Ne hoor, ik geloof je best dat je zo achterlijk bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van.
Ik kan me voorstellen dat iemand nu begint te denken dat het opzettelijk moet zijn.
Ja, terwijl de hoofdletters niet verplicht zijn en automatisch goed staan bij een mention.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij heeft zo zijn best gedaan op de hoofdletters
Een pijnlijke avond voor @:buitendam
Leuk je praat ook Servischquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ne hoor, ik geloof je best dat je zo achterlijk bent.
[..]
Ja, terwijl de hoofdletters niet verplicht zijn en automatisch goed staan bij een mention.
Wat een debiel
quote:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
Leeft die engerd van een Rosenmoller nog ja?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:33 schreef fetX het volgende:
Dijkhoff en Rösenmoller bij OP1.
Hopelijk een clash.
Hij kan dus ook al geen Engelsquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
Hij gebruikt geen dark mode op YouTube.quote:
De rest ook niet gek.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja hasn't was niet goed, lekker belangrijk
Is gewoon Amerikaansquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest ook niet gek.
gotta do with it at all
MSc?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb wel een internationale studie afgerond (lees volledig Engels)
Niemand die mij iets kan maken VRIEND
NUtwitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 20:05:52Vanavond schuift Saskia Belleman aan bij #BEAU over de strafzaak tegen Richard R., oftewel Rico de Chileen. Hij wordt gezien als een van de grote kopstukken van de Amsterdamse onderwereld. https://t.co/gXUUOgVc4l reageer retweet
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Leeft die engerd van een Rosenmoller nog ja?
Sowwquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik verander sneller van UI dan jij van fiets.
Ha ha ha
Moeke genotquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:39 schreef Zipportal het volgende:
NUtwitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 20:05:52Vanavond schuift Saskia Belleman aan bij #BEAU over de strafzaak tegen Richard R., oftewel Rico de Chileen. Hij wordt gezien als een van de grote kopstukken van de Amsterdamse onderwereld. https://t.co/gXUUOgVc4l reageer retweet
@:coco.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik verander sneller van UI dan jij van fiets.
Ha ha ha
http://radiobox2.omroep.nl/broadcaststream/file/482531.mp3quote:
Zo mokertjeirritant dat je RTL 4 niet door kan spoelen bij on demandquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Beauquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Geklikt, gezien dat het 54 minuten duurt en weer weggeklikt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
http://radiobox2.omroep.nl/broadcaststream/file/482531.mp3
Hier.
Ga eens luisteren met je vieze hoofd dan, en dat er op de radio niets bijzonders te luisteren zou zijn.
Gemakzuchtig stuk vreten.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geklikt, gezien dat het 54 minuten duurt en weer weggeklikt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geklikt, gezien dat het 54 minuten duurt en weer weggeklikt.
quote:
Grapje had wel de eerste 50 seconden geluisterd.quote:
Haten op Joost Prinsen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje had wel de eerste 50 seconden geluisterd.
Maar die gast en die act van hem daar kan ik niet tegen hoor.
Misschien luister ik later wel(Dit ga ik niet echt doen)
13 inchquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Morgen wordt het een spannende dag jongens
Ja, of de anus van je moeder intact is na die post-corona gangbang.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Morgen wordt het een spannende dag jongens
Oh ja Joost Prinsen heet die gek.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Haten op Joost Prinsen.
Jij daalt echt 20 punten in mijn achting nu.
Mongool.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje had wel de eerste 50 seconden geluisterd.
Maar die gast en die act van hem daar kan ik niet tegen hoor.
Misschien luister ik later wel(Dit ga ik niet echt doen)
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Haten op Joost Prinsen.
Jij daalt echt 20 punten in mijn achting nu.
Mongool.
Prik, prik, prik prik.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie jou dit heel vaak doen maar volgens mij ben jij de enige die hier lol uit haalt.
Ging je ook haten toen 'ie tot tranen geroerd was tijdens het declameren van Ben Ali Libi? Of heb je nog nooit van Ben Ali Libi gehoord?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja Joost Prinsen heet die gek.
Ik. Praat. Altijd. Zo. Omdat. Ik Interessant. Wil. Over. Komen.
Echt, gooi jezelf weg.
GGMM gaat dit nu Googelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ging je ook haten toen 'ie tot tranen geroerd was tijdens het declameren van Ben Ali Libi? Of heb je nog nooit van Ben Ali Libi gehoord?
@Drizzt_DoUrden ook, want het is immers een Tukker die dat geschreven heeft.quote:
Oef. Hoop dat je in slaap komt maat.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Joost Prinsen.
Na Albert Verlinde en Geert Wilders deel ik nu een mening met @:GGMM
Waardeloze dag.
Moest hardop lachentwitter:AmiHorowitz twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 21:56:45This is so nuts. Sad, but kind of hilarious https://t.co/9fHBDX8FP9 reageer retweet
Had 't gezien ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Moest hardop lachentwitter:AmiHorowitz twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 21:56:45This is so nuts. Sad, but kind of hilarious https://t.co/9fHBDX8FP9 reageer retweet
@:zipportal @:onlogisch @:ggmm @:knetterkrankjorum
lolquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
BEER PONGquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
En dan nog steeds erbij willen horenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Wel paar goeie avonden mee gehad, en mindere ochtendenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja dan maak je er toch lekker Vodka Pong van :S :S :S
Dan drink je verkeerd, want wodka moet in principe door te drinken zijn zonder 's ochtends een kater te hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel paar goeie avonden mee gehad, en mindere ochtenden
Zaten ook van die zoete Vodka's tussenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan drink je verkeerd, want wodka moet in principe door te drinken zijn zonder 's ochtends een kater te hebben.
Ah ja, met suikers erin zeker.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zaten ook van die zoete Vodka's tussen
Dat zijn wel de killers
Was ook meer voor de vrouwen, zit veel minder % inquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ah ja, met suikers erin zeker.
Moet je ook niet aan beginnen. Altijd zuiver zuipen.
Skinny Bitch.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ah ja, met suikers erin zeker.
Moet je ook niet aan beginnen. Altijd zuiver zuipen.
Goeie genade.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is een leuk vrouwendrankje in Slovakije
[ afbeelding ]
Is dat iets van Rituals? @Scrummie2.1quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is een leuk vrouwendrankje in Slovakije
[ afbeelding ]
Tuigquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Bedankt voor de mention.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Leave Knetter alone!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Whahahahaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Soccer?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:33 schreef onlogisch het volgende:
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor je inschrijving bij Feyenoord Soccer Schools!
Hierbij bevestigen wij de aanmelding van onlo jr. voor onderstaande activiteit.
Informatie trainingsactiviteit
Evenement: Feyenoord Soccer Camp
Genot
Waarom geef je hem niet op voor het Feyenoord Keepers Camp?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:33 schreef onlogisch het volgende:
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor je inschrijving bij Feyenoord Soccer Schools!
Hierbij bevestigen wij de aanmelding van onlo jr. voor onderstaande activiteit.
Informatie trainingsactiviteit
Evenement: Feyenoord Soccer Camp
Genot
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom geef je hem niet op voor het Feyenoord Keepers Camp?
Jij.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?
Volgens mij geeft o.a. ObikuGOD die trainingenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Een clinic afwerken met Van Beukering.
Vorig jaar deed ie ook mee. Toen waren het van Gastel en Wijnstekers. Die gasten doen dat echt leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Een clinic afwerken met Van Beukering.
Bij iedere training, er zijn er deze zomer legio, heb je altijd les van minimaal één oud-speler van Feyenoord.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij geeft o.a. ObikuGOD die trainingen
nooit geweten dat hij in NL is gebleven, of is hij terug gekomen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij geeft o.a. ObikuGOD die trainingen
Gaf Cruijff vroeger ook trainingen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij iedere training, er zijn er deze zomer legio, heb je altijd les van minimaal één oud-speler van Feyenoord.
Altijd wel een beetje blijven hangen meen ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit geweten dat hij in NL is gebleven, of is hij terug gekomen?
https://www.feyenoord.nl/soccer-schools/trainersquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij iedere training, er zijn er deze zomer legio, heb je altijd les van minimaal één oud-speler van Feyenoord.
quote:De Feyenoorder zei over feminisme: “Vind ik onzin. Vrouwen willen steeds meer de broek aan. Dat kan toch niet! Als een vrouw de boel gaat leiden, wordt het een teringzooi. De vrouw is gemaakt uit de rib van een man, daarom staan mannen altijd een stapje hoger. Een vrouw mag voor mij best carričre maken. Maar ze moet wel weten wie de directeur is.”
Ook over homofilie deed Refos krasse uitspraken: “Ik moet er niks van hebben. Als God had gewild dat er homo's waren, had Hij er ook wel voor gezorgd dat ze zwanger konden worden.”
quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/soccer-schools/trainers
Errol RefosGOD kan die jeugd ook nog wat zinnigs bijbrengen.
[..]
en papa heeft weer een duur wit voetje gehaaldquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Voor die mannetjes is dat een geweldige ervaring. Vaak komen er ook nog spelers van het eerste even kijken. Ze krijgen een bidonnetje mee, een Feyenoordbal en een Feyenoord outfit.
Mooi man
Ik denk dat @onlogisch het ook mooier vindt dan de kinderen zelfquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
en papa heeft weer een duur wit voetje gehaald
Hij is verziekt door CR.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Onlogisch het ook mooier vindt dan de kinderen zelf
Het is wachten tot ie ook een staartje wil als CR7GODquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is verziekt door CR.
Gisteren voordat hij naar bed moest ; Maar papa, zo bekend is Feyenoord toch niet?
Platte hand, neem ik aan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is verziekt door CR.
Gisteren voordat hij naar bed moest ; Maar papa, zo bekend is Feyenoord toch niet?
verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is verziekt door CR.
Inderdaad ik had vorige week 3 pakketjes besteld, alles keurig binnen 1 dag zelfde tijdstip.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik word ook belazerd door DHL, kut Duitsers
Enige die wel gaat leveren vandaag is PostNL, wat een GODENBEDRIJF is dat nooit problemen mee
Ik heb echt heel vaak gezeik met DHLquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik word ook belazerd door DHL, kut Duitsers
Enige die wel gaat leveren vandaag is PostNL, wat een GODENBEDRIJF is dat nooit problemen mee
@Scrummie2.1 niet, maar die heeft ws zo'n lokale bezorger die ook gewoon op de koffie komt enzoquote:
After Lifequote:Op woensdag 3 juni 2020 10:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Scrummie2.1 niet, maar die heeft ws zo'n lokale bezorger die ook gewoon op de koffie komt enzo
Zou niet weten hoe het klinkt :-)quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik kom haten, door een bericht op AD heb ik nu het Carnaval Festival deuntje van de Efteling in mijn hoofd. Jullie nu ook.
Ik heb de meeste problemen met DPD. Post NL en Bpost zijn tot nu toe altijd perfect geweest. DHL heb ik weinig ervaring mee.quote:
Voor DPD heb ik 1x een pakketje aangenomen voor de buren en sindsdien blijft hij mij lastig vallen om pakketjes aan te nemenquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de meeste problemen met DPD. Post NL en Bpost zijn tot nu toe altijd perfect geweest. DHL heb ik weinig ervaring mee.
DHL hebben mijn pakket ooit helemaal in elkaar getrapt. Stelletje flikkers.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de meeste problemen met DPD. Post NL en Bpost zijn tot nu toe altijd perfect geweest. DHL heb ik weinig ervaring mee.
Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ze zeggen langs te zijn geweest, maar ik weet 100% zeker dat het niet zo was.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor DPD heb ik 1x een pakketje aangenomen voor de buren en sindsdien blijft hij mij lastig vallen om pakketjes aan te nemen
Kwam dat niet omdat je te gierig was om dat pakket aangetekend te versturen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
DHL hebben mijn pakket ooit helemaal in elkaar getrapt. Stelletje flikkers.
Krijg nog geld van ze.
Ik neem aan dat je hem flink de waarheid hebt verteld.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:40 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
plaatje van DPD bij 'Je pakket is bezorgd'
In werkelijkheid probeerde hij het door de brievenbus te wurmen en toen dat niet lukte alsnog maar aangebeld en onderweg naar de deur zag ik hoe hij het weer recht probeerde te frommelen.
Het was een hoodie voor m'n neefje, denk niet dat er iets beschadigd is. Binnen 2 seconden deur weer dicht om geen corona bezorgd te krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem flink de waarheid hebt verteld.
Mietje!quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was een hoodie voor m'n neefje, denk niet dat er iets beschadigd is. Binnen 2 seconden deur weer dicht om geen corona bezorgd te krijgen
Glsquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg nog geld van ze.
DPD nooit problemen mee gehad. GLS > alles trouwens. GLS GODEN.
Dus die bezorger is er ook met de moeder van Scrummie vandoor?quote:
Ik heb een klein tijdje in zo'n centrum gewerkt en kan je zeggen dat er weleens een pakketje door de lucht vliegtquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg nog geld van ze.
DPD nooit problemen mee gehad. GLS > alles trouwens. GLS GODEN.
Kom vechten dan, klootzak.quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwam dat niet omdat je te gierig was om dat pakket aangetekend te versturen?
hahaquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus die bezorger is er ook met de moeder van Scrummie vandoor?
Ik heb afgelopen maandag nog een pakketje in mijn neus gedouwdquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een klein tijdje in zo'n centrum gewerkt en kan je zeggen dat er weleens een pakketje door de lucht vliegt
Monsieur Cannibale!quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik kom haten, door een bericht op AD heb ik nu het Carnaval Festival deuntje van de Efteling in mijn hoofd. Jullie nu ook.
DPDquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een klein tijdje in zo'n centrum gewerkt en kan je zeggen dat er weleens een pakketje door de lucht vliegt
bekaf en klotetijden zekerquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:57 schreef Doublepain het volgende:
1 sprak geen Nederlands, die dacht dat ie 1 trailer moest uitladen en klaar was.
De manager heeft de hele ochtend naar hem gezocht
Mooie tijd, maar niet aan te raden als bijbaantje voor een student
Gewoon werken voor je coronageld tochquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nacht tot ochtend, en dan halfdood in de lessen.
Verdiende wel goed, prima zomerbaantje wel
die in Utreg? Een maat van me is chef daarquote:Op woensdag 3 juni 2020 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was voor DHL, werkte toen ook veel Polen/Russen dat was wel lachen
Sowieso altijd gedaan, daarna maar leaseauto's gaan bezorgen, ook fijn bijbaantjequote:
Nee niet in Utrecht, studeerde ergens andersquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
die in Utreg? Een maat van me is chef daar
Raqqa?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso altijd gedaan, daarna maar leaseauto's gaan bezorgen, ook fijn bijbaantje
[..]
Nee niet in Utrecht, studeerde ergens anders
Oja dat heb ik ook nog een half jaartje gedaan. Soort van. Van die managers rondrijden in hun eigen bak. Dat was wel genieten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso altijd gedaan, daarna maar leaseauto's gaan bezorgen, ook fijn bijbaantje
[..]
Nee niet in Utrecht, studeerde ergens anders
Dan reed je zeker ook vaak van die oldtimers? Vond kut dat je dan vaak volledig in pak moest, en hele dag kwijt eraan was, dus dat maar niet gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat heb ik ook nog een half jaartje gedaan. Soort van. Van die managers rondrijden in hun eigen bak. Dat was wel genieten.
Zelden oldtimers, voornamelijk grote comfortabele bakken. Bedoeling was vooral dat die gasten konden doorwerken voor hun coronageld tijdens het reizen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan reed je zeker ook vaak van die oldtimers? Vond kut dat je dan vaak volledig in pak moest, en hele dag kwijt eraan was, dus dat maar niet gedaan
Managers sowiesoquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden oldtimers, voornamelijk grote comfortabele bakken. Bedoeling was vooral dat die gasten konden doorwerken voor hun coronageld tijdens het reizen.
Daarom ben ik er ook vrij vlot mee gestopt ja, en je moest in elke uithoek met ov komen. Ook geen pretje.
Waren meestal wel relaxte lui, voornamelijk als ze je aanmoedigden even goed het gas erop te gooien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Managers sowieso![]()
Ik moest bij de Rabobank in Utrecht een jeep ophalen van een manager, zat helemaal onderaan in de garage. Had die klootzak niet getanked, dus hij was goed leeg.. Moest ik eerst nog naar buiten zien te komen en door de spits een tankstation vinden.
Ik zit nog steeds te twijfelen om hem in te trekken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Er is zonder melding een week van mijn vakantie ingetrokken. Ik ben woedend.
Als ik Ziggo had gehad had ik nu gebeld om op te zeggen vanwege deze reden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Had je ook vrouwen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren meestal wel relaxte lui, voornamelijk als ze je aanmoedigden even goed het gas erop te gooien.
Dit kan echt niet!quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Welke internetprovider heb jij dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Ziggo had gehad had ik nu gebeld om op te zeggen vanwege deze reden.
Eén van de managers van mijn vorige werkgever reed in een lilakleurige Mini met creme dak.. Zij had ook een chauffeur, die gast schaamde zich dood.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat heb ik ook nog een half jaartje gedaan. Soort van. Van die managers rondrijden in hun eigen bak. Dat was wel genieten.
Wij mogen de vakantie niet intrekken tenzij je een goede (niet corona) reden hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen om hem in te trekken.
Ik heb nog ontzettend veel uren staan dus heb toch wel graag even twee weekjes vakantie.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen om hem in te trekken.
Je bent een echte vriend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Ziggo had gehad had ik nu gebeld om op te zeggen vanwege deze reden.
Heel weinig eigenlijk. Ook nooit meegemaakt, als je zo'n rijke tata bent dat je een chauffeur kan inhuren zorg je er ook wel voor dat je bak schoon is hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had je ook vrouwen?
Hoe die met hun auto omgaan, dat gun je je ergste vijand niet wat een vuilnisbelt altijd
Ja ik hoop nog steeds een beetje op Europees voetbal met publiek. Dan ga ik die uren hard nodig hebben eind van het jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog ontzettend veel uren staan dus heb toch wel graag even twee weekjes vakantie.
[..]
Je bent een echte vriend.
Ja chauffeur is wel anders denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk. Ook nooit meegemaakt, als je zo'n rijke tata bent dat je een chauffeur kan inhuren zorg je er ook wel voor dat je bak schoon is hoor.
Al gezien. Al geliked.quote:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 03-06-2020 om 12:27:36Zo kimmetjes liggen klaar wandje ook eindelijk wat aktie op toren 2 hoera https://t.co/9YEU8ez50Y reageer retweet
Zou zijn baas weten dat hij dit doet?quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op woensdag 03-06-2020 om 12:27:36Zo kimmetjes liggen klaar wandje ook eindelijk wat aktie op toren 2 hoera https://t.co/9YEU8ez50Y reageer retweet
6.5/10quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar zal hij wel voor betaald worden.
Of bedoel je het tweeten?
Gelachenquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Glimlachquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
bron: https://www.rechtspraak.n(...)ikers-blokkeren.aspxquote:Ziggo en XS4ALL moeten IP-adressen en domeinnamen Pirate Bay voor gebruikers blokkeren
Ik word al vrolijk van het intro liedje!quote:
DHL mist een GOEIE HITLER.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Sa, 30.05.2020, 06:34, Dorsten, Deutschland
Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet und ist auf dem Weg in die Region des Empfängers.
Die moffen werken ook niet echt door he
Ja, dat is echt iets van de laatste dagen bij Henk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DHL mist een GOEIE HITLER.
~Henk Bres
https://www.ad.nl/show/he(...)ver-negers~a66e1a22/
quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
bron: https://www.rechtspraak.n(...)ikers-blokkeren.aspx
@:maxi-mus
Henk (die in de jaren 80 al homo's in elkaar veegde in het bos) was verder altijd een hele tolerante man inderdaad. 100 kilo domheid in een joggingpak.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is echt iets van de laatste dagen bij Henk.
Langere versie.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik word al vrolijk van het intro liedje!
Ze vindt het helemaal niet leuk![]()
Behoorlijke aderlating voor @Drizztquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
bron: https://www.rechtspraak.n(...)ikers-blokkeren.aspx
@:maxi-mus
quote:
#Wegwerpproduct.twitter:werkteef twitterde op woensdag 03-06-2020 om 00:59:30Jan Roos en Dennis Schouten zijn de absolute grafputjes van het internet, ik voel me enorm voor schut gezet en dat terwijl ik mensen alleen probeer te onderwijzen over transgender zijn. Ze hadden ook gewoon sorry kunnen zeggen en door kunnen gaan. https://t.co/BRI1XUYDo3 reageer retweet
(lol)twitter:BasDingemanse twitterde op woensdag 03-06-2020 om 13:06:59Soms wordt er ook gelachen in de rechtbank. Verdachte kijkt naar schilderij met beeltenis van onze koning, herkent Willem-Alexander niet en vraagt: 'Waarom hangt hier een schilderij van Wim Kieft?' #Kieft https://t.co/ftLnISE5tx reageer retweet
Toen Jan Roos die zus van Dennis aanpaktequote:Op woensdag 3 juni 2020 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]#Wegwerpproduct.twitter:werkteef twitterde op woensdag 03-06-2020 om 00:59:30Jan Roos en Dennis Schouten zijn de absolute grafputjes van het internet, ik voel me enorm voor schut gezet en dat terwijl ik mensen alleen probeer te onderwijzen over transgender zijn. Ze hadden ook gewoon sorry kunnen zeggen en door kunnen gaan. https://t.co/BRI1XUYDo3 reageer retweet
Laatst nog The Irishman.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:27 schreef Elan het volgende:
Echt al heel lang niks meer illegaal gedownload.
Regionale inteelt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen Jan Roos die zus van Dennis aanpakte
Had serieus al twijfels of dat een Travo was, maar weet het nog steeds niet
Staat toch gewoon op Netflix? Ik overweeg wel The Americans te downloaden laatste seizoen.quote:
Exact gepost om 13:37:00quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op Netflix? Ik overweeg wel The Americans te downloaden laatste seizoen.
Gewoon van Netflix gehaald en nu nergens meer te zien
netflix doet geen 4kquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op Netflix? Ik overweeg wel The Americans te downloaden laatste seizoen.
Gewoon van Netflix gehaald en nu nergens meer te zien
Hebben die nog toffe series de laatste tijd?quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik download eigenlijk alleen HBO series.
Westworld.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben die nog toffe series de laatste tijd?
ja die moet ik ook nog zienquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:37 schreef Elan het volgende:
Ik overweeg wel The Americans te downloaden laatste seizoen.
vond het best wel leuk jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:51 schreef Coco. het volgende:
Is dat wat The Americans?
Die titels laten mijn tenen krommen.
Tussen @GGMM en @Wereldgozer is er ook altijd een koude oorlog.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Koude oorlog vind ik wel een leuk thema.
Uh, goeie.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tussen @:GGMM en @:Wereldgozer is er ook altijd een koude oorlog.
Dat is echt debiel gegaan.quote:
Hoezo dat dan? Had dat wel bij een Netflix serie die 'Dear White People' heetquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:51 schreef Coco. het volgende:
Is dat wat The Americans?
Die titels laten mijn tenen krommen.
Er zijn toch 6 seizoenen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is echt debiel gegaan.
Was een Netflix exclusive, na seizoen 3 heeft Amazon kennelijk de rechten gekocht. Maar nog niet beschikbaar op Prime. Seizoen 4 de afsluiting is dus nergens te bekijken.
inderdaad heel vreemd, zat op netflix te wachten op het nieuwe seizoen en opeens was het weg en die eerste 3 heb ik volgens mij op canvas gezienquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is echt debiel gegaan.
Was een Netflix exclusive, na seizoen 3 heeft Amazon kennelijk de rechten gekocht. Maar nog niet beschikbaar op Prime. Seizoen 4 de afsluiting is dus nergens te bekijken.
American Sniperquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Had dat wel bij een Netflix serie die 'Dear White People' heet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
American Sniper
American Psycho
The American
The Americans
American Ultra
American Gangster
American Pie
American Graffiti
American Reunion
MURICA
etc
Matt Damon.quote:
Eerste 2 zijn op canvas uitgezonden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad heel vreemd, zat op netflix te wachten op het nieuwe seizoen en opeens was het weg en die eerste 3 heb ik volgens mij op canvas gezien
Ok, nou ja dit zijn dus Russen die stiekem in Amerika hun ding doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
American Sniper
American Psycho
The American
The Americans
American Ultra
American Gangster
American Pie
American Graffiti
American Reunion
MURICA
etc
Ik ga het gelijk downloaden!quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok, nou ja dit zijn dus Russen die stiekem in Amerika hun ding doen
Vond de eerste seizoenen wel goed daarna werd het meer een soap zoals bij zoveel seriesquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker wijf speelt er in.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh download geannuleerd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond de eerste seizoenen wel goed daarna werd het meer een soap zoals bij zoveel series
Nooit meer afgekeken ook.
Het is wel al een tijdje geleden dat ik het gezien heb dus wellicht is mijn beeld niet helemaal helder meer!quote:
Moeten zij zelf weten toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
Prima serie.
Zijn in het echt ook een stelletje die hoofdrolspelers.
Handmaid's Talequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Lastige beslissing
@:elan staat bekend om "aanraders" als 'the handmaid's tale'
@:caland staat bekend om het feit dat hij Once Upon A Time in Hollywood niet kon volgen. (alhoewel hij toen wel gedronken had)
Nee, ik zou hem dan toch niet downloaden @:coco.
Die twee van Goede Tijden Slechte Tijden ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
Prima serie.
Zijn in het echt ook een stelletje die hoofdrolspelers.
Ludogodquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die twee van Goede Tijden Slechte Tijden ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Lastige beslissing
@:caland staat bekend om het feit dat hij Once Upon A Time in Hollywood niet kon volgen. (alhoewel hij toen wel gedronken had)
@Tarado vond hem ook leuk, dat zou voor mij de doorslag geven.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Lastige beslissing
stemmen op die film is alleen geopend voor feministenquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor cijfer krijgt The Handsmaids Tale op IMDb?
Ik vond het wel een goede serie hoor, ik heb alleen nooit de drang gevoeld om hem af te kijken. Dus dan is het geen topseriequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Lastige beslissing
dank jequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:tarado vond hem ook leuk, dat zou voor mij de doorslag geven.
Klopt ik zet de download door.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij neukt ook vrijwel alles met twee benen en een gat. Zou dat niet super serieus nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij neukt ook vrijwel alles met twee benen en een gat. Zou dat niet super serieus nemen.
Michael C. Hallquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matige serie inderdaad.
Check dit: @:3rr0r
Stringer Bellquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matige serie inderdaad.
Walter Whitequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matige serie inderdaad.
Victor Reinierquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matige serie inderdaad.
Geen idee wat dat te maken heeft met zijn beoordeling van series maar bedankt voor je toevoeging.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij neukt ook vrijwel alles met twee benen en een gat. Zou dat niet super serieus nemen.
Later bekijken gedruktquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
Elzhi - Life's A Bitch feat. Royce da 5'9 & Stokley Williams of Mint Condition (Prod. Will Sessions)
@:muskusboktor57
Post gezet in het VI topic.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Gekeken of de TR-melding er nog stond. Niet gekeken in het VI topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |