twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:26In 3 1/2 years, I’ve done much more for our Black population than Joe Biden has done in 43 years. Actually, he set them back big time with his Crime Bill, which he doesn’t even remember. I’ve done more for Black Americans, in fact, than any President in U.S. history, with... reageer retweet
🐐twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:28....the possible exception of another Republican President, the late, great, Abraham Lincoln...and it’s not even close. The Democrats know this, and so does the Fake News, but they refuse to write or say it because they are inherently corrupt! See “pinned” above. reageer retweet
Ik wilde vragen wat je dan nu als masturbatorium gebruikt, maar ik bedenk me net dat ik dan een voorzet geef voor een 'je moeder' grap.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn waskamer moeten ombouwen.
Wanbeleid
Wat een baas.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:26In 3 1/2 years, I’ve done much more for our Black population than Joe Biden has done in 43 years. Actually, he set them back big time with his Crime Bill, which he doesn’t even remember. I’ve done more for Black Americans, in fact, than any President in U.S. history, with... reageer retweet
🐐twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:07:28....the possible exception of another Republican President, the late, great, Abraham Lincoln...and it’s not even close. The Democrats know this, and so does the Fake News, but they refuse to write or say it because they are inherently corrupt! See “pinned” above. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Ik spot niet met Surinaamse moedersquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde vragen wat je dan nu als masturbatorium gebruikt, maar ik bedenk me net dat ik dan een voorzet geef voor een 'je moeder' grap.
Hij vergeet de eerste zwarte president van de US, die heeft meer gedaan voor de zwarte bevolking.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij vergeet de eerste zwarte president van de US, die heeft meer gedaan voor de zwarte bevolking.
En weer een grap naar de klote, had nou gewoon iets over Obama gezegd, dan kon ik zeggen: Nee, ik bedoel Bill Clinton.quote:
quote:Topic is bedoeld om de rellen in de VS te bespreken.
Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.
Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten, blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.
Eigenlijk niets anders dan anders dus, maar een (NWS-)ban zal sneller volgen want de maat bij sommige 'usual suspects' is wel vol nu.
Sorry donquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En weer een grap naar de klote, had nou gewoon iets over Obama gezegd, dan kon ik zeggen: Nee, ik bedoel Bill Clinton.
Weer een topic verkracht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond COR gekkies goed zat, mij niet gezien
Onlo heeft een alternatief toetsenbord, een beetje vergelijkbaar met die van @Drizzt_DoUrden .quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze is in ieder geval niet geschreven door @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |