Heb ik er morgen drie vanquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we nog een bila'tje doen?
Niet als je die eerder gekocht hebtquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg kluswonders, als ik iets in hout moet infrezen, moet ik daar dan een apparaat voor huren?
Dit moet een team effort zijn, Bitterbal. Staat in je Key DNA Targets voor dit jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we nog een bila'tje doen?
hopelijk een highbrowquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef Molo het volgende:
Er wordt voor mijn team een nieuwe manager gezocht
Ben heel benieuwd wat voor iemand dat wordt
Mijn hemelquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk een highbrow
Highbrow Modewoord voor intellectueel, hoogstaand, het tegenovergestelde van lowbrow.
vind deze echt te grappig
je had die key dna targets dan wel wat meer handen en voeten kunnen gevenquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit moet een team effort zijn, Bitterbal. Staat in je Key DNA Targets voor dit jaar.
Ik wil dus een oche gaan bouwen, zo'n tegenaanschopplank voor het darten. Zo dat ie precies in het kozijn past en hij ook makkelijk weer weg kan als de deur dicht moet. Nou dacht ik aan handgrepen eraan, maar dan is het natuurlijk wel zo mooi als die inklapbaar en verzonken zijn zoiets als dit https://www.onlinedeurbes(...)tZUHhkYaApzGEALw_wcBquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet als je die eerder gekocht hebt
Wat wil je frezen en hoe groot enzo, geef eens iets meer specs?
Front to end design aanpakquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
je
[..]
je had die key dna targets dan wel wat meer handen en voeten kunnen geven
Als het zoiets kleins is, keer twee neem ik aan, bovenfrees huren, of een Dremel kopen met freesje en standaard.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dus een oche gaan bouwen, zo'n tegenaanschopplank voor het darten. Zo dat ie precies in het kozijn past en hij ook makkelijk weer weg kan als de deur dicht moet. Nou dacht ik aan handgrepen eraan, maar dan is het natuurlijk wel zo mooi als die inklapbaar en verzonken zijn zoiets als dit https://www.onlinedeurbes(...)tZUHhkYaApzGEALw_wcB
Maar het moet dus niet woest veel geld gaan kosten. Kan altid vragen of ze dat bij de karwei ff willen doen of zo maar vanwege corona () is er aan dat soort services een eind gekomen geloof ik.
Al je targets zijn SMART. Geheel compliant met onze HR Standards.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
je
[..]
je had die key dna targets dan wel wat meer handen en voeten kunnen geven
Dat heet al hooggeleid toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk een highbrow
Highbrow Modewoord voor intellectueel, hoogstaand, het tegenovergestelde van lowbrow.
vind deze echt te grappig
Graag wel in OTAP en in lijn met de AO/IBquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al je targets zijn SMART. Geheel compliant met onze HR Standards.
Parkeer het wel even. Anders kijk ik of het kan outsourcen. Heb hier geen say in gehad en ben niet duidelijk op de hoogte gehouden van de stavaza.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al je targets zijn SMART. Geheel compliant met onze HR Standards.
Prima, ik schrijf wel even een busness case voor de purchase orderquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het zoiets kleins is, keer twee neem ik aan, bovenfrees huren, of een Dremel kopen met freesje en standaard.
Laatste in geval je vaker iets wilt doen. Altijd handig zo'n tool
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, ik schrijf wel even een busness case voor de purchase order
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parkeer het wel even. Anders kijk ik of het kan outsourcen. Heb hier geen say in gehad en ben niet duidelijk op de hoogte gehouden van de stavaza.
Nee maar kan wel nutteloos in de lucht lullenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waar haal jij al je bullshit vandaan? Je hebt toch nooit op kantoor gewerkt?
Natuurtalentjequote:Op woensdag 3 juni 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar kan wel nutteloos in de lucht lullen
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Natuurtalentje![]()
Gewoon alleen maar in dit soort zinnen praten als je weer iemand van het UWV aan de lijn hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |