Ik snap je punt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar dat dat lastig voor te stellen is als je hier niet woont... dat snap ik dan weer wel.
Op dit moment. Haha.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krea’s vriendin zegt ook nee op dit moment.
Ik ben soms links en soms rechts. Ik heb in een extreem slechte wijk gewoond. Ik ben arm opgevoed en daarvoor rijk opgevoed.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
White privilege wijkbewoner meldt zich. Ofzo.
Jongens, ik kom uit Groningen, voor mij komt iederéén door de ballotage.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mag ik iets vinden als ik in een zijstraat van de West Kruiskade heb gewoond? Ik weet niet of dat door de ballotage komt namelijk.
Alleen als je op de kogelvangerstraat hebt gewoond.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mag ik iets vinden als ik in een zijstraat van de West Kruiskade heb gewoond? Ik weet niet of dat door de ballotage komt namelijk.
Oh, heeft de bible belt wel recht van spreken?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als je op de kogelvangerstraat hebt gewoond.
Volgens mij beschrijf je wel hoe de meeste mensen zijn. Op het half Hongaars na.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben soms links en soms rechts. Ik heb in een extreem slechte wijk gewoond. Ik ben arm opgevoed en daarvoor rijk opgevoed.
Ik woon nu naast de Molukkenstraat maar er wonen hier geen negers.
Ik weet niet wat ik ben. Half Hongaar. Ook dat nog.
De pus geeft extra smaak.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef minilot het volgende:
Uniekie, dat mag dan zo wezen, maar rauwmelkse kazen zijn wel duizend tha bomb!
Lucky, svp pics hier van de tuinset met schier oneindige levertijd!
Ik als man? Ja. Jij als vrouw? Nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, heeft de bible belt wel recht van spreken?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jongens, ik kom uit Groningen, voor mij komt iederéén door de ballotage.
Dat zit mij niet dwars. Ik eet theoretisch alles indien lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |