Jij post hier veel langer en daar komt ook nooit iets inhoudelijks uit.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef Quotidien het volgende:
Van rtr geloof ik er niks van, die post hier pas 2 maanden mee en er komt nooit iets inhoudelijks uit.
Bij je moeder ging er gister nog veel inhoud inquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef Quotidien het volgende:
Van rtr geloof ik er niks van, die post hier pas 2 maanden mee en er komt nooit iets inhoudelijks uit.
Klopt, ik snap ook niet dat bijna niemand op mij stemtquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef Quotidien het volgende:
Van de opties in de poll ben jij de bestequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:25 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook niet dat bijna niemand op mij stemt
Ik snap niet dat ik uberhaupt stemmen hebquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:25 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Van de opties in de poll ben jij de beste
Mwah, in het land der blinden is eenoog koningquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik uberhaupt stemmen heb
Wat moet dat over jou zeggen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Mwah, in het land der blinden is eenoog koning
Ik zal mijn vrienden achter eens tippenquote:
Je word vooral als analfabeet gezienquote:
Maar echtquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben veels te stoer voor deze ongein.
Tevens zijn er zeker niet meer zoveel smatjes als eerst. Vier generaties terug aan pauperusers had je er tenminste nig smatjes tussen zitten.
Komt omdat ik een keiharde baas benquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:25 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |