quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer Jaap zijn schuld
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
die duitse viroloog zegt zeker te weten dat kinderen net zo besmettelijk zijn. De zweedse zegt dat ze met de kennis die ze nu hebben toch meer maatregelen hadden moeten nemen
Die Zweedse heeft alleen gefaald bij ouderen dus wat die zegt is niet relevant voor dit. En dat een Duitser wat zeker zegt te weten, nja. Zegt mij niet zo veel. Er is nog steeds zo veel onbekend. Eerst wisten ze zeker dat je zonder symptomen niemand kon besmetten. Toen wisten ze zeker dat je immuun zou zijn als je het gehad had. Allemaal weer teruggedraaid. "Oh nee toch niet". Zo gaat wetenschap. Heeft niks met missertjes of onkunde te maken, maar met voortschrijdend inzicht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
die duitse viroloog zegt zeker te weten dat kinderen net zo besmettelijk zijn. De zweedse zegt dat ze met de kennis die ze nu hebben toch meer maatregelen hadden moeten nemen
Niks voor mijquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar een een kop muntthee maken met munt uit eigen kweek
lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar een een kop muntthee maken met munt uit eigen kweek
Van sommige biljetjes kun je best een sterke thee brouwenquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks voor mij
Serveert de Gelukkige Gerbil biljetthee? Dan kunnen we praten
als je een smakelijk biljetje hebtquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks voor mij
Serveert de Gelukkige Gerbil biljetthee? Dan kunnen we praten
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van sommige biljetjes kun je best een sterke thee brouwen
Ja, weet ik veel, jij begint er toch over?quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je voor?Inkt, katoen, metaalsplinters en polymeer is nou niet mijn idee van een lekker theetje
Oh wacht, Steven heeft al iets gemaakt![]()
Jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, jij begint er toch over?
Meidquote:
Theequote:Op woensdag 3 juni 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MeidSchenk een bakkie thee in en lucht je hartje. Wat is er allemaal vandaag?
Emulators zijn in 33% van de gevallen een optiequote:Op woensdag 3 juni 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt toch gewoon SDK's van ongeveer elke denkbare telefoon? Of heb je er echt specifieke hardware voor nodig om te reproduceren / testen?
In twee uur een sprint afgerond die je net had gepland?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Thee. De ochtend ging lekker, in twee uur de nieuwe sprint afgerond die we net gepland hadden
. Maar de middag bestaat uit obscure crashes onderzoeken en oplossen. Hierbij bestaat dus geen reproductiepad en de helft van de tijd staat er ook geen klassenaam, methodenaam en regelnummer bij. Daarnaast zijn veel van dit soort crashes afhankelijk van verschillende telefoonmerken.
Tl;dr: ik moet ontraceerbare crashes oplossen waarvan ik de oplossing vervolgens ook niet kan testen omdat ik niet de juiste telefoons heb.
Kutgebruikers. Sandboxen die hap!quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Emulators zijn in 33% van de gevallen een optie. Maar die kan ik niet echt gebruiken omdat Android Studio zelf al mijn laptopgeheugen opzuigt, emulators gaan daar niet meer bij passen
. Maar vaak is het dus inderdaad ook een hardwaredingetje of gaat het om specifieke instellingen die een gebruiker heeft gedaan.
Grappig hoe dat overal gaat: als een sprint niet gehaald wordt is het de schuld van de trage developer, als een sprint ruim gehaald wordt krijgt de developer geen complimenten maar was de sprint gewoon slecht geplandquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In twee uur een sprint afgerond die je net had gepland?Dan onderschatten jullie je velocity wel heel erg
Dat verstaat zo'n dekzwabber bij jou OOK niet dus dat heeft geen nutquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Management kracht termen
Waar is de standaard: werken met je platte bek? :p
Geen idee, ergens op de bouwplaats?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Management kracht termen
Waar is de standaard: werken met je platte bek? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |