Altijd grappig wanneer mensen die geen flauw idee hebben van de ik inhoud en betekenis van bepaalde wet- of regelgeving deze toch opvoeren als verdedigingquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo mogelijk nog idioter. De overheid heeft zich niet te bemoeien met wie ik thuis ontvang. Iets met een huisrecht, net zo goed een grondrecht als het demonstratierecht en de godsdienstvrijheid.
Je ziet in Nederland dan ook dat samenkomsten in woningen keurig zijn uitgezonderd van de maatregelen.
Dit. Mensen hebben geen idee wat vrijheid van meningsuiting nu werkelijk is.quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Altijd grappig wanneer mensen die geen flauw idee hebben van de ik inhoud en betekenis van bepaalde wet- of regelgeving deze toch opvoeren als verdediging
Deze valt wel onder "vrijheid van meningsuiting, ik mag zegguh wat ik wil!"
O jawel hoor, want je kunt er overal over lezen, op Feesboek, Shitter en Snepslet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit. Mensen hebben geen idee wat vrijheid van meningsuiting nu werkelijk is.
De tijd waarin je geen persoon meer bent, maar een statistisch getal...quote:
Zijn ze dicht dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Niks meegekregen van de persconferentie, mogen de sexclubs al voor 1 september open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Dit moeten we even aan #MauriceGod vragen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die theorie dat het af zou nemen door de zon/warmte kan dan toch ook gewoon overboord als je ziet dat in warme landen het virus ook om zich heen grijpt?
Beide kan alsnog waar zijn dat het virus in warme landen nog harder om zich heen zou grijpen bij iets koelere tenperaturen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die theorie dat het af zou nemen door de zon/warmte kan dan toch ook gewoon overboord als je ziet dat in warme landen het virus ook om zich heen grijpt?
Denk eerder 0,0000XXXX procent als je gezond bent en tussen de 0-60quote:
Gezien Noord Amerika, Zuid Amerika, India, Pakistan etc. lijkt mij dat zeer onwaarschijnlijk. Lijkt mij eerder dat de cijfers uit China opmerkelijk laag zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:31 schreef zoost het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-tests-in-wuhan.html
Ik vind dit toch wel heel opmerkelijk. Muteert dit virus zich naar een ongevaarlijk en niet overdraagbaar virusje?
Nee, besmettelijkheid van personen zonder symptomen werd al op heel laag gehouden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:31 schreef zoost het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-tests-in-wuhan.html
Ik vind dit toch wel heel opmerkelijk. Muteert dit virus zich naar een ongevaarlijk en niet overdraagbaar virusje?
zal wel aan mij liggen maar data uit China vertrouw ik gewoon nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, besmettelijkheid van personen zonder symptomen werd al op heel laag gehouden.
Daarnaast waren de maatregelen in Wuhan draconisch. Daarmee wisten ze het virus effectief de kop in te drukken.
In China zitten ze zogenaamd nog steeds op pakweg hetzelfde aantal besmettingen als eind februari. Virus is intussen over de hele wereld uitgewaaierd, behalve verder China in. Uh-uh.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen maar data uit China vertrouw ik gewoon niet
Data van overheden geloof ik gewoon nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen maar data uit China vertrouw ik gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |