Hij zei voor vorig weekend tot over een paar dagen. Zullen er wel een paar extra geworden zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
Maar weet niemand wat over haags, waarom die weg is en hoe lang dat gaat duren?
quote:
Hiiiiquote:
En die van jou?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:28 schreef stokj het volgende:
Met OSM is hij anders wel heel actief. Zijn selectie is al 3 miljard waard.
Ja, haha! Heb nog een wilde nacht gehad met Marijn! Veel bier en proosten op exen. Whaha!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Hiiii
Nouja in principe goed. Behalve dat ik me beetje verveel dan.
En daar? Nog lang wakker gebleven gisteren?
Vertel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, haha! Heb nog een wilde nacht gehad met Marijn! Veel bier en proosten op exen. Whaha!
Ik ben een middenmoot. Wil wel kampioen worden maar ik kan het tempo van de spelersontwikkeling niet bijhouden als anderen er zo veel boss coins ingooienquote:
Tssss dus hij heeft wel tijd om te komen, maar geen zin???quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:28 schreef stokj het volgende:
Met OSM is hij anders wel heel actief. Zijn selectie is al 3 miljard waard.
Ik mis Haagsie ook wel.....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
Maar weet niemand wat over haags, waarom die weg is en hoe lang dat gaat duren?
quote:
Hoeveel man doen er mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben een middenmoot. Wil wel kampioen worden maar ik kan het tempo van de spelersontwikkeling niet bijhouden als anderen er zo veel boss coins ingooien
Met OSM kan je makkelijker punten scoren dan met FOK!. Bij FOK! moet je elke keer posten, bij OSM heb je spelers die voor je winnen en je naar een hogere plaats brengen en dus meer punten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss dus hij heeft wel tijd om te komen, maar geen zin???
Ja en hij heeft de highscore hier al ruimschoots. Duurt lang voordat iemand hem daar inhaalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Met OSM kan je makkelijker punten scoren dan met FOK!. Bij FOK! moet je elke keer posten, bij OSM heb je spelers die voor je winnen en je naar een hogere plaats brengen en dus meer punten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:57 schreef stokj het volgende:
Komt wel goed mensen, @:haags_kwartiertje Haga komt binnenkort terug.
Mag die ook een keer aan de bak toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar nu moet zijn collega-mod van KLB het tijdelijk helemaal alleen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |