Data van overheden geloof ik gewoon nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen maar data uit China vertrouw ik gewoon niet
betekend nog niet dat het "veilig" is als het weer mag, kan moeilijk ook alles dicht houden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:36 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een halleluja-stemming omtrent de mogelijke vakanties. Ik begrijp best dat mensen blij zijn dat ze waarschijnlijk op vakantie kunnen, maar ik ben toch bang dat al die kruisingen in die landen ervoor kan gaan zorgen dat de huidige maatregelen weer worden verzwaard en er dan een hoop mensen zijn die in de problemen komen omdat ze niet meer terug kunnen.
Ikzelf zou zeer zeker niet op vakantie gaan in het buitenland.
ze weten toch al alles van je....het maakt allemaal niet uit.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:39 schreef RipCity het volgende:
De overheid wil nu ook weten en bijhouden waar je eet en drinkt:
https://www.telegraaf.nl/(...)abezoekers-gebruiken
Voortaan dus maar als Pietje Puk reserveren.
maar dit wilde toch heel veel users juist ?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
Hier kunnen we zien hoe het met de solidariteit gesteld is:
Senioren en dikke mensen ontmoedigd om terrasje te pikken
https://www.telegraaf.nl/(...)m-terrasje-te-pikken
Senioren die reikhalzend hebben uitgekeken naar de heropening van de horeca afgelopen maandag spuwen hun gal op sociale media.
natuurlijk niet....corrupt links zooitjequote:
Ja, dat is weer het nadeel van dergelijk beleid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:24 schreef DireStraits7 het volgende:
Met iedereen maandenlang opsluiten kun je een eind komen hoor. Feit blijft wel dat China dat tot een vaccin vol moet gaan houden. Geen mensen uit de rest van de wereld naar China dus.
Klopt, alleen de kwetsbaren en ouderen willen dat niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar dit wilde toch heel veel users juist ?
kwetsbaren en ouderen moesten gewoon thuis blijven ?
zit wat in maar er zitten ook wel gradaties inquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Data van overheden geloof ik gewoon niet
kan gebeuren toch, gewoon verkeerd ingeschat.....quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:44 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
iets met afgelopen maandag ofzo je kan het gemist hebben hoor
Van de mensen. Ik hoor ze hier ook om me heen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:41 schreef Noek het volgende:
Waar zie jij een halleluja stemming?
Ik hoor enkel dat vakanties niet doorgaan, zijn verschoven of men blijft wel in eigen land.
ja verkeerd inschatten prima dat kan gebeurenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kan gebeuren toch, gewoon verkeerd ingeschat.....![]()
en 2 dagen later gebeurd hetzelfde in Rotterdam......tja hadden ze ook niet verwacht natuurlijk
Jij denkt bijvoorbeeld ook dat we geen 17 miljoen mensen hebben in Nederland, maar 28 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Data van overheden geloof ik gewoon niet
Vind het ook een rare actie van de betreffende horecabedrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
Hier kunnen we zien hoe het met de solidariteit gesteld is:
Senioren en dikke mensen ontmoedigd om terrasje te pikken
https://www.telegraaf.nl/(...)m-terrasje-te-pikken
Senioren die reikhalzend hebben uitgekeken naar de heropening van de horeca afgelopen maandag spuwen hun gal op sociale media.
iemand met zo'n plaat voor haar kop gaat toch niet aftredenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:48 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja verkeerd inschatten prima dat kan gebeuren
maar dan er zelf gewoon tussen lopen? dan laat je zien dat je het prima vind
Niet zozeer hier op dit forum, maar wat ik zo om mij heen hoor dat iedereen weer de vakantieplannen maakt, terwijl alles nog hartstikke onzeker is.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:41 schreef Noek het volgende:
Waar zie jij een halleluja stemming?
Ik hoor enkel dat vakanties niet doorgaan, zijn verschoven of men blijft wel in eigen land.
Voel weinig behoefte om naar oorden te vliegen en blijf lekker lokaal, al is het maar om daar geld te spenderen met lange zomerse dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |