Kutgebruikers. Sandboxen die hap!quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Emulators zijn in 33% van de gevallen een optie. Maar die kan ik niet echt gebruiken omdat Android Studio zelf al mijn laptopgeheugen opzuigt, emulators gaan daar niet meer bij passen
. Maar vaak is het dus inderdaad ook een hardwaredingetje of gaat het om specifieke instellingen die een gebruiker heeft gedaan.
Grappig hoe dat overal gaat: als een sprint niet gehaald wordt is het de schuld van de trage developer, als een sprint ruim gehaald wordt krijgt de developer geen complimenten maar was de sprint gewoon slecht geplandquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In twee uur een sprint afgerond die je net had gepland?Dan onderschatten jullie je velocity wel heel erg
Dat verstaat zo'n dekzwabber bij jou OOK niet dus dat heeft geen nutquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Management kracht termen
Waar is de standaard: werken met je platte bek? :p
Geen idee, ergens op de bouwplaats?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Management kracht termen
Die is over de schutting gegooidquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Management kracht termen
Zal ik jou eens even in je kracht zetten met je targets?quote:
Ik moet gewoon doorlopen dus?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even in je kracht zetten met je targets?
ja heb het idee dat er in het kantwoorwezen echt teveel geluld wordtquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Meeste managers lullen maar wat op de gok dat de aangesprokene weet wat ie dan moet doen
Voordat je nu aan jumping to conclusions gaat doen vind ik wel dat je de issues aardig weet te pinpointenquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het idee dat er in het kantwoorwezen echt teveel geluld wordtweinig hands on mentaliteit en iedereen moet er eerst even zijn plasje over doen
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jankballen die leraren ook.
Dan zet je die 7 kinderen toch thuis?
ja ik jaag dit soort dingen graag aan, schiet het er graag in om te kunnen klankborden zodat alle neuzen de zelfde kant op staan. Vervolgens vliegen we het efficient aan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordat je nu aan jumping to conclusions gaat doen vind ik wel dat je de issues aardig weet te pinpointen
Wordt in Rotterdam én Den Haag regelmatig gebruikt kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Management kracht termen
Vergeet niet dat we ook nog agile en lean moeten scrummen deze meeting.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik jaag dit soort dingen graag aan, schiet het er graag in om te kunnen klankborden zodat alle neuzen de zelfde kant op staan. Vervolgens vliegen we het efficient aan.
dat til ik liever even over het weekend heen want moet het nog even tegen iemand aanhoudenquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ook nog agile en lean moeten scrummen deze meeting.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Meeste managers lullen maar wat op de gok dat de aangesprokene weet wat ie dan moet doen
We gooien het in de groep, maar het is geen showstopper.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het idee dat er in het kantwoorwezen echt teveel geluld wordtweinig hands on mentaliteit en iedereen moet er eerst even zijn plasje over doen
misschien kunnen we nog een bila'tje doen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gooien het in de groep, maar het is geen showstopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |