Zwaai ff naar Erdogan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij heb ik bij de verkeerde videocall ingelogd en ben ik bij onze vestiging in Turkije beland
Toch nog een soort van reis.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij heb ik bij de verkeerde videocall ingelogd en ben ik bij onze vestiging in Turkije beland
Mooie vrouwen in de call?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, ik was de derde in de call. De twee andere collega's zijn beide Turks en waren even in hun andere taal aan het babbelenquote:
Las net ook dit:quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Negerbal.
O nee, chocoladebal is de PC-uitdrukking.
quote:De attractie Monsieur Cannibale bestaat uit een groot aantal kookpotten waarin de bezoekers kunnen plaatsnemen. Ze draaien vervolgens rondjes om een grote, dikke, bijna naakte man van kleur met een pollepel door zijn neus.
https://www.bndestem.nl/s(...)-onderhoud~a7683e1a/
Ik zou voor de brave gaan.quote:
Als we van die draaimolen nu een dikke Duitser met omgebouwde Thaise kindprostituees eromheen maken is de wereld weer in orde.quote:
Het zou voor mij een teken zijn dat m'n vriend me totáál niet kent, dus tsja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
Noooo. Man vraagt z'n vriendin ten huwelijk op 538 en ze is zwaar verontwaardigd en zegt nee
: http://www.clint.be/enter(...)fgewezen-achterlijk/
Smaken die niet wat saai?quote:
Maar dan wordt er weer niks gedaan aan cultural appropriation en is het ook niet goed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon blank maken dan. Opgelost, slotje.
Ja dit. Sowieso zou ik een huwelijk altijd zo klein mogelijk doen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou voor mij een teken zijn dat m'n vriend me totáál niet kent, dus tsja.
Ja ik snap haar ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou voor mij een teken zijn dat m'n vriend me totáál niet kent, dus tsja.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dit. Sowieso zou ik een huwelijk altijd zo klein mogelijk doen.
Jammer dat ze de rechten niet hebben, anders hadden ze de neger kunnen vervangen door Hannibal Lecter.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wordt er weer niks gedaan aan cultural appropriation en is het ook niet goed.
Snap die vrouw wel, totdat ze zei 'dit kan niet hoor, ik had het allemaal veel grootser verwacht'quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
Noooo. Man vraagt z'n vriendin ten huwelijk op 538 en ze is zwaar verontwaardigd en zegt nee
: http://www.clint.be/enter(...)fgewezen-achterlijk/
Die smaakt gewoon degelijk zonder echt lekker of echt vies te zijnquote:
Ja nogal, ga dan naar Gretna Greenquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is écht het toppunt van smakeloosheid
Maakt niet uit welke kant rol op hangt, is altijd hetzelfde stukje dat de muur raakt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is andersom hangen raar onhygiënisch (ivm aanraken muur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een beetje jammer inderdaad, die manier van verwoorden. Ik zou eerder voor iets gaan als dat het niet bij haar past en dat hij dat weet (tenminste, ik mag hopen dat je dat weet als je op dát punt van de relatie bent). Van de andere kant snap ik ook wel weer dat het haar overvalt en ze in paniek wellicht rare dingen zegtquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap die vrouw wel, totdat ze zei 'dit kan niet hoor, ik had het allemaal veel grootser verwacht'
quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke kant rol op hangt, is altijd hetzelfde stukje dat de muur raakt.
"Oh nee bacteriën bij je gat dat moeten we niet willen!" Nergens zitten van nature meer bacteriën dan daar lijkt me, maar goed. Smetvrees anyone.Dan heb je weer zo'n gladiool die 'm op een rotplek neerzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mja, als je onder "grootser" een interpretatie van overal rozenblaadjes, kaarsjes, een perrrrfect romantische ambiance verstaat, is een "yo, trouwen?" op de radio wel een klap in je gezicht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap die vrouw wel, totdat ze zei 'dit kan niet hoor, ik had het allemaal veel grootser verwacht'
fiets kapot?quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, mijn collega die voor de corona altijd fietste doet dat stukje van tien minuten door de stad fietsen nu met de trein.
Huh.
Hij zegt van nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |