Nu ben ik medeplichtig aan moord.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies![]()
goed idee van je buda![]()
bad volgooien met ananasschijfjes, buurman laten komen vanwege lekkage boven bad, knock out slaan en dan in bad duwen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ben ik medeplichtig aan moord.
En bedankt he, nu ben ik weer een week bezig om dat idee uit d'r hoofd te pratenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ben ik medeplichtig aan moord.
Ji-Haaaaaquote:Nederlanders kunnen vanaf 15 juni weer op vakantie naar de meeste Europese landen. Dat besluit heeft het kabinet genomen.
De landen in het Schengengebied gaan van de code oranje (alleen noodzakelijke reizen) naar code geel. Dat betekent dat toeristische reizen en familiebezoeken weer kunnen.
De quarantaineverplichting voor die landen vervalt, dus je hoeft als teruggekeerde toerist niet twee weken thuis te blijven.
Landen die deze zomer geen Nederlandse toeristen willen ontvangen, zoals Denemarken, of waar quarantainemaatregelen gelden, zoals het Verenigd Koninkrijk, blijven voorlopig op oranje staan.
Ook voor Marokko en Turkije blijft code oranje gelden.
Kalimbaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Garnalen zijn volgens mij uitstekende kimbala spelers
[ afbeelding ]
Gaaf! Is dit officieel?quote:
Oktober, dus dat zal nog even zweten worden, of er een tweede golf komt of niet..quote:
Probeer het over een week nog eens, misschien dat ze het dan hebben bijgewerkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
de kaartjes op Buza staan allemaal nog op oranje iig
Boot van Duitsland naar Zweden is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Beter volgt Denemarken snel, daar moeten we doorheen voor ons potentiële Zwedenreisje.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:26 schreef Fogel het volgende:
Of 6 nachten in Denemarken verblijven, buiten Kopenhagen, da's ook een optie.
We zouden graag ook een beetje Denemarken (inclusief Kopenhagen) zien. Maar dat zou niet het ergste offer zijn. We zijn al lang blij als we ergens heen kunnen op een verantwoorde manierquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Boot van Duitsland naar Zweden is een mogelijkheid.
In september zijn vast alweer andere dingen dan nu aan de orde. Lekker afwachten en vooral alleen dingen boeken die je gratis of voor heel weinig kan annuleren.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
We zouden graag ook een beetje Denemarken (inclusief Kopenhagen) zien. Maar dat zou niet het ergste offer zijn. We zijn al lang blij als we ergens heen kunnen op een verantwoorde manier.
Is ook pas in september.
Ja wij ook. Nou ja door hun territoriale waterenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Beter volgt Denemarken snel, daar moeten we doorheen voor ons potentiële Zwedenreisje.
Nee joh, lekker dicht laten. Jij wil er toch pas de 22e in. Heb ik tot die tijd lekker rustquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wij ook. Nou ja door hun territoriale waterenEn Noorwegen mag voor mooi ook wel IETS eerder dan 20 augustus open
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Garnalen zijn volgens mij uitstekende kimbala spelers
[ afbeelding ]
Wel benieuwd wanneer de eerste toko's echt failliet gaan, plus verzekeraarsquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:31 schreef Fogel het volgende:
Ga er ook niet vanuit dat bedrijven snel zijn met dingen terugbetalen trouwens, en check of je verzekering het dekt indien een bedrijf omvalt voordat ze je kunnen terugbetalen.
* Fogel heeft nog zo'n 2800 euro tegoed van voornamelijk luchtvaartmaatschappijen.
En dan in de poepert?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
Werkt alleen met verse ananas mensen, alleen dan is de bromelaīne erin niet uitgeschakeld
En vast nooit meer in Finlandquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
Noorwegen, ik ben er over 2-3 weken weer
ah ... hm ja dan wordt het lastigerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
Werkt alleen met verse ananas mensen, alleen dan is de bromelaīne erin niet uitgeschakeld
jeetje ik las geslagenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
W
[..]
was nodig. Beetje gekke dagen gehad
Als dat je voorkeur heeft kan datquote:
Jezus, time fliesquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar ben ik nu al 3-4 jaar niet meer geweest Idd
Extra kinky met die pukkels er opquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat je voorkeur heeft kan dat
Lijkt me vrij pijnlijk wel
Een beetje verzekeraar verzekert zichzelf ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel benieuwd wanneer de eerste toko's echt failliet gaan, plus verzekeraars
Dat doe ik sowieso niet, ik hou niet van zaken vooruit boekenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
In september zijn vast alweer andere dingen dan nu aan de orde. Lekker afwachten en vooral alleen dingen boeken die je gratis of voor heel weinig kan annuleren.
Dan nog, 3 jaar joh!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3 jaarwant toen kreeg de huis Ciaucescu de zak
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet, ik hou niet van zaken vooruit boeken. Hooguit de eerste paar dagen.
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan nog, 3 jaar joh!
Zit nu online te zoeken, heb inmiddels wel teersnoepjes gevonden op Amazon. Vanavond bestellen want benieuwd
Wacht watquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan nog, 3 jaar joh!
Zit nu online te zoeken, heb inmiddels wel teersnoepjes gevonden op Amazon. Vanavond bestellen want benieuwd
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan nog, 3 jaar joh!
Is best wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht wat?
Dat klinkt zķ smerig, lekker op teer kauwen.
Nu ben ik ook wel nieuwsgierigquote:The edible tar that Finns use is called terva in Finnish and is made from tree sap extracted from burning wood, most commonly pine.
hmmmmquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Mmmm, overheerlijk.
[..]
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig.
Ohquote:Most people probably think of tar as the stuff used to make roads, or as an ingredient in cigarettes. Not many people realise that there are actually several different types of tar, all of which are produced using organic materials. While some of them are dangerous to ingest, others can be made safe to eat.
Interessant geepiequote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:55 schreef G-Pier het volgende:
De oranje prijsvechter gaat weer vanaf Schiphol vliegen vanaf 1 juli.. Nu hopend op een belletje dat ik mijn kleding niet hoef in te leveren maar in plaats daarvan aan mag trekken om te werrekuh.
Ik weet niet wanneer ik iets te horen krijg. Ik werkte bij een bedrijf dat grondpersoneel leverde aan verschillende luchtvaartmaatschappijen, tot mei vorig jaar deed ik bijna alle maatschappijen die in ons klantenbestand viel waaronder de oranje. Toen ging ik naar een 'dedicated' groepje waarbij ik alleen werkte voor één maatschappij (een zekere Russische) tot mijn ontslag. Ik denk dat zij mij pas terug gaan vragen wanneer de Russische weer operationeel is maar alle stagiaires zijn ontslagen en inmiddels geslaagd wegens een alternatief praktijkexamen dus de kans is er dat ik help met het opbouwen in Amsterdam. Het is 50/50.
Lekker man, 8 uur vast in die kraan op 90 meter hoogquote:
Hoop voor je dat je bij de juiste 50% hoortquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:55 schreef G-Pier het volgende:
De oranje prijsvechter gaat weer vanaf Schiphol vliegen vanaf 1 juli.. Nu hopend op een belletje dat ik mijn kleding niet hoef in te leveren maar in plaats daarvan aan mag trekken om te werrekuh.
Ik weet niet wanneer ik iets te horen krijg. Ik werkte bij een bedrijf dat grondpersoneel leverde aan verschillende luchtvaartmaatschappijen, tot mei vorig jaar deed ik bijna alle maatschappijen die in ons klantenbestand viel waaronder de oranje. Toen ging ik naar een 'dedicated' groepje waarbij ik alleen werkte voor één maatschappij (een zekere Russische) tot mijn ontslag. Ik denk dat zij mij pas terug gaan vragen wanneer de Russische weer operationeel is maar alle stagiaires zijn ontslagen en inmiddels geslaagd wegens een alternatief praktijkexamen dus de kans is er dat ik help met het opbouwen in Amsterdam. Het is 50/50.
Kun je ze niet zelf bellen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:55 schreef G-Pier het volgende:
Ben wel op de achtergrond bezig met dingen.. Ik heb nog steeds een ambitie om voor de klas te staan en les te geven op een luchtvaartopleiding zoals ik die volgde. Is allemaal ervaring wat je moet opbouwen want er bestaat een parttime HBO-cursus waarbij je je lesbevoegdheid haalt maar daarvoor moet je eerst aangenomen zijn op een ROC.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interessant geepieomscholen was geen succes?
Ah fijnquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hebben gelukkig een liveblog![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)IIKc_DiJgzvpgZ9FI_v0
daarom ga ik ook niet kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah fijn
even een Disclaimer: Ik ben voor de demonstratie. Alleen vind het niet verstandig om het onder deze omstandigheden te doen..
De lijfwachten zijn netjes buiten beeld gehoudenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
de koningin op de fietsWat een vet land is het ook he
[ afbeelding ]
ze ging naar een museumquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De lijfwachten zijn netjes buiten beeld gehouden
we gingen toch ruilenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, mijn salade was wel voldoende. Bewaar de chipolata's voor een ander keertje.
ik heb het nog niet gelezenquote:Iraq launches invasion to bring democracy to America
https://chaser.com.au/gen(...)MmFoapPwRi-Cadof1Mvo
officieel denk ik , kunstmuseum in den haagquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Den Haag? Privé of officieel?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik frommel ze zo in de brievenbus
Als je nou kwade bedoelingen zou hebben, het valt goed genoeg op wie je moet hebben zegmaarquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
de koningin op de fietsWat een vet land is het ook he
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
officieel denk ik , kunstmuseum in den haag
https://www.facebook.com/HetKoninklijkHuis/
ja klopt maar geloof ook dat er het een en ander meerijdt. Ze hebben ook constant beveiliging op school. 1 van de agenten is een keer zijn wapen op het toilet vergetenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof
De prinsesjes gaan ook op de fiets naar school trouwens.
echt hequote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat ik Maxima een supervrouw vind hoor
snel naarhuisquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Zo. Voor de verandering eens exact 8 uur gewerkt. En nu weg uit die ranzige zweetkamer.
Zeker. En Maxima was ook heus niet alleen op de fiets hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar geloof ook dat er het een en ander meerijdt. Ze hebben ook constant beveiliging op school. 1 van de agenten is een keer zijn wapen op het toilet vergeten
Lijkt me ook meer dan logisch. Die prinsesjes vrij rond laten huppelen, is voer voor kwaadwillenden, en die zijn er...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar geloof ook dat er het een en ander meerijdt. Ze hebben ook constant beveiliging op school. 1 van de agenten is een keer zijn wapen op het toilet vergeten
Keertje om 7 uur beginnen een optie?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Zo. Voor de verandering eens exact 8 uur gewerkt. En nu weg uit die ranzige zweetkamer.
Ik ben thuisquote:
Dat was de grapquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Vanaf vrijdagavond hangen er verduisterende gordijnen en dan is alles oké. Maar de komende drie dagen worden nog even heel erg naar, het laatste uur van mijn werkdag staat de zon er vol op
.
Vriend vind het lelijk en onhandig als mijn bureau tijdelijk in de woonkamer of slaapkamer komt RRRRRRRREEREEEEE.
Drie dagen, het zijn maar drie dagen...
Mag niet met thuiswerken, maar ik denk dat ik vanaf morgen stiekem om 8u begin, dat merkt niemand.quote:
Wil hij nietquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat was de grap![]()
Anders ruilen jullie van plek?
Ik ga je baas mailen hihiquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag niet met thuiswerken, maar ik denk dat ik vanaf morgen stiekem om 8u begin, dat merkt niemand.
quote:
Alleen morgen nog. Donderdag klapt het weer om.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Vanaf vrijdagavond hangen er verduisterende gordijnen en dan is alles oké. Maar de komende drie dagen worden nog even heel erg naar, het laatste uur van mijn werkdag staat de zon er vol op
.
Vriend vind het lelijk en onhandig als mijn bureau tijdelijk in de woonkamer of slaapkamer komt RRRRRRRREEREEEEE.
Drie dagen, het zijn maar drie dagen...
Eloise (het nichtje van de prinsesjes) heeft rustig Instagram en is daar gewoon open over (Amalia en co blijken anonieme accounts te hebben). Ben toch wel benieuwd of ook Eloise van constante beveiliging geniet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me ook meer dan logisch. Die prinsesjes vrij rond laten huppelen, is voer voor kwaadwillenden, en die zijn er...
Ah jawel joh kost geen drolquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm Google ik denk niet dat dit een goed idee is.
EEN REIS PLANNEN
Reisgids voor Wuhan
3-sterrenhotel gemiddeld ¤ 29, 5-sterrenhotel gemiddeld ¤ 70
Geplande evenementen
boekenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm Google ik denk niet dat dit een goed idee is.
EEN REIS PLANNEN
Reisgids voor Wuhan
3-sterrenhotel gemiddeld ¤ 29, 5-sterrenhotel gemiddeld ¤ 70
Geplande evenementen
Toch wel respect hiervoor (als ze de hele tijd zo netjes afstand gehouden hebben en mondkapjes omgehouden hebben). Demonstreren moet altijd kunnen, zolang de regels maar in acht genomen wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
lekker druk
[ afbeelding ]
ongeveer 1000 man
ja ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch wel respect hiervoor (als ze de hele tijd zo netjes afstand gehouden hebben en mondkapjes omgehouden hebben). Demonstreren moet altijd kunnen, zolang de regels maar in acht genomen worden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Black chicks need White Dicks too demonstratie.
gewoon negeren.quote:
Nja, ik hoopte dat hij het misschien nog anders bedoeldequote:
Hoe is het met zn anjer?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Spreek claus nu op whatsapp. dat nederlands engels duits door elkaar is fucking verwarrend.
hij gaat graag alleen uit eten dus zit nu alleen op een terrasje
gek zeg. Heb nog maar een paar maanden om uit mijn huwelijk met ltvdk uit te komen dus dat gespeel is voorbijquote:
Is dat zo erg dan dat je uit wanhoop aan het praten bent met Anton aus Tirolquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gek zeg. Heb nog maar een paar maanden om uit mijn huwelijk met ltvdk uit te komen dus dat gespeel is voorbij
ja?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ideaal datevoer, iemand die graag alleen uit eten gaat
duits=kwaliteit toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan dat je uit wanhoop aan het praten bent met Anton aus Tirol
Voor materiële zaken hebben ze een aardige reputatie opgebouwd jaquote:
Gewoon een alcoholist die smoesjes zoekt dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
hij zegt nu dat hij geen glas kan zeggen dus vaak dan maar een fles wijn besteld
dat wilde ik zeggen maar weet niet of hij dat had begrepen :pquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een alcoholist die smoesjes zoekt dus.
hier koelt het ineens wel afquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Straks maar de ventilator op mijn slaapkamer richten/ neer zetten..pffff
Hopelijk hier ook, maar jij hebt de mazzel van redelijk dicht bij zee te wonen, dat heb ik dus niet..quote:
Haben sie das nicht vorhin gewusst?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
hij woont nog samen met zijn ex.
abort mission
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
abort mission
Ik vind Claus wel een eindbaas eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Spreek claus nu op whatsapp. dat nederlands engels duits door elkaar is fucking verwarrend.
hij gaat graag alleen uit eten dus zit nu alleen op een terrasje
Louis-Trevor Van Den Kerkhof is opgeluchtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
abort mission
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Louis-Trevor Van Den Kerkhof is opgelucht![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Het is nooit te laat om richting de kust te gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk hier ook, maar jij hebt de mazzel van redelijk dicht bij zee te wonen, dat heb ik dus niet..
Schade Clausje alles ist vorbei, alles ist vorbeiquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schade Clausje alles ist vorbei, alles ist vorbei![]()
![]()
Jup. Zéker als hij nog met zn ex woont. Even Helga jaloers maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas 2 maanden single, das gewoon dus iemand die ene rebound zoekt
Hoeft toch niet per se?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 2 jaar geleden naar de kust getrokken, zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om richting de kust te gaan
Kan je in Tinder dat vinkje 'alleen matchen met gasten waar wat mee is' niet gewoon uitzetten?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet op tinder om een rebound te worden neequote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se?
Klinkt alsof hij nu ook plezier in het leven heeft
Zoek jij echt een langdurige relatie op Tinder?
*swiped druk verder*quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Louis-Trevor, kun je toch die mooie trouwlocatie in je dorp vastleggen
We hebben hier in ieder geval wel een echt stadhuis geschonken door Prins Maurits begine 17e eeuwquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Louis-Trevor, kun je toch die mooie trouwlocatie in je dorp vastleggen
Daar hintte ik ook opquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben hier in ieder geval wel een echt stadhuis geschonken door Prins Maurits begine 17e eeuw
gaat dat met maandcontracten bij jou ja?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
hij weet neit eens of die na augustus nog mag blijven
![]()
![]()
nee zijn werkquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat dat met maandcontracten bij jou ja?![]()
Jezus, die is op zoek naar een bit of fluff voor de komende maanden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
hij weet neit eens of die na augustus nog mag blijven
![]()
![]()
dit is een smurferquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, die is op zoek naar een bit of fluff voor de komende maanden.
is trouwens geen slecht ideequote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat dat met maandcontracten bij jou ja?![]()
Ja de enige andere locatie op die 2 na is in het gemeentehuis, maar het moet wel een beetje leuk zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hintte ik ook opOf anders een dorp verder, in het pittoreske vestingstadje.
Het gemeentehuis heeft de sfeer van een rouwcentrumquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de enige andere locatie op die 2 na is in het gemeentehuis, maar het moet wel een beetje leuk zijn natuurlijk
zo snel gaat het hequote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
* Buda streept Tinder van z'n lijstje
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel erg vooroordeelbevestigend ja
geen idee, als ik het niet geloofwaardig vind like ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
kom je op Tinder nou ook veel fake accouints tegen?
ben benieuwd hoe lang ik voor 25 jarige vrijgezelle kerel kan doorgaan, niet voor serieus maar just curiousquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee, als ik het niet geloofwaardig vind like ik niet
Ik heb ook nog een maand met mijn ex samengewoond. Maar daten was toen wel echt het allerlaatste waar ik behoefte aan hadquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
-2 maanden single
-woont samen met ex
-weet niet of hij in augustus nog in nederland is
als het geen stockfotos zijn best lang denk ik het is alleen zo nutteloosquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang ik voor 25 jarige vrijgezelle kerel kan doorgaan, niet voor serieus maar just curious
ben gewoon benieuwd naar het platform,:Pquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het geen stockfotos zijn best lang denk ik het is alleen zo nutteloos
ja ik vind het wat onvriendelijk om andere tinderaars voor de gek te houdenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben gewoon benieuwd naar het platform,:P
soms wel, maar vooral vrouwen die gewoon hun instagram account willen promotenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
kom je op Tinder nou ook veel fake accouints tegen?
dat is ook wel zo, dadelijk matcht mijn fake account met een wanhopig type die blij is eindelijk iemand te hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het wat onvriendelijk om andere tinderaars voor de gek te houden
ja vind ik welquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, dadelijk matcht mijn fake account met een wanhopig type die blij is eindelijk iemand te hebbenGemeen van me idd
van die types die voornamelijk op zichzelf geilen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel, maar vooral vrouwen die gewoon hun instagram account willen promoten
Ik ben al ruim 25 jaar vrijgezel. of bedoel je iets andersquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang ik voor 25 jarige vrijgezelle kerel kan doorgaan, niet voor serieus maar just curious
Hoe is t met die strijkijzer tjappie?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gek zeg. Heb nog maar een paar maanden om uit mijn huwelijk met ltvdk uit te komen dus dat gespeel is voorbij
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 25 jaar vrijgezel. of bedoel je iets anders![]()
niks. niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe is t met die strijkijzer tjappie?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
@:bitterbal en @:ltvdk ook definitief geen issue meer?
Waar het plaatje op staat, dat zijn de koning en koningin van Belgiëquote:
Ik ben al niet zo'n royal watcher dus die Belgen ken ik zeker neitquote:
Ohhhh friend with benefitsquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
nou ja spreek nog wel met claus af omdat ik wel denk dat het een toffe gozer is en smurft dus ook wat rond maar dat wordt geen huwelijk nee
Gewoon die ex erbij vragen voor een triootje of ben je niet zo kinky?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
nou ja spreek nog wel met claus af omdat ik wel denk dat het een toffe gozer is en smurft dus ook wat rond maar dat wordt geen huwelijk nee
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon die ex erbij vragen voor een triootje of ben je niet zo kinky?
*vraagt dit voor zijn brede neefje.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
Dan heeft Claus toch heel andere verwachtingen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo zet ik die opzij? Kan toch gewoon een leuke dag met hem hebben?
we gaan minigolfen. Hij heeft niet gezegd dat die verwachtingen heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heeft Claus toch heel andere verwachtingen?
Goedenavond.quote:
Als voormalige vrouwenverslinder denk ik dat hij gewoon in een relatie zit maar even zin heeft in een ander koekje, paar weekjes een ander zomerkoekje bij de thee en je kunt er weer even een poosje tegenaanquote:
Ik weet niet of dat echt een mode-artikel is, volgens mij is het meer gewoon een basic zoals een trui en T-shirt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Valt me trouwens op dat half vrouwelijk Nederland met hotpants loopt, is dit in de mode?
Ja maar andere jaren viel me dit nooit op en nu zie ik ze overal ineens.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt een mode-artikel is, volgens mij is het meer gewoon een basic zoals een trui en T-shirt.
jouw gedachtegang staat sowieso nogal ver weg van die van mij dusquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als voormalige vrouwenverslinder denk ik dat hij gewoon in een relatie zit maar even zin heeft in een ander koekje, paar weekjes een ander zomerkoekje bij de thee en je kunt er weer even een poosje tegenaan![]()
Dat hele terug naar eigen land verhaal komt me ook wel bekend voor, if you wan't some Scottisch weener whisky you'd better run girl.
Ja snap ik, als jij moet plassen ga je zitten en ik recht mijn rug dan juist.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw gedachtegang staat sowieso nogal ver weg van die van mij dus
Bij de meeste mensen blijft dat achter in de puberteit, maar niet bij iedereen zo te zienquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw gedachtegang staat sowieso nogal ver weg van die van mij dus
You sweet summerchildquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we gaan minigolfen. Hij heeft niet gezegd dat die verwachtingen heeft
I might be a snack, but you're not going to snack on me.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
k heb het al tegen em gezegd he,. kan het nog een keer wat duidelijker tegen hem zeggen
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I might be a snack, but you're not going to snack on me.
Alle Budaporn veilig stellen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Met risico op nieuwe splinters toch maar even een back-up van mijn ipad maken voordat ik 'm opstuur.
Mannen doen het soms ook gewoon echt zelf hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
k heb het al tegen em gezegd he,. kan het nog een keer wat duidelijker tegen hem zeggen
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mannen doen het soms ook gewoon echt zelf hoor. Kun je meerdere keren zeggen hoe iets puur vriendschappelijk is, gaan ze achteraf nog moeilijk doen dat je ze het idee gaf dat er meer in zat
. Of deze klassieker "Ik negeerde het omdat ik dacht dat je hard to get speelde"
.
Don't snack me nowww, I'm having such a snack time, I'm having a bitterballquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I might be a snack, but you're not going to snack on me.
Ja alsof mannen graag midgetgolfen met wildvreemden, gaat toch alleen maar om neuken allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mannen doen het soms ook gewoon echt zelf hoor. Kun je meerdere keren zeggen hoe iets puur vriendschappelijk is, gaan ze achteraf nog moeilijk doen dat je ze het idee gaf dat er meer in zat
. Of deze klassieker "Ik negeerde het omdat ik dacht dat je hard to get speelde"
.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Don't snack me nowww, I'm having such a snack time, I'm having a bitterball
ja nou ja daar kan ik helemaal niks meequote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
hoe wanhopig ben je dan om je eerst door de gruwel van midgetgolf heen te werken om alleen te kunnen neuken?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alsof mannen graag midgetgolfen met wildvreemden, gaat toch alleen maar om neuken allemaal
Midgetgolf is toch best leukquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe wanhopig ben je dan om je eerst door de gruwel van midgetgolf heen te werken om alleen te kunnen neuken?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe wanhopig ben je dan om je eerst door de gruwel van midgetgolf heen te werken om alleen te kunnen neuken?
Rip vingers.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Met risico op nieuwe splinters toch maar even een back-up van mijn ipad maken voordat ik 'm opstuur.
Ook zonder neuken, gewoon een domme loldag hebben, is heerlijk tochquote:
Ik lig inmiddels op bedquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En lekker gespijbeld van sport en gehangen.
Donderdag poog ik sport wel weer.
De plafondventilator draait al hier.quote:
Hoed plan b!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De plafondventilator draait al hier.
Neck=snackquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Don't snack me nowww, I'm having such a snack time, I'm having a bitterball
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De plafondventilator draait al hier.
Dat wijf wat dat zingt is echt te walgelijk voor woordenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neck=snack
All you ladies pop yo' pussy like this
Shake your body, don't stop, don't miss
All you ladies pop yo' pussy like this
Shake your body, don't stop, don't miss
Just do it, do it, do it, do it, do it now
Lick it good
Suck this pussy just like you should, right now
Lick it good
Suck this pussy just like you should, my neck, my back
Lick my pussy and my crack
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
First you gotta put yo' neck into it
Ah don't stop, just do it, do it
Then, you roll your tongue
From the, crack back to the front
Then ya, suck it all 'til I shake and cum nigga
Make sure I keep bustin' nuts nigga
All over yo' face and stuff
Slow head show me so much love
The best head comes from a thug
The dick good, thick big and long
Slow thumpin' 'til the crack of dawn
On the X, makin' faces and stuff
Through the night, makin' so much love
Dead sleep when the sun comes up
So lick it now, lick it good
Lick this pussy just like you should, c'mon
Right now, lick it good
Lick this pussy just like you should
My neck, my back
My neck, my back
You might roll dubs, you might have G's
But fuck that nigga, get on yo' knees
A bitch like me moans and screams
"Thug Misses" know what I mean
At the club so fresh, so clean
Hoes hate and niggas watchin' me
So hot in the line, on cream
With a unit on my face, so mean
I got to pick which nigga I need
To suck a thug, nigga satisfy me
You try me, I'll make you see
You bitches ain't got shit on me
So lick it now, lick it good
Lick this pussy just like you should, c'mon
Right now, lick it good
Lick this pussy just like you should
My neck, my back
My neck, my back
Do it now, lick it good
Suck this pussy just like you should
Right now, lick it good
Suck this pussy just like you should
My neck, my back
My neck, my back
(My neck, my back) Then ya, suck it all 'til I shake and cum nigga
Make sure I keep bustin' nuts nigga
(My neck, my back) Then ya, suck it all 'til I shake and cum nigga
(Lick my pussy and my crack) Make sure I keep bustin' nuts nigga
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
My neck, my back
Klopt. Maar Claus denkt 'ha! Is iig beter dan pertinent niet afspreken'.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook zonder neuken, gewoon een domme loldag hebben, is heerlijk toch
Ja hoeft ook geen kwartier te duren dat kutspelletje als je elkaar wel ziet zitten om te boemsen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
UitStraling gaat zo vragen welke film je wilt gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat je als man op een dating app echt puur alleen voor een snelle wip gaat als je savonds afspreekt en dan een drankje doen... Of een 'film kijken' voorstelt
Midgetgolf is best leuk. Vind ikquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel mogelijkhedenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat je als man op een dating app echt puur alleen voor een snelle wip gaat als je savonds afspreekt en dan een drankje doen... Of een 'film kijken' voorstelt
Dat mag je nu niet zeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wijf wat dat zingt is echt te walgelijk voor woorden![]()
Beetje ranspraat is leuk maar dit is gewoon goor
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Midgetgolf is best leuk. Vind ik
Ja echt! Topaanwinst.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik lig in een voorkamer dus die is nu koel![]()
Maar plafondventilator voor als het nodig is. Zalig hč
Niks mis meequote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt. Maar Claus denkt 'ha! Is iig beter dan pertinent niet afspreken'.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon precies tussen de ergste barsten swipen
Is wel een beetje discriministisch he, moeten we het maar 'golf gebaseerd op mensen met een lengte uitdaging'.quote:
Kolomventilator voor op zolderwerkplek is ook heerlijk trouwensquote:
Live life on the edgequote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon precies tussen de ergste barsten swipen
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis mee
Daarnaast heeft bitterbal een verleden van 'ja we gaan niks eten hoor' en dan in restaurant eindigen, of 'ik ga niet bij je in de auto en dan thuisgebracht worden per auto' dus je weet het niet
Gadverdamme het klopt wel wat je zegtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Kolomventilator voor op zolderwerkplek is ook heerlijk trouwens
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb alles fout gedaan op die eerste date
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gadverdamme het klopt wat je zegt[ afbeelding ]
Ging me meer om haar gedragingen in de clipquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gadverdamme het klopt wat je zegt[ afbeelding ]
ja ranzigquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ging me meer om haar gedragingen in de clip
Is dat een kolomventilator of zolderwerkplek?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gadverdamme het klopt wel wat je zegt[ afbeelding ]
Als je maar verliefd genoeg bent dan drink je elkaars zweet gulzig per liter en dan mogen er ook nog brokken in zitten ook nogquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat een kolomventilator of zolderwerkplek?
Wat ben je toch ook een ranzig mannetjequote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar verliefd genoeg bent dan drink je elkaars zweet gulzig per liter en dan mogen er ook nog brokken in zitten ook nog
Had het mijne gelukkig al op!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
kreeg mijn eten niet weg geslikt door die post
https://nl.treated.com/soa/chlamydia/azitromycinequote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Is wel echt een vrouw waar de chlamydia uit spuit
Niks mis met vrouwen die rondbatsen maar het is gewoon goor, die tekst, kop erbij en hoe ze het zingt
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
kreeg mijn eten niet weg geslikt door die post
en dat elke avond bij een andere man..quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Van die vrouwen die in de kroeg vies zijn van andermans bierglas en die een half uur later je zaad in hun keel hebben.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Van die vrouwen die in de kroeg vies zijn van andermans bierglas en die een half uur later je zaad in hun keel hebben.
Voor mij sowieso. Het is morgen Global Running day en ik wil redelijk vroeg mijn daad voor die dag doen...quote:
Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij sowieso. Het is morgen Global Running day en ik wil redelijk vroeg mijn daad voor die dag doen...
Was dat voor of na die kapotte iPaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De wonden van mijn vorige swipeavontuur zijn net genezen
Ik ook niet hoor. Gewoon lekker eerlijk zijn allebei en niet al te moeilijk doen. Maar dan is het niet spannend, of zoquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja daar kan ik helemaal niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |