Bij mij staat die enge staatsgek ook op 1, samen met de complotmarmot Gideon en die lelijke dikzak Jensen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:52 schreef Eightyone het volgende:
[...]
Maar ik denk dat ik Thierry Baudet van het hele leger bn'ers (bekende politici kan je ook meetellen) momenteel nog wel het ergst vind. Die is daadwerkelijk ontwrichtend.
Grappige snuiter. Schrijft ook aardig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:40 schreef Xan21 het volgende:
Sander Schimmelpenninck
Blonde mensen met bruine ogen zijn sowieso al akelig, maar deze elitaire galbak die zijn zure nichtengif overal overheen spuit mag echt verbannen worden. Wat een vreselijk eng ventje.
@ChevyCaprice heeft hier een pittige mening over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:40 schreef Xan21 het volgende:
Sander Schimmelpenninck
Blonde mensen met bruine ogen zijn sowieso al akelig, maar deze elitaire galbak die zijn zure nichtengif overal overheen spuit mag echt verbannen worden. Wat een vreselijk eng ventje.
Geen problemen mee. Misschien geen grijze muis, maar ik kan 'm prima hebben. Beetje elitaire uitstraling à la Jort Kelder, maar ik hou daar wel van.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:40 schreef Xan21 het volgende:
Sander Schimmelpenninck
Met het verschil dat Schimmelpenninck echte adel is en Kelder nieuw geld dat voor oud geld wil doorgaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Misschien geen grijze muis, maar ik kan 'm prima hebben. Beetje elitaire uitstraling à la Jort Kelder, maar ik hou daar wel van.
Ondanks zijn bruine ogen.
Samantha heeft een vlotte babbel en geen eigen mening. Dat zien ze graag in Hilversum. Ik vind het ook een vervelend mens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 05:30 schreef Eightyone het volgende:
Was Samantha Steenwijk in deze topicreeks trouwens al genoemd?
Overkill, dat sowieso, en het gevoel dat ze handig is met haar ellebogen wordt ook steeds sterker.
Ik ken haar nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Samantha heeft een vlotte babbel en geen eigen mening. Dat zien ze graag in Hilversum. Ik vind het ook een vervelend mens.
Die ja. Een grote gluiperd, net als die enge Gideon trouwens.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef aloa het volgende:
Baudet![]()
Wat een naar mens. Op en top narcist
yeap, maar nederland is klein, dus daar kan je op terenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
Jeroen van den Boom met dat vreselijke programma Hoge Bomen wat een kwal zeg, en dan gaat die nog zingen ook vent die teert op 1 hitje, vreselijk
En is nieteens zijn nummer maar een cover in het nlquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
Jeroen van den Boom met dat vreselijke programma Hoge Bomen wat een kwal zeg, en dan gaat die nog zingen ook vent die teert op 1 hitje, vreselijk
Wetenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds kort haat ik Edith Bosch wat een naar wijf
Ik ken haar niet, maar het blijkt een judoka. Haat is vast terecht, maar toch enige toelichting?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds kort haat ik Edith Bosch wat een naar wijf
Dit seizoen van Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar het blijkt een judoka. Haat is vast terecht, maar toch enige toelichting?
Goed verhaal Hansquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit seizoen van Expeditie Robinson.
En andere media optredens meisje kon net na haar carrière alleen maar verzuren zeggen in elke zin is daar nu uit maar compenseert haar gedrag nu heel opvallend.
Hij vraagt toch,sukkelquote:
Wat staat hierquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit seizoen van Expeditie Robinson.
En andere media optredens meisje kon net na haar carrière alleen maar verzuren zeggen in elke zin is daar nu uit maar compenseert haar gedrag nu heel opvallend.
Ja maar het is op een manier die moeilijk te begrijpen is geen coherentie in je verhaal gebrek interpunctie vaag beetje wel staat weet niet precies wat beetje zo snap of is moeilukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |