Dát zal ze leren!quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik sta op zwart, net als een zwart vlak op facebook en zo. Is als voorbereiding op mijn Black awareness weken. Eind november begin december.
Ik neem de gok maar niet, elk drupje bloed mag naar beneden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het bloed uit zijn halsslagader gutst zal zijn plassertje ook niet meer overeind komen.
Onzin blanke mannen hebben nog steeds alle machtsposities in het bedrijfsleven en de politiekquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar momenteel is iedereen bang voor donkere mensen. Er wordt zelfs geknield voor ze en zo. En als blanke moet je je blijkbaar schamen dat je blank bent.
Dus beter zorgen dat ze wat vriendelijker overkomen, door ze kadootjes te laten uitdelen en zo.
Wij doen alletwee mee aan het "AllRound kampioenschap Hardlopen "quote:
Ja als je auto het niet doet omdat er geen benzine in zit ligt het dan aan de fabrikant van die auto of aan degene die de auto rijd?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Onzin blanke mannen hebben nog steeds alle machtsposities in het bedrijfsleven en de politiek
Zit geeneen donker iemand in de tweede kamer
Hoezo blanke mannen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Onzin blanke mannen hebben nog steeds alle machtsposities in het bedrijfsleven en de politiek
Zit geeneen donker iemand in de tweede kamer
Zijn genoeg capabele donkere mensen, kijk naar Koenquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je auto het niet doet omdat er geen benzine in zit ligt het dan aan de fabrikant van die auto of aan degene die de auto rijd?
de excuusallochtoonquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo blanke mannen?
Genoeg vrouwen en ook zwarte vrouwen hebben hun intrede van de kamer gehad.
Iedereen met de wil en intelligentie kan in de kamer komen. Ik denk zelfs dat partijen erom staan te springen.
Is zo, ik weet ook niet precies waarom dat niet gebeurdquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo blanke mannen?
Genoeg vrouwen en ook zwarte vrouwen hebben hun intrede van de kamer gehad.
Iedereen met de wil en intelligentie kan in de kamer komen. Ik denk zelfs dat partijen erom staan te springen.
Ik zou direct stemmen op Koen. Wij denken redelijk hetzelfde wel!quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn genoeg capabele donkere mensen, kijk naar Koen
De eerste was Tara Singh Varma.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de excuusallochtoon
we hadden ayaan hirsi ali toch
En toen was daar Rita Verdonkquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de excuusallochtoon
we hadden ayaan hirsi ali toch
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De eerste was Tara Singh Varma.
Bekend van de Singh Varma affaire en oplichting.
geen idee uit het oog verlorenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ayaan wel goede carriere in de vs heeft opgebouwd?
Ayaan is de machtigste Nederlander van deze eeuw denk ik wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ayaan wel goede carriere in de vs heeft opgebouwd?
Niet alleen de slechte opnoemen nu he.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nurten Albayrak Was ook een sterke bestuurder.
Bekend van de oplichting, valsheid in geschrifte en achterhouden van een paar 100K.
zorginstelling toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nurten Albayrak Was ook een sterke bestuurder.
Bekend van de oplichting, valsheid in geschrifte en achterhouden van een paar 100K.
-quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ayaan is de machtigste Nederlander van deze eeuw denk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |