Ga nu een kwartiertje dat uiterste informatieve filmpje gemaakt door een advocaat kijken en dan begrijp je het misschien wel. Alhwoel.......quote:
Dat doet niets af aan het feit dat Koos aan het framen was. Dat was het enige, ik heb geen zin in die andere discussie die jij net als Koos zo graag wil starten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga nu een kwartiertje dat uiterste informatieve filmpje gemaakt door een advocaat kijken en dan begrijp je het misschien wel. Alhwoel.......
Ah, dus meneer is advocaat dus... betrouwbaar? Die gast is een Vindmannetje. Een kostuumpje aantrekken om betrouwbaarder te lijkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga nu een kwartiertje dat uiterste informatieve filmpje gemaakt door een advocaat kijken en dan begrijp je het misschien wel. Alhwoel.......
Oké, dus Trump laat het leger volgens jou niet los op vreedzame demonstranten. Wellicht heb je gelijk. Maar wat vind je er dan van dat hij wel knuppelgrage agenten op vreedzame demonstranten afstuurt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja leuk geweest hoor. Gewoon niet meer zo framen, dan hoef ik mijn tijd verder niet te verdoen aan een discussie die jij wil starten om het af te leiden van je verschrikkelijk domme post.
Je wilt het alleen hebben over de plunderingen, ondanks dat die maar een zeer klein onderdeel vormen van wat er momenteel gaande is?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat Koos aan het framen was. Dat was het enige, ik heb geen zin in die andere discussie die jij net als Koos zo graag wil starten.
"Zeer klein onderdeel"quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wilt het alleen hebben over de plunderingen, ondanks dat die maar een zeer klein onderdeel vormen van wat er momenteel gaande is?
Kortom, je ziet alleen wat je wilt zien.
Er wordt in alle vijftig staten gedemonstreerd, er zijn dagelijks honderdduizenden mensen op de been. Als de meerderheid daarvan bestond uit plunderaars, stond heel de VS nu in de fik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:49 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
"Zeer klein onderdeel"
Straks vertel je me nog dat het allemaal "very fine people" zijn
Momenteel geen mening over, dan moet ik mij eerst even inlezen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, dus Trump laat het leger volgens jou niet los op vreedzame demonstranten. Wellicht heb je gelijk. Maar wat vind je er dan van dat hij wel knuppelgrage agenten op vreedzame demonstranten afstuurt?
Er is voor miljarden schade aangericht, dan kun je niet spreken over een klein onderdeel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wilt het alleen hebben over de plunderingen, ondanks dat die maar een zeer klein onderdeel vormen van wat er momenteel gaande is?
Kortom, je ziet alleen wat je wilt zien.
Dus alles wat geen meerderheid is is slechts een "zeer klein onderdeel"? Zo werken woorden niet, Koos.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt in alle vijftig staten gedemonstreerd, er zijn dagelijks honderdduizenden mensen op de been. Als de meerderheid daarvan bestond uit plunderaars, stond heel de VS nu in de fik.
Ik heb nooit gezegd dat ik het alleen over de plunderingen wil hebben, ik zei dat ik mij daarop focuste omdat dat toch wel een groot dingetje was en alles behalve een 'zeer klein onderdeel'.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kortom, je verzint weer eens wat dingen en bedenkt er dan een conclusie bij op basis van je verzinsels. Succes ermee Koos.quote:Kortom, je ziet alleen wat je wilt zien.
Protesters Dispersed With Tear Gas So Trump Could Pose at Churchquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Momenteel geen mening over, dan moet ik mij eerst even inlezen.
Bedankt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Protesters Dispersed With Tear Gas So Trump Could Pose at Church
Astu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |