Verzonnen verhalen is het beste wat klb te bieden heeft.quote:
Ik mis jouw naam iddquote:Op donderdag 4 juni 2020 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij het lezen van de namen komt maar een ding in me op; wie?
Frass is een van de weinige normale mensen hierquote:
Je moet toch enigszins sociaal zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Frass is een van de weinige normale mensen hier
Rtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet toch enigszins sociaal zijn lijkt mij.
Frass is nogal sociaal beperkt en weinig ruimdenkend.
Oh?quote:
Kutlul met je kutvpnquote:
Geen idee waar je het over hebt?quote:
LET'S START A RIOT!!!quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoeken ze een nieuwe dan? Gek... ik ben niet gevraagd, dus het lijkt mij sterk dat ze een nieuwe zoeken.
Zijn jullie en vogeltjesdans nu al akkoord over de extra frituurpan op het hoofdkantoor?quote:
Nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Zo'n poll maken heeft hier geen zin, er zitten een paar kindjes die polls manipuleren met hun vpns.
Ook op gestemdquote:
Iddquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
Allemaal niet. Al die nazi's die zichzelf hebben voorgedragen zijn niet deugers en krijgen een lange lans van een blauw kleurtje en gaan zich dan ineens correct gedragen. Opflikkeren. KLB kan modloos verder.
Nee hoor. Van alle IP's die gestemd hebben zijn er zo'n 90% van NordVPN.quote:
Hoe zie je dat?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee hoor. Van alle IP's die gestemd hebben zijn er zo'n 90% van NordVPN.
De drie randdebielen moeten ook dit kapot maken. Zo zijn ze nu eenmaal.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:13 schreef Scheepskok het volgende:
****** N E W S F L A S H ******
[ afbeelding ]
Hoge opkomst verkiezing KLB-mod
De verkiezing van de nieuwe KLB-mod heeft geleid tot een hoge opkomst vanmorgen. Om 11 uur hadden 170 stemgerechtigden hun stem uitgebracht en dat is opvallend voor zo'n uithoek in FOK!-land. De strijd om de meeste stemmen lijkt vooral te gaan tussen RTR en Pferdfahrer.
De winnaar wacht de zware taak om het subforum weer op de rails te krijgen.
KLB kreeg de laatste tijd veel kritiek van users. Het vertrek van mod Solotovski was de druppel die de emmer deed overlopen. Collega-mod Haags Kwartiertje laat zich nog maar weinig zien in het wespennest, zodat Amarantha nog de enige is die de orde handhaaft.
KLB wordt geteisterd door een groep jongeren die het niet zo nauw neemt met de waarheid en langzaam maar zeker het subforum naar hun hand zetten. Wat veel handgemeen met ander usergroepen tot gevolg heeft.
De kiezer wordt duidelijk aangetrokken tot de krachtige verkiezingsslogans die bij de kandidaten die nu de meeste stemmen aan het krijgen zijn duidelijk het karakter hebben van het maken van korte metten met leugenaars en zolderkamerautisten.
Grote verliezers zijn Draaideurcrimineel, Verbruikersnaam, Phoenix en Jantje2k (die zijn naam geen eer aan doet) die het nog steeds moeten doen met een aantal stemmen die op een hand zijn te tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was van plan om bij elke mod-post een gifje te plaatsen, maarja.
Ah bedankt man, maar dit is doorgestoken kaart natuurlijk want boelers gebruiken VPN.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:30 schreef Durmada het volgende:
Ik heb gestemd op Verbruikersnaam maar helaas zonder succes
De zware taak?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:13 schreef Scheepskok het volgende:
****** N E W S F L A S H ******
[ afbeelding ]
Hoge opkomst verkiezing KLB-mod
De verkiezing van de nieuwe KLB-mod heeft geleid tot een hoge opkomst vanmorgen. Om 11 uur hadden 170 stemgerechtigden hun stem uitgebracht en dat is opvallend voor zo'n uithoek in FOK!-land. De strijd om de meeste stemmen lijkt vooral te gaan tussen RTR en Pferdfahrer.
De winnaar wacht de zware taak om het subforum weer op de rails te krijgen.
KLB kreeg de laatste tijd veel kritiek van users. Het vertrek van mod Solotovski was de druppel die de emmer deed overlopen. Collega-mod Haags Kwartiertje laat zich nog maar weinig zien in het wespennest, zodat Amarantha nog de enige is die de orde handhaaft.
KLB wordt geteisterd door een groep jongeren die het niet zo nauw neemt met de waarheid en langzaam maar zeker het subforum naar hun hand zetten. Wat veel handgemeen met ander usergroepen tot gevolg heeft.
De kiezer wordt duidelijk aangetrokken tot de krachtige verkiezingsslogans die bij de kandidaten die nu de meeste stemmen aan het krijgen zijn duidelijk het karakter hebben van het maken van korte metten met leugenaars en zolderkamerautisten.
Grote verliezers zijn Draaideurcrimineel, Verbruikersnaam, Phoenix en Jantje2k (die zijn naam geen eer aan doet) die het nog steeds moeten doen met een aantal stemmen die op een hand zijn te tellen.
Ik word net wakker joh kneusje doe eens rustigquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee hoor. Van alle IP's die gestemd hebben zijn er zo'n 90% van NordVPN.
De drie randdebielen moeten ook dit kapot maken. Zo zijn ze nu eenmaal.
Het is ook pas 12 uurquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik word net wakker joh kneusje doe eens rustig
Je voelt je aangesproken door 'randdebiel'?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik word net wakker joh kneusje doe eens rustig
Ik nam aan dat je de top 3 bedoelde dmv het woordje driequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken door 'randdebiel'?
Daar bedoelde ik jou niet eens meeMaar wel fijn om te weten dat jij blijkbaar genoeg zelfkennis hebt.
Dat zijn aannamesquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je de top 3 bedoelde dmv het woordje drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |