Donderstraal een eind op halve zool, ga lekker in je dooie ONZ hoekje posten, blijf hier maar wegquote:
Ik wordt?quote:
Heb je niet haahaatjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrienden achter eens tippen
Ah oke, gelukkig dan maarquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan zou ik wel al ontslagen zijn
Ow nu begint het hoor, slechte verliezersquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:33 schreef Quotidien het volgende:
@:phoenyx zit totaal niet met een vpn te manipuleren
Halfuur geleden stond je nog vierde ofzo met ruime achterstandquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow nu begint het hoor, slechte verliezersZelfs dat stukje mannelijkheid, gewoon je als een man bij iets neer kunnen leggen, ontbreekt
Nog nooit van een influencer gehoord?quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:35 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Half uur geleden stond je nog vierde ofzo met ruime achterstand
Dus je hebt in een paar uur vanuit het niets 100 stemmen gekregen. Totaal legit, ik ben gewoon een slechte verliezer.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow nu begint het hoor, slechte verliezersZelfs dat stukje mannelijkheid, gewoon je als een man bij iets neer kunnen leggen, ontbreekt
Dit, sneu mannetje.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dus je hebt in een paar uur vanuit het niets 100 stemmen gekregen. Totaal legit, ik ben gewoon een slechte verliezer.
Er is er nog een. Iemand heeft mijn idee gejat. Ik heb een slotje aangevraagd.quote:
Ik huur iemand in om mn internet te installeren. Ja dan weet ik zelf heel veel van vpn ws ook af.quote:
Viesmadquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:38 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Er is er nog een. Iemand heeft mijn idee gejat. Ik heb een slotje aangevraagd.
Zoeken jullie maar uit in KLB met jullie zootje.
Nou lijkt me in ieder geval nuttiger dan maar hele dagen gewoon te zuurpruimen maar goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:38 schreef Questular het volgende:
Stemmen in een klb topic manipuleren, dan bereik je wel echt een heel nieuw zielig niveau.
Geef toe, het is wel erg kansloosquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou lijkt me in ieder geval nuttiger dan maar hele dagen gewoon te zuurpruimen maar goed
Dus je erkent het gebruik ervan. Bij deze diskwalificeer je jezelf.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou lijkt me in ieder geval nuttiger dan maar hele dagen gewoon te zuurpruimen maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |