abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2020 @ 07:48:21 #251
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193666238
quote:
Dit advies was er al ;)

Ben er zo blij mee. Gistermiddag zag ik weer die snotneus terugkomen :|W
pi_193666250
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 07:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dit advies was er al ;)

Ben er zo blij mee. Gistermiddag zag ik weer die snotneus terugkomen :|W
Oh maar toen ik gisteravond keek stond daar nog iets heel anders :D maar in principe zou je op basis van bovenstaande als ouder je chronisch verkouden kind (en dat zijn ze toch allemaal als ze naar de opvang gaan :P) dan toch altijd moeten kunnen laten gaan :P

Overigens heeft het RIVM het wel aan nu.nl bevestigd las ik dus ze zullen het een dezer dagen wel (duidelijk) gaan aanpassen op de website.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aure op 17-06-2020 08:03:33 ]
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 08:45:00 #253
382129 crew  Donna
pi_193666560
Mijn dochter heeft dus eigenlijk nooit een snotneus. Als ze nu een snotneus krijgt dan moet ik haar dus maar thuis houden omdat het voor haar niet normaal is?
Of als ze verder niet ziekig is gewoon laten gaan?
pi_193666702
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 08:45 schreef Donna het volgende:
Mijn dochter heeft dus eigenlijk nooit een snotneus. Als ze nu een snotneus krijgt dan moet ik haar dus maar thuis houden omdat het voor haar niet normaal is?
Of als ze verder niet ziekig is gewoon laten gaan?
Ze komen vandaag met een nieuwsbericht vanuit het RIVM waarin als het goed is ook de gewone niet chronische snotneus wordt toegestaan.
pi_193666736
Maar elke opvang gaat ersowieso anders mee om dus ik zou altijd eerst brengen :P Bij ons bijv zijn ze alleen streng met koorts (dus alles boven 38.0 betekent kind ophalen of thuis houden). En bij echt ziek en niet lekker door hoesten en/of snotneus ook. Maar een beetje gehoest, genies en een beetje snotneus of chronische snotneus zonder verdere klachten, daar doen ze bij onze opvang dus helemaal niet moeilijk over.
  woensdag 17 juni 2020 @ 10:44:52 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193667837
Ik kreeg vanmorgen de evaluatie van Max (door psz) in mijn handen geduwd, voor de overdracht naar de basisschool. Lees ik net dat hij "in de keukenhoek graag aan een tafeltje gaat zitten en zich laat bedienen." :D Ik geloof dat we iets te vaak op een terrasje zitten samen.

Overigens is hij verder met vlag en wimpel geslaagd :') :s)
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:52:25 #257
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_193670899
Leuk joh, kinderen en praten 🙄

" Mama, mag ik appelsap?"
-ja hoor, pak je beker maar, die staat op tafel
" Doe jij dat maar, ik wacht hier wel even"

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:24:04 #258
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_193671235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:

[ afbeelding ]
*; :') .

En _O_ voor horecatijger Max!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_193672465
Even breaking nieuws!!!
We hadden vanmorgen poep IN de wc!

Om 6.30 uur: “Paaaaapaaaaaaa ik heb gepoooooooeeeeeeeept”

Toen wou ie natuurlijk geen luier meer aan en een uur later hadden we plas op de bank, maar toch even een jompel voor Kevin. *O*

Haha LDG! Lekker gemakkelijk toch. En Max is inderdaad nu al een horecatijger. Gefeliciteerd met het slagen Quoi.
pi_193675317
Haha, kapitein en Max, wat een bazen _O_

Kevin *O*

Mijm kwam vanmiddag even met oma langs op mijn werk en rende in mijn armen: ‘Mama, heb je mist!’ O+ O+
Vol terras er omheen, dus iedereen zat te ‘oooooh’-en :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 17 juni 2020 @ 20:28:48 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_193675469
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:21 schreef LeSage het volgende:
Haha, kapitein en Max, wat een bazen _O_

Kevin *O*

Mijm kwam vanmiddag even met oma langs op mijn werk en rende in mijn armen: ‘Mama, heb je mist!’ O+ O+
Vol terras er omheen, dus iedereen zat te ‘oooooh’-en :D
O+ O+
disclaimer
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:12:37 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193685230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:

[ afbeelding ]
O my, dit komt me erg bekend voor ja. Hij hoeft ook niet meer na te denken over dit soort plottwisten en zegt moeiteloos dingen als "als jij nou dat even doet, dan...." :D

Wat dacht je van gewoon nee? :P

Zijn er hier meer kinderen verzot op de befaamde speelgoedmeneer op YouTube? Niet eens om te kijken, maar Max wil heel graag filmpjes maken op dezelfde manier. Dat worden dan gewoon hele gelikte filmpjes waarop hij uitlegt hoe hij een Playmobil brandweer in elkaar zet, startend met "dag jongens en meisjes!" en eindigend met: "vraag aan je papa of mama om op duimpje omhoog te klikken als je deze video leuk vond" :') :') :')
pi_193686944
Wat goed van Kevin Adrian! En helemaal zelf ook!

Wat leuk zo’n begroeting LeSage! Kleuter is ooit eens op mijn werk langs geweest, maar die negeerde me compleet, probeerde door me heen te kijken. Ik verwacht van de meiden, zeker Em, hetzelfde.

Max die zich laat bedienen :D wij hebben twee weken terug ook de observatie van het kdv gehad en ik vond hem erg treffend. Vooral omdat ze daar dus blijkbaar ook duidelijk het verschil tussen de meiden zien qua gedrag, terwijl ze maar 1 dag per week gaan.

Die speelgoed man kijkt vooral kleuter graag naar met klei-dingetjes. Ik vind het verschrikkelijk om naar te moeten kijken en hij mag van mij sowieso niet zelf op YouTube (we hebben al netflix en Disney+ die hij zelf kan bedienen, dus genoeg alternatieven). Wel mooi dat hij het zelf wil namaken. Wellicht is de kidizoom camera iets voor zijn verjaardag? Kleuter is er heel blij mee. Koop er alleen wel oplaadbare batterijen bij...

Ik heb gisteren wel het grote pluspunt van een tweeling ontdekt! De 12-inch-fiets-monteer-skill die je leert na een keer een fiets in elkaar zetten kun je dan ook daadwerkelijk gebruiken waardoor de tweede fiets zo klaar is. We gaan morgenmiddag niet hun verjaardag vieren, maar lekker naar de dierentuin en dan zaterdag zijn ze ‘jarig’. Vooral kleuter kijkt er naar uit om zijn cadeau’s te mogen geven.
pi_193693714
Gefeliciteerd FF, Lala en Em. Maak er maar iets moois van vandaag en morgen.
pi_193695905
Gefeliciteerd ff! Veel plezier vandaag.

Ik heb l gisteren opgehaald van de opvang nadat ze gebeld hadden. Hij was tegen de punt van de tafel gevallen en soms wat afwezig. Ik was toch al bijna klaar en kon gelijk weg. Hij is de trotse eigenaar van een mooi blauw oog en dik jukbeen, maar verder niks aan de hand gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nazil op 19-06-2020 12:21:30 ]
pi_193696565
Hieperdepiep hoera voor FF, Lala en Em!

Oef Nazil, dat is naar :{
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193696784
Gefeliciteerd FF *O*
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:15:45 #268
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193697544
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 17:37 schreef FlyingFish het volgende:
Die speelgoed man kijkt vooral kleuter graag naar met klei-dingetjes. Ik vind het verschrikkelijk om naar te moeten kijken en hij mag van mij sowieso niet zelf op YouTube (we hebben al netflix en Disney+ die hij zelf kan bedienen, dus genoeg alternatieven). Wel mooi dat hij het zelf wil namaken. Wellicht is de kidizoom camera iets voor zijn verjaardag? Kleuter is er heel blij mee. Koop er alleen wel oplaadbare batterijen bij...

Ik heb gisteren wel het grote pluspunt van een tweeling ontdekt! De 12-inch-fiets-monteer-skill die je leert na een keer een fiets in elkaar zetten kun je dan ook daadwerkelijk gebruiken waardoor de tweede fiets zo klaar is. We gaan morgenmiddag niet hun verjaardag vieren, maar lekker naar de dierentuin en dan zaterdag zijn ze ‘jarig’. Vooral kleuter kijkt er naar uit om zijn
Nog nooit van gehoord nee, kidizoom camera. Met uitzondering van de toegangscode bedient hij trouwens moeiteloos mijn telefoon :X Qua YouTube gooi ik vaak even een half uurtje zo'n kanaal open, kan hij daar een beetje rondkijken.

Maar zijn ze vandaag jarig, begrijp ik? Ik dat geval gefeliciteerd!! Ik vind ze zo gauw groot geworden! Ze hebben dus fietsjes gekregen? Hele fijne dag w/

@Nazil sterkte ermee. Gelukkig alleen een buil en geen gekke andere dingen.
pi_193698774
Gefeliciteerd FF!

Wij hebben het verslag van het audiologisch centrum gekregen. Wolf heeft een TOS. Ze denken wel dat het goed gaat komen met de psz, ambulante hulp en logopedie.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:40:08 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_193698996
Je lijkt mijn werk wel met 3 letter acronyms _O-
Wat is een TOS?
disclaimer
pi_193699059
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:40 schreef SQ het volgende:
Je lijkt mijn werk wel met 3 letter acronyms _O-
Wat is een TOS?
Taalontwikkelingsstoornis. ;)
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:53:25 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_193699100
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:48 schreef Cygne het volgende:

[..]

Taalontwikkelingsstoornis. ;)
Ah, kijk. Maar goede hoop dus? Wat baseren ze dat op? En hoe is die bal gaan rollen?

Ons kdv maakt zich namelijk ook zorgen over de taalontwikkeling van Noud. Heb er zelf nooit zo bij stil gestaan dat er "iets mis" kan zijn maar nu twijfel ik natuurlijk enorm of ik hem niet ontzettend tekort doe door er niet allerlei instanties bij te betrekken. Ik vind dat maar lastig.
disclaimer
pi_193699232
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Ah, kijk. Maar goede hoop dus? Wat baseren ze dat op? En hoe is die bal gaan rollen?

Ons kdv maakt zich namelijk ook zorgen over de taalontwikkeling van Noud. Heb er zelf nooit zo bij stil gestaan dat er "iets mis" kan zijn maar nu twijfel ik natuurlijk enorm of ik hem niet ontzettend tekort doe door er niet allerlei instanties bij te betrekken. Ik vind dat maar lastig.
Omdat hij ongeveer een jaar geleden eigenlijk nog nauwelijks wat zei. Doorverwijzing van jeugdarts gehad voor de logopedist van de jgz. Die maakte zich extreem ernstige zorgen want ze had nog nooit een kind gezien met zoveel spraakachterstand en hij was ook niet heel sociaalvaardig. 'Wolf accepteert aanwezigheid logopedist, maar is meer op ouders gericht, zorgwekkend.' Doorverwijzing gekregen voor een behandelend logopedist en voor een gehooronderzoek bij het audiologisch centrum. Gehooronderzoek kwam niks uit dus toen kreeg hij een psychologisch en intelligentie onderzoek. Daar kwam ook niks uit eigenlijk maar omdat die spraakachterstand er is en er geen andere oorzaak voor is, is het dus TOS. Wel alleen in de expressieve taal omdat het taalbegrip wel passend is bij zijn leeftijd.

Overigens was Wolfs vader ook een extreem late prater.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:05:12 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_193699249
Ah kijk, nou niks aan de hand dus gelukkig ;)
disclaimer
pi_193699331
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:05 schreef SQ het volgende:
Ah kijk, nou niks aan de hand dus gelukkig ;)
Dat stickertje moest er ook wel op, anders kon die extra begeleiding niet. _O-

Hij propt nu alle spraakontwikkeling van de afgelopen 1.5 jaar in een paar weken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')