik ga even opletten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Wilders heeft de laatste tijd een vreemde tic rond zijn mond.
HEt is pas net begonnenquote:
Denk je dat hij hier zin in heeft? Hij had ook een tukje op zijn eigen bank kunnen doen nu!quote:
quote:
Beetje lekker NPO politiek kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk je dat hij hier zin in heeft? Hij had ook een tukje op zijn eigen bank kunnen doen nu!
Of wandelen in de duinenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Beetje lekker NPO politiek kijken.
Waarom ? Die zijn het met Halsema eens, dat soort mensenmassa's mogen best bij elkaar staan volgens de FvD. Graag zelfs.quote:
Die smile van Ruttequote:Op donderdag 4 juni 2020 20:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
mp beleid, zorg dat je 7 uur slaapt
Plus glaasjes koude chocomel tegen laag suiker in de loop van de middag!quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
mp beleid, zorg dat je 7 uur slaapt
Precies, hebben het veel te druk met regels overtreden of te pleiten voor seponeren van boetes "want Femke doet het ook"quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom ? Die zijn het met Halsema eens, dat soort mensenmassa's mogen best bij elkaar staan volgens de FvD. Graag zelfs.
Ferdinand zelfsquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:32 schreef tjoptjop het volgende:
Kom er nu pas achter dat die gast Ferd heet en niet Fred
Gast? Excelentie voor ons burgersquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:32 schreef tjoptjop het volgende:
Kom er nu pas achter dat die gast Ferd heet en niet Fred
gewoon een dure loopjongenquote:
Fred mag dan wel Ferd heten, maar hij mot geen kapsones gaan krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gast? Excelentie voor ons burgers
Zijn er al verhuisbedrijven die daar reclame voor maken?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:34 schreef the-eye het volgende:
Is het anders een idee om alvast een verhuiswagen naar de ambtswoning te sturen?
quote:
Ferd: Ik hoor er geen vraag inquote:
hij is te vel .. hier gooid hij deuren juist dichtquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geert gaat er weer veel te hard in. Dan worden de rijen gelijk gesloten
Waarom is dat zo grappig? Het was gewoon feitelijk juist.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ferd: Ik hoor er geen vraag in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een poppenkast
quote:
Dat is voor het debat al gebeurd. Minister wuift alles weg omdat Halsema haar te belangrijk uitspraak heeft 'ingetrokken'.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat doettie inderdaad niet slim. Grapperhaus hoeft alleen maar rustig te blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
f en tquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
hij is te vel .. hier gooid hij deuren juist dicht
Het is zaak voor de Amsterdamse raad. Ferd geeft in ieder geval geen steun/ruggespraak aan Halsema.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is voor het debat al gebeurd. Minister wuift alles weg omdat Halsema haar te belangrijk uitspraak heeft 'ingetrokken'.
Terwijl ze dat zelf riep en nota bene met een badge van de demonstratie rondliep.
Stop maar met het debat. Rutte stopt het weer in de doofpot.
Lijkt me ook meer dan terechtquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:38 schreef Hexagon het volgende:
Het kabinet probeert de hete aardappel zoveel mogelijk naar de gemeenteraad te schuiven.
Wij willen vuurwerkquote:
Jezus fakking christus hee...quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
hij is te vel .. hier gooid hij deuren juist dicht
Ik heb geen voorkeuren voor regering of oppositie maar het is gewoon niet slim want zo krijg je niemand mee. Het is gewoon een verkeerde taktiek.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is voor het debat al gebeurd. Minister wuift alles weg omdat Halsema haar te belangrijk uitspraak heeft 'ingetrokken'.
Terwijl ze dat zelf riep en nota bene met een badge van de demonstratie rondliep.
Stop maar met het debat. Rutte stopt het weer in de doofpot.
Mogen die erbij zijn dan met de coronamaatregelen? Oh wachtquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:40 schreef thedeedster het volgende:
Dat wordt landelijke pers bij de eerstvolgende vergadering.
Blozekriekskequote:Op donderdag 4 juni 2020 20:40 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom heeft ie een dikke rode ronde plek op zn voorhoofd?
Nou, hij beschermt haar nauwelijks. Heeft nog niets verzachtends gezegd.quote:
quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, hij beschermt haar nauwelijks. Heeft nog niets verzachtends gezegd.
Intimidatie werkt dus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:44 schreef Zorro het volgende:
Het komt er zoals altijd dus weer op neer dat als je dreigt en geweld gebruikt je je gang mag gaan en als je je gedraagt dat je dan wordt weggejaagd?
Je vriendin staat er weerquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:12 schreef RAVW het volgende:
ja die bedoel ik
wel een .....gilf![]()
aha D66dat is dan wel wat minder
quote:
Die probeert met pek en veren te gooien, maar ik heb nog nooit iemand zo ongeinspireerd en lusteloos een aanval horen plegenquote:
SPquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Van welke partij is deze vragenstelster eigenlijk ?
Alsof een club uit de Jupiler League even in de Champions League mag meespelen.quote:
Justitie toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik wist niet dat Grapperhaus van de volksgezondheid is
quote:
Ik begrijp ook niet dat ze Diertens opgesteld hebben hier. Dat is meer een dossiertijger.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die probeert met pek en veren te gooien, maar ik heb nog nooit iemand zo ongeinspireerd en lusteloos een aanval horen plegen
Misschien neukt hij Femke wel ernaast ofzo, gezien hoe erg hij bezig is om dit onder de tafel te schuiven.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
fer heeft toch geen zeur van een vrouw die hem als ie vanavond thuis komt ook aan zijn kop gaat zeuren?
D66quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet Marijnissen...de vorige natuurlijk
Ene Florentine Riem Visquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
fer heeft toch geen zeur van een vrouw die hem als ie vanavond thuis komt ook aan zijn kop gaat zeuren?
D66quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet Marijnissen...de vorige natuurlijk
dat is heel pijnlijk als dit ehct zo is dat de politie dus wel gewaarschuwd heeft , maar toen nog niet is ingegrepen ... dus de woorden kan ook weg dat ze het nooit heeft zien aankomen .......... dus weer gelogen , die is gewoon niet geschiktquote:
Helaas bestaat in die wereld dat je bewijs moet hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch mooi, dat die minister vol kan houden dat hij van niets wist. Lezen die lui geen nieuws? Moet toch makkelijk zijn. Ja ik heb geen mail gehad op mn minister-mail dus ik wist van niets.
Denk het nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:58 schreef thedeedster het volgende:
Beseft de minister wel dat hij zelf óók onder vuur kan komen?
Maar het is wél zo!quote:
FG laat het oordeel aan de raad, maar wel in de wetenschap dat de kneiterlinkse gemeenteraad van 020 haar echt niet weg gaat sturen en dat is ook precies de opzet van het Kabinet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Hij kan zich toch gewoon uitspreken dat die incompetente trut de boel verneukt heeft? Waarom zo eromheen draaien.
Dat is ook niet per se het geval. Linkse partijen proberen elkaars bestuurders ook wel eens te vloeren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
FG laat het oordeel aan de raad, maar wel in de wetenschap dat de kneiterlinkse gemeenteraad van 020 haar echt niet weg gaat sturen en dat is ook precies de opzet van het Kabinet.
GroenLinks staat in de coulissen om na de volgende verkiezingen aan de regering deel te nemen en dan mag natuurlijk de belangrijkste kandidate voor een ministerspost niet blijvend geschaad worden.
Welnee zo belangrijk is het allemaal niet, hij houdt zich ook gewoon op de vlakte ga er maar vanuit dat hij heeft zitten vloeken achter de prak toen hij dat appje kreeg. Hij kan er alleen weinig mee.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat ie hier gewoon staat te liegen
Onderschat de hoofdstedelijke rivaliteit tussen GL en PvdA niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
FG laat het oordeel aan de raad, maar wel in de wetenschap dat de kneiterlinkse gemeenteraad van 020 haar echt niet weg gaat sturen en dat is ook precies de opzet van het Kabinet.
GroenLinks staat in de coulissen om na de volgende verkiezingen aan de regering deel te nemen en dan mag natuurlijk de belangrijkste kandidate voor een ministerspost niet blijvend geschaad worden.
Mensen die het 'events' gebruiken. Ga eerst op inburgeringscursus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:01 schreef vosss het volgende:
Vraag dan wèlke events!! Hij staat glashard te liegen!
Hopelijk gaat dat niet gebeuren maar de kans zal groot zijn helaas.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik doelde op de vraag of ie dit wel vaker meemaakte tijdens gebeurtenissen en dat ie toen heel stamelend wauwelde ja dat is wel eeeh eens eeehh vaker gebeurdquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:04 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welnee zo belangrijk is het allemaal niet, hij houdt zich ook gewoon op de vlakte ga er maar vanuit dat hij heeft zitten vloeken achter de prak toen hij dat appje kreeg. Hij kan er alleen weinig mee.
Dan zou dan uitstel van executie zijn, ze bungelt al. Iedere verdere fout in de (nabije) toekomst kost haar de kop.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij kan op zn minst toegeven dat Femke hem een loer probeerde te draaien, want dat is wat 100% aan de hand is hier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:04 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welnee zo belangrijk is het allemaal niet, hij houdt zich ook gewoon op de vlakte ga er maar vanuit dat hij heeft zitten vloeken achter de prak toen hij dat appje kreeg. Hij kan er alleen weinig mee.
Ik gebruik dat woord alleen omdat men het daar ook gebruikte.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mensen die het 'events' gebruiken. Ga eerst op inburgeringscursus.
Gemeenteraad A'dam... zal Femke ontslaan of niet!quote:
Geen kans....quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:07 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat ze die grappenmaker de laan uit gaan sturen, wat een eng mannetje is dat zeg.
ik was positief maar ik ben nu toch echt anders gaan denken , die staat echt niet meer hoog aangescheven bij mijquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:07 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat ze die grappenmaker de laan uit gaan sturen, wat een eng mannetje is dat zeg.
Dit. Hij beschermt haar, terwijl zij dat niet deed.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij kan op zn minst toegeven dat Femke hem een loer probeerde te draaien, want dat is wat 100% aan de hand is hier.
Ik hoop van welquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gemeenteraad A'dam... zal Femke ontslaan of niet!
Die knakker is pure gif, totaal niet te vertrouwen. Iemand die een mes in je rug steekt als je even niet zit op te letten. Een enge vent, een griezel.quote:
Je weet dat GL daar de baas is Hè?quote:
Ze hebben geen meerderheid. De coalitie is ook niet blij dus dit kan EXIT HALSEMA wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |