Wow bij Kendrick mention je mij niet eensquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
(geen mention naar muskusboktor57, omdat hij jeuk in zijn klauwen krijgt van Kendrick)
Oei sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow bij Kendrick mention je mij niet eens
Jammer dit
Straks gaat hij nog vertellen dat hij geen brood eet!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:09 schreef GGMM het volgende:
Oh kijkt typisch geen televisie?
Dat heeft hij nooit eerder verteld.
Elke dag is het weer alsof de wereld vergaat en altijd dezelfde ‘experts’quote:
Binnenkort Apple TVquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die reguliere TV kijken(nouja, naast Veronica Inside dan)
Haten op experts als Peter R. de Vries en Maurice de Hond.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke dag is het weer alsof de wereld vergaat en altijd dezelfde ‘experts’
Na 2 weken Corona werd ik er al moe van toen ik het patroon zag
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog vertellen dat hij geen brood eet!
Service jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima ding
Of bedoel je de service? Die is wel matig.
Gebruik 'm dagelijks, dan is het het mij wel waard.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Service ja
Ga niet 2 barkie voor een kastje neerleggen ;{
Oude films is wel nice, ben benieuwd want series zijn niet mijn ding echtquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gebruik 'm dagelijks, dan is het het mij wel waard.
Maar Apple TV+ krijgt misschien meer content, meer oudere films en dergelijke, dus wie weet kan dat het redden. Zelf van de series alleen See gekeken, dat vond ik wel aardig en wil nog steeds For All Mankind kijken.
Dagelijks daar mee moeten werken lijkt me wel echt een hel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan een bestand niet verwijderen op Windows omdat de naam te lang is lol
@:scrummie2.1 zie mijn dagelijkse marteling met deze pre-historische OS
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dagelijks daar mee moeten werken lijkt me wel echt een hel.
Ik kijk wel een paar tv programma'squote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:09 schreef GGMM het volgende:
Oh kijkt typisch geen televisie?
Dat heeft hij nooit eerder verteld.
Geen idee, nooit eerder van gehoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopen
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit eerder van gehoord eigenlijk.
Vind wel dit; https://support.apple.com(...)k-pro-battery-recall
Zijn het Macbook's uit 2015?
Garantie net verlopen dan zal het een van de nieuwere modellen zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide zoons hebben een harde schijf probleem na 2 jaar op hun macbook is dat een veelvoorkomend probleem? De ene al (gratis) verholpen al was de garantie net verlopen
Niet geklikt want ik ben een racist.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
nee 2018 meen ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee dan.quote:
toevallig dat bij beide laptops hetzelfde gebeurt net nadat de garantie is vervallenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat geval
Schuld van je zoon, niet van Apple
Einde bericht
Air of Pro?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
toevallig dat bij beide laptops hetzelfde gebeurt net nadat de garantie is vervallen
die ene is alweer gerepareerd maar wel enorm toeval dat die andere dan hetzelfde probleem heeftquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee dan.
Op werk wel aantal Macbooks uit 2018 maar niet die problemen. Wel pech dan voor je zoons
Ja, vervelend toeval.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ene is alweer gerepareerd maar wel enorm toeval dat die andere dan hetzelfde probleem heeft
quote:
Pak hem Scrummie!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt troep was, waren deze cijfers niet zo hoog.
Je bent zelf troep!!!!!
Uitstekende gif.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard check deze gif
Ik denk niet dat @GGMM hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.quote:
Insgelijks maat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende gif.
Bedankt nog voor je steun op Twitter.
2 uitroeptekens, misschien 3 had ik nog wel kunnen handelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.
Apple klanten zijn toch vaak supporters ipv objectieve klantquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt troep was, waren deze cijfers niet zo hoog (gaat over klanttevredenheid).
Je bent zelf troep!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |