Henk Bres vertegenwoordigt het simpelste van het simpelste. Dat is overigens een bekend citaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef Buitendam het volgende:
Henk Bres. Ik heb daar een negatieve mening over.
discordquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat ik ook nog heel veel screenshot's uit m'n discord-tijd op m'n pc heb staan.
Interessant
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Henk Bres vertegenwoordigt het simpelste van het simpelste. Dat is overigens een bekend citaat.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Henk Bres vertegenwoordigt het simpelste van het simpelste. Dat is overigens een bekend citaat.
Heb je ook nog haxball screenshots?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat ik ook nog heel veel screenshot's uit m'n discord-tijd op m'n pc heb staan.
Interessant
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:43 schreef Coco. het volgende:
user @:maxi-mus daagt user @:scrummie2.1 uit
Scrummie bijt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:43 schreef Coco. het volgende:
user @:maxi-mus daagt user @:scrummie2.1 uit
Nee, ik was even aan het werk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal wel te druk zijn met het BLM-topic
Dat boeit hem heel veel.
Witheet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik was even aan het werk.
Maar het boeit me wel ja. Tyfusracisten.
Telegraafquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-care-daalt-naar-116
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
@:onlogisch
Check deze kapitale blunder!
Ik snap nooit zo goed waarom je in dat soort topics met mensen 'in discussie gaat'. Je wordt er nooit wijzer van en je gaat die idioten echt niet overtuigen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal wel te druk zijn met het BLM-topic
Dat boeit hem heel veel.
Tja, Telegraaf.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-care-daalt-naar-116
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
@:onlogisch
Check deze kapitale blunder!
Je zou bijna zeggen dat scrummie ook een idioot is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom je in dat soort topics met mensen 'in discussie gaat'. Je wordt er nooit wijzer van en je gaat die idioten echt niet overtuigen.
Eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat scrummie ook een idioot is.
Ik heb wel de indruk dat hij zich er erg druk om maakt in ieder geval dus dan kun je dat soort topics beter mijden lijkt me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat scrummie ook een idioot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |