Neem mij niet kwalijk.quote:
Geen idee wie jij nou weer bent..en waarschijnlijk heb je meer ervaring met NSG...want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:05 schreef martijnvandijk01 het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk.
Persoonlijk was ik vergeten dat jij leeft volgens de regels van Ned's Survival Gids.
Het gebrek aan wijsbeGEERDe begint zichtbaar te worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee wie jij nou weer bent..en waarschijnlijk heb je meer ervaring met NSG...want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt...
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:14 schreef martijnvandijk01 het volgende:
[..]
Het gebrek aan wijsbeGEERDe begint zichtbaar te worden.
Bofkont! Hier grijzig en fris.....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:11 schreef engine het volgende:
Dacht dat het slecht weer zou worden maar zit lekker in het zonnetje
Zo, is dat gras al zover dat het gemaaid moet wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:18 schreef ToT het volgende:
Hier een twijfelend zonnetje, maar het komt fris op me over. Merk ik straks wel als ik het gras ga maaien.
Oh ik heb het al 4x gemaaid!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo, is dat gras al zover dat het gemaaid moet worden
Nog steeds met het nagelknippertje denk ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo, is dat gras al zover dat het gemaaid moet worden
Ohja, dan moet het er goed uitzien natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb het al 4x gemaaid!
Alleen is het nog steeds enorm kwetsbaar: mini-ToT trekt met het grootste gemak er hele happen uit.
En mevrouw ToT wil binnen een week of 3 een groot tuinfeest houden...![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nog steeds met het nagelknippertje denk ik
idd, alleen vrees ik dat daarna het gazon wel afgeschreven zal zijn!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohja, dan moet het er goed uitzien natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, alleen vrees ik dat daarna het gazon wel afgeschreven zal zijn!
Heb je weer wat te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, alleen vrees ik dat daarna het gazon wel afgeschreven zal zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |