Hoe Marco erbij zitquote:Op zondag 7 juni 2020 06:00 schreef Eightyone het volgende:
Er is btw goed nieuws rondom Lil Kleine:
https://www.bd.nl/show/li(...)-the-voice~a3f6bdd2/
quote:Op zondag 7 juni 2020 06:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen. Maar ik neem aan dat je op die handen doelt.
Die zagen we van mijlenver al aankomen.quote:Op zondag 7 juni 2020 06:00 schreef Eightyone het volgende:
Er is btw goed nieuws rondom Lil Kleine:
https://www.bd.nl/show/li(...)-the-voice~a3f6bdd2/
Dat vlassige snorretje...net of tijdens het douchen de haren van de kat zijn blijven plakkenquote:Op zondag 7 juni 2020 06:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Nee gewoon, die lach op zijn gezicht vind ik irritant.
quote:Op zondag 7 juni 2020 08:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat vlassige snorretje...net of tijdens het douchen de haren van de kat zijn blijven plakken
[..]
Dat vlassige snorretje...net of tijdens het douchen de haren van de kat zijn blijven plakken
Ik kan het amper verstaan als ze zingt. Alsof ze niet goed articuleert. Vooral bij Skyward. Het klinkt niet nasaal, maar alsof ze haar mond niet dicht kan doen. Heel raar en irritant.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand al Davina Michelle genoemd? Ik weet het niet. Ze kan hartstikke aardig zijn maar ze heeft een beetje arrogante uitstraling. En ze zingt te overdreven.
Vrouwen worden sneller negatief beïnvloed door succes?quote:Op zondag 7 juni 2020 04:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die worden sneller negatief beïnvloedt door succes.
Er wordt sowieso al vaker over gezeken, en gemiddeld genomen zijn ze gevoeliger voor kritiek.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:46 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Vrouwen worden sneller negatief beïnvloed door succes?
Ondertussen pakt hij wat hij pakken kan. Ben benieuwd hoe en wanneer hij zich weer in de media zal vertonen. Denk dat zijn fanbase alles wel goedlult.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:48 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ook een nare man. Hij doet alsof hij heel lief en oké is, maar ondertussen..
[..]
Eens. Vaak in een eigen bubbletje, omringd door kritiekloze aanbidders, houding alsof ze écht relevant zijn, maar volgens mij allemaal behoorlijk overschat.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:46 schreef ZarB het volgende:
Alle "influencers" mogen per direct wieberen. Incl Nikki Tutorials.
Ben er ook bang voor. Als je daar al zoveel jaren fan van bent kan niks je meer deren.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ondertussen pakt hij wat hij pakken kan. Ben benieuwd hoe en wanneer hij zich weer in de media zal vertonen. Denk dat zijn fanbase alles wel goedlult.
Vriendje van Memphis Depay. Zegt genoeg, die staat ook op mijn lijstje.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moeten googlen wie dit is, maar wat een ontzettende debiel zeg
Sowieso dat hele nummer. 80x dat refrein en totaal geen ritme erin.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik kan het amper verstaan als ze zingt. Alsof ze niet goed articuleert. Vooral bij Skyward. Het klinkt niet nasaal, maar alsof ze haar mond niet dicht kan doen. Heel raar en irritant.
quote:Op zondag 7 juni 2020 10:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Vriendje van Memphis Depay. Zegt genoeg, die staat ook op mijn lijstje.
Yesss. Ik vond haar wel ok maar dat coming out filmpje was zo overdreven ingestudeerd en totaal niet echt of vanuit haar gevoel. Het deed erg Amerikaans aan.quote:Op zondag 7 juni 2020 09:46 schreef ZarB het volgende:
Alle "influencers" mogen per direct wieberen. Incl Nikki Tutorials.
Echt zo’n verongelijkt azijnpissershoofdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:34 schreef roos94 het volgende:
Akwasi wat een ongelooflijk zielige droeftoeter. "Ik schop Zwarte piet in zijn gezicht!" en vervolgens huilie huilie op Instagram "Ik krijg agressieve berichten ik ben zielig jullie zijn racisten"
[ afbeelding ]
Blokkeert ook iedereen die niet direct zijn perineum kust want dat kan zijn tere ego niet hebben.
Snowflakes gonna snowflake.quote:Op zondag 7 juni 2020 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yesss. Ik vond haar wel ok maar dat coming out filmpje was zo overdreven ingestudeerd en totaal niet echt of vanuit haar gevoel. Het deed erg Amerikaans aan.
Denk dat ze erg graag bij dat lhbqt (serieus, ik ken de afkorting niet) clubje hoort.
Dan kun je je lol nu op, want het viert hoogtijquote:Op zondag 7 juni 2020 10:07 schreef ZarB het volgende:
[..]met z'n lijger
die trok geloof ik ook de racisme kaart toen mensen daar wat van vonden. Sowieso iedereen die de racisme kaart te pas en te onpas trekt mag van mij verdwijnen.
Ja daar word ik nogal treurig van. Ik heb Tim Hofman trouwens nog niet gespot (ook zo'n deuger die door de plee mag)?quote:Op zondag 7 juni 2020 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je je lol nu op, want het viert hoogtij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |