Dat siert jequote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb geen hoer. Vind ik valsspelen.
Al is natuurlijk uiteindelijk elke vrouw een hoerquote:
Heb je nu al eens een tinderdate gehad?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al is natuurlijk uiteindelijk elke vrouw een hoer
HAHAHAHAHAHA
Grapje.
Heb ik al gedaan hoor. Ik ben namelijk een goed mens.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom doen jullie niet mee aan #blackouttuesday
Stond er wel van te kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan hoor. Ik ben namelijk een goed mens.
Had je ook wel even een like kunnen geven hoorquote:
Zag er stuk beter uit zekerquote:
Wow wie zegt dat ik niet heb gedaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Had je ook wel even een like kunnen geven hoor
Ben je ook op blm demo geweest?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan hoor. Ik ben namelijk een goed mens.
29 seconden geleden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow wie zegt dat ik niet heb gedaan.
Nee, ik vind een post op instagram plaatsen wel weer genoeg moeite geweest.quote:
Helaas is mijn lelijke hoofd nog gewoon zichtbaar op mijn andere foto'squote:
Keurig, nu ben jij ook solidair.quote:
Vroeger kreeg je dan een ban.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, note omdat ik Naat een nazi noemde als grap
Ik weet niet hoe vroeger, maar de oude vaste POL kliek kwam hier jarenlang mee weg.quote:
Ik heb er meerdere mensen een ban mee aangenaaid.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vroeger, maar de oude vaste POL kliek kwam hier jarenlang mee weg.
lolquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere mensen een ban mee aangenaaid.
De vrouwtjes zijn wat timide. Maar heb nu weer wat leuke gesprekkenquote:
Dat moet je dus niet doen, gewoon snel naar je doel. Als je langer dan een week met een tindermatch praat en nog geen afspraak hebt gemaakt dan doe je het fout.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De vrouwtjes zijn wat timide. Maar heb nu weer wat leuke gesprekken
Maar toen je het bij mij probeerde kreeg je zelf banquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere mensen een ban mee aangenaaid.
Ik heb heel wat bans gehad ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar toen je het bij mij probeerde kreeg je zelf ban
Nee dankje. DIe zie ik mezelf de komende tijd niet lezenquote:
Niet meer dan ik gok ikquote:
Meer dan 15 wel denk ik. 2x perma.quote:
Ik zal ze eens tellenquote:
Ik kan dat niet meer.quote:
Ah, ik zit op precies 15 bansquote:
Gaan we wedstrijdje ver pissen ja?quote:
Aight.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dankje. DIe zie ik mezelf de komende tijd niet lezen
Zou tof zijn ja. Ik moet ze sowieso nog een donatie geven behalve het inleveren van boeken. En dat geeft me ook een legitieme reden om geen boeken in te leveren.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aight.
Hopelijk Boekenzoldertje snel weer open.
Wel beetje spijt nu dat ik mijn comics niet heb verkocht op het hoogtepunt. Had ik er zo makkelijk het dubbele voor kunnen vangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Weet niet. Wil ze wel eerst ff wat beter kennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen, gewoon snel naar je doel. Als je langer dan een week met een tindermatch praat en nog geen afspraak hebt gemaakt dan doe je het fout.
tx niffoquote:
Je leert pas iemand kennen door in het echt met ze te praten.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet. Wil ze wel eerst ff wat beter kennen.
ja man, ik ben hier de troll, met je clintoncomplottenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat alleen die-hard trollen als Trollie en probeer dit verdedigen.
Dat is helemaal waar vriend. Kut.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je leert pas iemand kennen door in het echt met ze te praten.
rtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je leert pas iemand kennen door in het echt met ze te praten.
Geen idee hoe het zit nu met de Corona. Misschien dat ze wat kwijtschelding krijgen van de gemeente.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou tof zijn ja. Ik moet ze sowieso nog een donatie geven behalve het inleveren van boeken. En dat geeft me ook een legitieme reden om geen boeken in te leveren.
Nu hebben ze wel meer ruimte lijkt me toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit nu met de Corona. Misschien dat ze wat kwijtschelding krijgen van de gemeente.
Ik weet ook niet hoeveel ze verder krijgen in giften en beurzen, of hoeveel mensen doneren. Maar het zou een gemis zijn als ze zouden verdwijnen. Het was al jammer dat ze uit hun oude gebouw moesten in het centrum. De boekenwinkels klaagden over oneerlijke concurrentie, waar natuurlijk een kern van waarheid in zit.
Hoezo kut? Zeg gewoon "hey, we hebben een leuk gesprek, lijkt het je leuk om dit weekend samen wat te drinken?"quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar vriend. Kut.
Nee, ruimte is echt gehalveerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben ze wel meer ruimte lijkt me toch?
En ik mag hopen dat ze wel enige steun krijgen ja. Is volgens mij de enige in zijn soort. TOch best wel belangrijk ook
Ja maar dat slaat helemaal niet aan. Net als die boekenshit op Utrecht centraal. Komt geen kip. Mensen laten er alleen maar bagger achter die niemand leest.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ruimte is echt gehalveerd.
Het is een nobel doel, er zijn nou eenmaal veel mensen met weinig middelen in Leiden. En leesvaardigheid blijft achteruit gaan. Het is al best druk meestal, maar vooral met ouderen. Komen ook voor het sociale gedeelte.
Jongeren zie je er maar zelden, ik denk dat daar nog wel winst op te behalen valt. Al is het moeilijk, aangezien alle vrijwilligers bejaard zijn. Lastig om aansluiting te vinden dan.
Zou eigenlijk niet weten of er meer zijn. Er zijn natuurlijk in veel gemeentes van die mini-bibliotheken op straat. Beetje hetzelfde concept natuurlijk.
Moet je wel eerst een leuk gesprek hebben ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoezo kut? Zeg gewoon "hey, we hebben een leuk gesprek, lijkt het je leuk om dit weekend samen wat te drinken?"
Nu vinden ze je wss een slappe zak.
In Leiden? Ja. Ook in de UB bijvoorbeeld en er zijn er minstens twee gewoon langs de straat die ik zo weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten of er meer zijn. Er zijn natuurlijk in veel gemeentes van die mini-bibliotheken op straat. Beetje hetzelfde concept natuurlijk.
Dat had je toch zei je net?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een leuk gesprek hebben ja.
Ja zo blijf je maagdquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb op zich wel leuke gesprekken, maar weet niet of ze leuk genoeg zijn om erdoor af te spreken.
Is het? Ik kijk er nooit naar. Zie hier vooral kinderboeken staan in de wijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat helemaal niet aan. Net als die boekenshit op Utrecht centraal. Komt geen kip. Mensen laten er alleen maar bagger achter die niemand leest.
En die vrijwilligers mogen wel wat verjongen ja
Ja, ik weet dat ze er zijn. Iedere wijk heeft er wel eentje.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
In Leiden? Ja. Ook in de UB bijvoorbeeld en er zijn er minstens twee gewoon langs de straat die ik zo weet.
Maar ja ze hebben toch tig andere matches die er net zo graag overheen willenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:40 schreef TTSS het volgende:
Als ze knap is vraag ik binnen 3 dagen of ze af wil spreken. Meestal zegt ze gewoon ja, anders zou ze je ook niet matchen lijkt me?
En niet dan weet je dat je geen tijd meer hoeft te verspillen.
Ik heb laatst nog een hele tas boeken bij de UB gedropt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze er zijn. Iedere wijk heeft er wel eentje.
Alleen geen idee of ze populair zijn. Fok-it heeft het idee dat het niet werkt.
Ja, en die vragen ze wel uit...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja ze hebben toch tig andere matches die er net zo graag overheen willen
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou ja ik ga maar even je tactiek proberen dan.
chad ♥️quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja, en die vragen ze wel uit...
[..]
Doe dat maar.
Zouden er voor Ama ook condooms met Doritos smaak bestaan denk je?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer geribbeld nemen, voor haar plezier.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden er voor Ama ook condooms met Doritos smaak bestaan denk je?
echt he, wilde net nog zeggen dat jij, remqo en fok-it mijn favo-users zijn omdat jullie echt goedaardig zijn en normaal en zonder al teveel drama enzo... komt 'ie met zoiets.quote:
Kan zo snel niks vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden er voor Ama ook condooms met Doritos smaak bestaan denk je?
Ik moet dit gewoon even doen. Om normaal te kunnen blijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt he, wilde net nog zeggen dat jij, remqo en fok-it mijn favo-users zijn omdat jullie echt goedaardig zijn en normaal en zonder al teveel drama enzo... komt 'ie met zoiets.
JAMMER DIT, FOK-IT.
is hier al heet en pittig genoeg hihihihiquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zo snel niks vinden.
Wel deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zo snel niks vinden.
Wel deze
[ afbeelding ]
Je bent mij vergeten te noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt he, wilde net nog zeggen dat jij, remqo en fok-it mijn favo-users zijn omdat jullie echt goedaardig zijn en normaal en zonder al teveel drama enzo... komt 'ie met zoiets.
JAMMER DIT, FOK-IT.
You scored 69/80 = 86%quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.jetpunk.com/u(...)ms-in-fifa-world-cup
Genant.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You scored 69/80 = 86%
Nederland vergeten hahaha
Iran, Saudi Arabië en Senegal had ik ook wel moeten weten. Haiti op het WK whutquote:
ehmmmmm.... :/quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAMMER DIT, FOK-IT.
1974, 7-0 verlies tegen het machtige Polen van KAZIMIERZ DEYNA...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iran, Saudi Arabië en Senegal had ik ook wel moeten weten. Haiti op het WK whut
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1974, 7-0 verlies tegen het machtige Polen van KAZIMIERZ DEYNA...
Toch wel een kek rond brilletje met schildpadmontuurtje?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
mijn bril beslaat de heel tijd met dat mondkapje op :/
Probeer het eensquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:35 schreef JoshCampbell het volgende:
Wat gebeurd als je zonder mondkapje de trein instapt?
Israel vergetenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dutch East Indies, Israel, Bosnië en Angola vergeten
Bosnië vergetenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dutch East Indies, Israel, Bosnië en Angola vergeten
Kapot geschotenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:35 schreef JoshCampbell het volgende:
maar dan kun je niet etenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb hele pak mondkapjes alvast standaard in mijn tas gedaan omdat ik ze geheid ga vergeten als ik ze ergens anders legLekker 90 euro wegtikken
Je hebt aan 1 genoegquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb hele pak mondkapjes alvast standaard in mijn tas gedaan omdat ik ze geheid ga vergeten als ik ze ergens anders legLekker 90 euro wegtikken
Walgelijk schepselquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar dan kun je niet eten
ahahahaha
Gebeurtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:35 schreef JoshCampbell het volgende:
Moet je met het OV dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
Eigenlijk wil ik helemaal geen mondkapje
Nee gelukkig niet.quote:
Stel je voor dat mn auto het laat afweten en ergens moet zijn wat te ver fietsen isquote:
Ja niemand wil MAAR HET MOET!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ook vriend. Komt natuurlijk allemaal door het grootste stijlicoon van de jaren negentig.quote:
Vorig jaar werd hij nog verguisd.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook vriend. Komt natuurlijk allemaal door het grootste stijlicoon van de jaren negentig.
[ afbeelding ]
De mens is zo opportunistisch als de pest vriend.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vorig jaar werd hij nog verguisd.
Grappig hoe snel trends veranderen.
Zo staat het beterquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mens is zo opportunistisch als de corona vriend.
wat is een schildpadmontuurtje?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Toch wel een kek rond brilletje met schildpadmontuurtje?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is een schildpadmontuurtje?
Wat is een kunsthippie?quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:41 schreef JoshCampbell het volgende:
jim wat vind je van kunsthippies en andere linkse hobbies?
Beter dan vrouwe met kontkapje.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
Subsidie erop.quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:42 schreef TTSS het volgende:
Ik ben dol op kunst, zou ook niet weten waarom dat links is.
Zonder kunstenaars geen kunst, dus prima.quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Iedereen die iets doet met kunst als 'werk'.
Is dat een kunstacademier?quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zonder kunstenaars geen kunst, dus prima.
Tevens shoutout naar @:00wildchild
Zonder subsidie zou je geen musea hebben, dus daar heb ik geen enkele moeite mee.quote:
Nu heb je nog niet uitgelegd waarom je kunst relateert aan links.quote:
Vanwege de subsidies erop.quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb je nog niet uitgelegd waarom je kunst relateert aan links.
Er zit subsidie op zoveel dingen.quote:
Dit slaat echt als een tang op een varkenquote:
Vindtquote:
quote:
Uiteraard. Prima dat 't er is maar geen rede voor subsidie.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een tang op een varken
Of noem je voetbal ook een rechtse hobby vanwege het hooliganisme
Dus kunst is links en landbouw is rechts?quote:
wat is er links aan literatuur? Wat is er links aan muziek? Wat is er links aan kunst? Wat is er links aan cinema? Wat is er links aan dans?quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:15 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Uiteraard. Prima dat 't er is maar geen rede voor subsidie.
Zweverig gedoe dat geen waarde toevoegt aan de economie. Landbouw is gewoon onrendabel werk geworden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dus kunst is links en landbouw is rechts?
Leg uit waarom.
heb rechts niet zien pleiten om die onrendabele sector te subsidiëren.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat is er links aan literatuur? Wat is er links aan muziek? Wat is er links aan kunst? Wat is er links aan cinema? Wat is er links aan dans?
Het heeft ook totaal geen zin om tegen jou in te gaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 01:21 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
heb rechts niet zien pleiten om die onrendabele sector te subsidiëren.
Pas even op je taal. Dankjewel.quote:
Maar oke. Mocht de cultuursector geen subsidie krijgen was het dan opeens een rechtse hobby?quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:21 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
heb rechts niet zien pleiten om die onrendabele sector te subsidiëren.
Niet alles gaat om waarde vriend. Een beetje expressie mag er ook wezen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zweverig gedoe dat geen waarde toevoegt aan de economie. Landbouw is gewoon onrendabel werk geworden.
nee, gewoon een linkse sector met linkse leden voor linkse personen. Rechtse mensen zie je amper in die sector en de producties worden amper door hen geconsumeerd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar oke. Mocht de cultuursector geen subsidie krijgen was het dan opeens een rechtse hobby?
Worden museumbezoekers, concertgangers en boekenlezers dan opeens omgetoverd van linkse zweverige hippies naar rechtse rakkers?
Heb je ook gewoon echt het allerminste, minieme benul ervan hoe stompzinnig je uitspraken zijn?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nee, gewoon een linkse sector met linkse leden voor linkse personen. Rechtse mensen zie je amper in die sector en de producties worden amper door hen geconsumeerd.
WAARROMMMMMMMMMM???quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nee, gewoon een linkse sector met linkse leden voor linkse personen. Rechtse mensen zie je amper in die sector en de producties worden amper door hen geconsumeerd.
Omdat hun interesse er naar uitgaat omdat kunstenaars bijna allemaal links zijn en dat tot uiting komt in hun producties. Rechtse mensen hebben geen interesse in dat zweverige gedoe en betreden die sector dus niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
WAARROMMMMMMMMMM???
Heb je zaagsel in je hoofd ofzo? WAAROMMMMMMMM is het voor linkse personen?
Eens of bedoel je dit sarcastischquote:Op woensdag 3 juni 2020 01:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Linkse mensen zijn nou eenmaal vaker zweverige types. Daarom zijn ze ook links. Het leven is zo simpel soms.
Rechtse mensen hebben geen interesse in boeken? In musea? In muziek?quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Omdat hun interesse er naar uitgaat omdat kunstenaars bijna allemaal links zijn en dat tot uiting komt in hun producties. Rechtse mensen hebben geen interesse in dat zweverige gedoe en betreden die sector dus niet.
Niet in de gesubsidieerde vormen ervan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rechtse mensen hebben geen interesse in boeken? In musea? In muziek?
Heb je voorbeelden van verschillen tussen gesubsidieerde boeken en niet gesubsidieerde boeken?quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Niet in de gesubsidieerde vormen ervan.
Rechtse mensen houden van realiteit, duidelijkheid en grenzen en dat gaat niet samen met gesubsidieerde kunst die veelal abstract is of onzinnig en waar de gemiddelde boer niet intrapt zoals die banaan met tape.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Je blijft trouwens nog steeds in hetzelfde cirkeltje ratelen.
Je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe een links politiek gedachtegoed matcht met cultuur
12 rules for life.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van verschillen tussen gesubsidieerde boeken en niet gesubsidieerde boeken?
quote:
Nee was serieus.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Eens of bedoel je dit sarcastisch?
Miemiemiemiequote:Op woensdag 3 juni 2020 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga hier ook niet meer op in ook. De groeten
quote:
heb een goudkleurig montuur, en draag geen pseudo-pyjama fastfashionbroekenquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat mooi bij je zwarte coltrui, geruite pantalon en je pijp.
Heb nog niet één date gehad. Maar als ik ze straks vraag staan ze in de rij maat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]hou die maar voor je op dates dan anders gaat het een lastig verhaal worden
Lul toch niet zo dom in de ruimte joh.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Niet in de gesubsidieerde vormen ervan.
Die dingen zitten ook voor geen meter wanneer je een grote penis hebt zoals ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb een goudkleurig montuur, en draag geen pseudo-pyjama fastfashionbroeken
Heb je wel je rondetijden op tinder staan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb nog niet één date gehad. Maar als ik ze straks vraag staan ze in de rij maat.
herkenbaar, sws slim fitquote:Op woensdag 3 juni 2020 12:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die dingen zitten ook voor geen meter wanneer je een grote penis hebt zoals ik.
Tapered fit bestequote:Op woensdag 3 juni 2020 12:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
herkenbaar, sws slim fit
draag sws liever wijdere broeken, zoals ralph lauren heeft ofzo
Op een kunstacademie is niet alleen maar zweverig gedoe hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 01:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zweverig gedoe dat geen waarde toevoegt aan de economie. Landbouw is gewoon onrendabel werk geworden.
Ash heeft toch de ballen verstand hiervan, lult maar iets aan. Kunst is links want er is subsidie volgens hemquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Op een kunstacademie is niet alleen maar zweverig gedoe hoor.
Was wel als startend kunstenaar maar dat is nu geloof ik of weg of een lening.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ash heeft toch de ballen verstand hiervan, lult maar iets aan. Kunst is links want er is subsidie volgens hem
Mooi kut voor jou dan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was wel als startend kunstenaar maar dat is nu geloof ik of weg of een lening.
Ik ook vriend. Ik ben namelijk een man van de racekunst @Kiidquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:54 schreef TTSS het volgende:
Als levenskunstenaar vind ik mezelf overigens ook wel in aanmerking komen voor een mooie subsidie.
Een strakke racelijn is mooier en imposanter om te zien dan de mona lisaquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook vriend. Ik ben namelijk een man van de racekunst @:kiid
Ik ben dan weer best wel zweverigquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet zonodig kunstenaar te worden. Ben niet zweverig genoeg.
heldquote:
De mona lisa is dan ook het meest overgewaardeerde stukje kunst ooitquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een strakke racelijn is mooier en imposanter om te zien dan de mona lisa
quote:
Ik ben trots op je maatquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Zo heb me ingehouden in nws. Wil geen ban
@:pharkus @:ggmm goed he
Zeker als je kijkt naar Silverstone. Die baan is echt de piek van de mensheid wat mij betreftquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De mona lisa is dan ook het meest overgewaardeerde stukje kunst ooit
Je mag een stickertje uitzoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Zo heb me ingehouden in nws. Wil geen ban
@:pharkus @:ggmm goed he
Topfilm, topacteurquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef TTSS het volgende:
Of deze scene. Dat verzonnen telefoongesprek![]()
meh, te 80s, vind hun oudere muziek chiller persoonlijkquote:
ja, hij speelt die rol zo ziekelijk goedquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef TTSS het volgende:
Of deze scene. Dat verzonnen telefoongesprek![]()
Alles prima, visite is net wegquote:
Komende dagen wordt het frisser, ook wel eens lekker.quote:
Ze moest toch Amarantha zeggen joh koffieslurpende gekquote:
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moest toch Amarantha zeggen joh koffieslurpende gek
Ook zo'n vieze rokerquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moest toch Amarantha zeggen joh koffieslurpende gek
Dat zijn geen paupersquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso mensen die niet op zomervakantie gaan naar spanje of griekenland
Ligt niet in Brabant, derhalve niet nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso mensen die niet op zomervakantie gaan naar spanje of griekenland
Grieks eilandje is gewoon genot jaquote:
Die zitten in een Turks resortquote:
Nee joh. Alleen Lesbosquote:
Of in Brabantquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die zitten in een Turks resort
Op je kruin vormen zich inmiddels al heel wat eilandjes jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eilandjes hebben we hier in Brabant ook.
nou nee, Paul Breitner hierquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je kruin vormen zich inmiddels al heel wat eilandjes ja
Ah je bent al grijsquote:
Ik moet ook nodig heen, binnenkort maar even afspraak maken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
bijna een jaar niet naar de kapper/barbier geweest omdat de laatste keer ze het niet naar mijn zin hebben gedaan... nu alles maar laten groeien
ze blijven er allemaal mooi vanaf, zowel de baard als de coupe.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig heen, binnenkort maar even afspraak maken.
Zeg dan Catweazlequote:Op woensdag 3 juni 2020 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
bijna een jaar niet naar de kapper/barbier geweest omdat de laatste keer ze het niet naar mijn zin hebben gedaan... nu alles maar laten groeien
Waarom moet je zo nodig doodgaan?quote:
Mooie man, ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begrijp die verliefdheid wel hoor
Nou dat was 1 foto en ook echt voor de helft ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
ama heeft mijn pics gezien btw... ook met baard
nee, verkleurd...quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat was 1 foto en ook echt voor de helft ofzo.
Heb nog steeds geen idee hoe je er helemaal uit ziet qua gezicht.quote:
Beschrijf Etto eensquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat was 1 foto en ook echt voor de helft ofzo.
MYSTERIEUS HE???quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen idee hoe je er helemaal uit ziet qua gezicht.
quote:
Ja dat lukt dus niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen idee hoe je er helemaal uit ziet qua gezicht.
Ik wacht nog op de DM, net zoals Fokkie op zn taartquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
ama heeft mijn pics gezien btw... ook met baard
ja ho, en die ene, juist van mijn kruin, omdat Hans steeds zei dat ik grijs was...quote:
Ja, je kan echt niet aan op Etto wat betreft beloftes inderdaad. Hoop niet dat Etto's vriendin al te horen heeft gekregen dat hij wilt trouwen want dat kan ze vergeten danquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de DM, net zoals Fokkie op zn taart
Ja jonge stuur gewoon een normale foto waar ik je gezicht kan zien, hier heb ik toch helemaal niks aan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ho, en die ene, juist van mijn kruin, omdat Hans steeds zei dat ik grijs was...
sow koekoekjesquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan echt niet aan op Etto wat betreft beloftes inderdaad. Hoop niet dat Etto's vriendin al te horen heeft gekregen dat hij wilt trouwen want dat kan ze vergeten dan
nee, vind ik engquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jonge stuur gewoon een normale foto waar ik je gezicht kan zien, hier heb ik toch helemaal niks aan.
Wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:29 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
aan alles komt een eind
Hoe kom je daar zo bij?quote:
ach ja, fok itquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Zeker weer een kloon van Toto. Rot lekker op. Je vorige kloon werd ook niet op gereageerd
Zullen vast ook nog vlinders uit zijn anus fladderenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:35 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
is die toto nog steeds dat labiele wijf aan het neuken trouwens?
dat is de droomquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen vast ook nog vlinders uit zijn anus fladderen
dankjewel schatjequote:
Mag toch hopen dat je dit niet zo zingt voor je vriendin.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
I told yooooouuuuuuu, yoooooou made me looooooooooooooove yoooooooouuuuuuuuuuuu
oh daaaaaaaaaaaaaaaaarling.................
hoe smaakt die affligem?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
I told yooooouuuuuuu, yoooooou made me looooooooooooooove yoooooooouuuuuuuuuuuu
oh daaaaaaaaaaaaaaaaarling.................
Oninteressantquote:
jawelquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je dit niet zo zingt voor je vriendin.
ik drink geen alcoholquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:38 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
hoe smaakt die affligem?
Je vriendin is zeker ook zo'n dikke braboquote:
Die zou onherkenbaar moeten zijn met het mondkapjequote:
Het is het mooiste wat ik ooit heb gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je vriendin is zeker ook zo'n dikke brabo
Nu heb je ruziequote:Op woensdag 3 juni 2020 23:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je vriendin is zeker ook zo'n dikke brabo
Picsquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is het mooiste wat ik ooit heb gezien eigenlijk.
laten we er dan maar gewoon ermee mondkappen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die zou onherkenbaar moeten zijn met het mondkapje
Is toch overduidelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |