abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193428912
Klinisch gezien bestaat het coronavirus niet langer

Het begon allemaal tijdens de uitzending. Een half uur langerover Raitre, toen hij sprak over de observaties over de situatie in de regio Lombardije, zei Zangrillo:"Ik lach echt. Vandaag is het 31 mei en ongeveer een maand geleden hoorden we epidemiologen zeggen dat we enorm bang zijn voor een nieuwe golf voor het einde van maand / begin juni en wie weet hoeveel plaatsen op de intensive care er zouden zijn geweest. In werkelijkheid bestaat het virus praktisch niet meer vanuit klinisch oogpunt ".

Dit - zei hij - zegt de San Raffaele Life-Health University, zegt een studie uitgevoerd door de viroloog en directeur van het Instituut voor Virologie, Professor Clementi , zegt het samen met Emory University of Atlanta, Professor Silvestri. De swabs die in de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd, hebben vanuit kwantitatief oogpunt een absoluut oneindig kleine hoeveelheid vergeleken met de swabs die zijn uitgevoerd bij patiënten van een maand, twee maanden geleden. Ik zeg dit bewust van het drama dat de patiënten die het niet hebben gehaald, maar we kunnen de aandacht niet blijven trekken, zelfs niet op een belachelijke manier, waarbij we het woord niet geven aan clinici, niet aan echte virologen, maar aan degenen die hoogleraren verkondigen zichzelf: het virus bestaat vanuit klinisch oogpunt niet meer ". Lucia Annunziata, de gastheer van de transmissie, antwoordde:" Het is een zeer sterke uitdrukking van wat u zegt, professor ". En de arts in ruil daarvoor:" Ik onderteken het. '

Volgens de professor "is er maar één getal waard" en "is het bewijs: we hebben in dit land een maand geleden een professor uit Boston gehoord, een epidemioloog-statisticus genaamd Vespignani , om de keuzes van de de regering zegt dat er 151 duizend plaatsen voor intensive care gebouwd zouden worden, morgen verschijnt er een redactie die door mij en professor Gattinoni is ondertekendwaarin we officieel zeggen waarom dit niet goed is, omdat het waanzin is, omdat het terroriseren van het land iets is waarvoor iemand verantwoordelijkheid moet nemen, omdat onze spoedeisende hulp en onze intensive care-afdelingen leeg zijn en omdat Mers en Sars , de twee vorige epidemieën, zijn voor altijd verdwenen en daarom is het wenselijk dat dit ook gebeurt voor de derde coronavirusepidemie.

https://www.hln.be/nieuws(...)-in-italie~a6f35640/

https://www.repubblica.it(...)zza_paese-258111004/

Iets wat hier op aansluit, omdat het virus niet meer heerst in a Europa en de VS kunnen vaccins niet getest worden:

Scientists hunt COVID-19 pandemic hotspots in race to test vaccines

LONDON: The first wave of the COVID-19 pandemic may be waning. For vaccine developers, that could be a problem.

Scientists in Europe and the United States say the relative success of draconian lockdown and social distancing policies in some areas and countries means virus transmission rates may be at such low levels that there is not enough disease circulating to truly test potential vaccines.

They may need to look further afield, to pandemic hotspots in Africa and Latin America, to get convincing results.

https://www.channelnewsas(...)tspots-test-12791432

De grenzen gaan her en der weer open.

In de vliegtuigen mag men gewoon naast elkaar gaan zitten.

In Spanje geen enkele corona dode meer.

Landen die anderhalve maand geleden maatregelen flink hebben versoepeld zien geen opwaardtse trend meer, in tegendeel ze hebben nog een verwaarloosbaar aantal besmettingen.

In Nederland belandt geen mens meer met Corona in het ziekenhuis, 0 opnames al enige tijd.



Ga zo maar door. Het is voorbij.
Proficiat mensen.
pi_193429054
Ok, laten we het hopen!
pi_193429071
Mooi dan kan dat COR subforum weer dicht.
pi_193429087
Wel raar dat het ineens zo hard weg gaat ook toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:10:52 #5
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429103
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel raar dat het ineens zo hard weg gaat ook toch?
Warm weer, niet zo heel gek.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:15:03 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193429146
Er zijn wel vaker zulke virussen als sneeuw voor de zon verdwenen zonder duidelijke reden. We zien het vanzelf.
pi_193429154
Neeee mijn thuiswerken
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:21:14 #8
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429209
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
Er zijn wel vaker zulke virussen als sneeuw voor de zon verdwenen zonder duidelijke reden. We zien het vanzelf.
November zal er wel weer een piek zijn, hou mijn hart vast voor de ondernemers en economie.
pi_193429259
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:10 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Warm weer, niet zo heel gek.
Maar dan zou het helemaal niet voor moeten komen in warme landen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193429268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
Er zijn wel vaker zulke virussen als sneeuw voor de zon verdwenen zonder duidelijke reden. We zien het vanzelf.
Ja was dat bij de pest ook niet zo?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193429279
Ook de gouverneur van Veneto bevestigd de uitspraken Zangrillo.

Luca Zaia : "Hij heeft gelijk". We hebben een besmettingsgevaar onder 0,6% per duizend. Het is ingestort, waarschijnlijk als gevolg van klimatologische factoren of weet het niet: de gegevens zeggen dat het virus aan het verdwijnen is, zei hij tegen Agorà.
https://www.repubblica.it(...)i_solidi_-258157286/

In Nederland zitten we daar al veel langer onder.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:28:05 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429280
Ik lees nog steeds dat er elke dag nieuwe opnames zijn en dat er ook nog steeds elke dag mensen sterven aan Covid-19, dus waar deze bullshit vandaan komt mag je eens haarfijn uitleggen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429281
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:15 schreef KennyPowers het volgende:
Neeee mijn thuiswerken
rt
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:28:15 #14
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193429282
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

November zal er wel weer een piek zijn, hou mijn hart vast voor de ondernemers en economie.
Als ik voor iemand mijn hart vast hou is het voor de werknemers, zzp'ers, flexwerkers.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:29:59 #15
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:28 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Als ik voor iemand mijn hart vast hou is het voor de werknemers, zzp'ers, flexwerkers.
Yep, het is hard knokken voor een plekje, het is van de zotten.
pi_193429325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:28 schreef Hathor het volgende:
Ik lees nog steeds dat er elke dag nieuwe opnames zijn
Er wordt niemand meer met Covid opgenomen Hathor, grafiek in de OP is van het RIVM.
pi_193429350
De vraag is natuurlijk, waarom het bijna weg is.

- Vanwege het weer? Zo ja, komt het dan weer terug als het weer herfst / winter wordt?
- Vanwege de genomen maatregelen? Zo ja, laait het dan weer op als we weer 'normaal' gaan leven en veel met elkaar in contact komen?
- Andere redenen? En duiden die op een permanente verlaging of zelfs verdwijning van het virus?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:36:56 #18
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429368
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef matigeuser het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom het bijna weg is.

- Vanwege het weer? Zo ja, komt het dan weer terug als het weer herfst / winter wordt?
- Vanwege de genomen maatregelen? Zo ja, laait het dan weer op als we weer 'normaal' gaan leven en veel met elkaar in contact komen?
- Andere redenen? En duiden die op een permanente verlaging of zelfs verdwijning van het virus?
We zullen moeten wachten op een vaccin, mooier wordt het niet. Mijn mening: Onzin, maar zeg dat maar tegen mensen die "getroffen" zijn.
pi_193429413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef matigeuser het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom het bijna weg is.

- Vanwege het weer? Zo ja, komt het dan weer terug als het weer herfst / winter wordt?
Nee want in Brazilië sloeg het hard toe ondanks warm weer.

quote:
- Vanwege de genomen maatregelen? Zo ja, laait het dan weer op als we weer 'normaal' gaan leven en veel met elkaar in contact komen?
Nee want we zaten al op de piek voor de lockdown begon.

Nee want in landen die 6 weken geleden versoepelingen zijn doorgevoerd gebeurt er niets meer.

quote:
- Andere redenen? En duiden die op een permanente verlaging of zelfs verdwijning van het virus?
Virus verzwakt zichzelf dat schijnt tot nog toe altijd zo gegaan te zijn. Klaar over.

Beste optie van de 3 ook. IMO
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:01:11 #20
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429671
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:33 schreef Za het volgende:

[..]

Er wordt niemand meer met Covid opgenomen Hathor, grafiek in de OP is van het RIVM.
kijk op teletekst dan, elke dag nieuwe updates.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429778
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:01 schreef Hathor het volgende:

kijk op teletekst dan, elke dag nieuwe updates.
Dat zijn opnames van weken terug die nu pas zijn doorgemeld, zie ook de uitleg op de site van het RIVM.
In werkelijkheid wordt er al tijden niemand met Covid meer opgenomen.

Zie grafiek van het RIVM in de OP met de correcte aantallen.
pi_193430196
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:51 schreef Za het volgende:

In Nederland belandt geen mens meer met Corona in het ziekenhuis, 0 opnames al enige tijd.

Waarom zeg je zulke onzin
Er gaan nog steeds mensen dood, elke dag zijn er nieuwe opnames ,elke dag test men nieuwe besmettingen en dat zal toenemen nu men meer gaat testen
quote:
Update 1 juni 2020
Vandaag zijn er 103 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Er zijn 9 patiënten gemeld die vanwege COVID-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen (geweest). Er zijn 6 personen als overleden gemeld. Deze patiënten zijn niet allemaal in de afgelopen 24 uur positief getest, in het ziekenhuis opgenomen of overleden. Sommige patiënten worden later gemeld. Daarom worden de gegevens van afgelopen dagen vaak nog aangevuld.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
  dinsdag 2 juni 2020 @ 03:11:41 #23
117098 Hathor
Effe niet
pi_193430213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 03:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Waarom zeg je zulke onzin
Er gaan nog steeds mensen dood, elke dag zijn er nieuwe opnames ,elke dag test men nieuwe besmettingen en dat zal toenemen nu men meer gaat testen
[..]

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
dat is van weken terug volgens hem, is niet mee te praten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193430215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef matigeuser het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom het bijna weg is.

- Vanwege het weer? Zo ja, komt het dan weer terug als het weer herfst / winter wordt?
- Vanwege de genomen maatregelen? Zo ja, laait het dan weer op als we weer 'normaal' gaan leven en veel met elkaar in contact komen?
- Andere redenen? En duiden die op een permanente verlaging of zelfs verdwijning van het virus?
Het is niet weg maar gemuteerd en dan is het niet meer gevaarlijk, net als andere vormen van corona in het verleden. Heb ik 2 experts al horen zeggen vandaag.

Elk virus muteert. Hopelijk krijgt de regering dit ook snel te horen.

Betekent niet dat je weer gewoon kan gaan leven nu, maar binnen afzienbare tijd wel.
pi_193430538
Kan een combinatie zijn, vermoed werd of word dat het niet goed tegen warmte kan.
Ook is er een zeer sterk vermoeden dat hooikoortspatiënten vele malen beter er tegen bestand zijn vanwege een al verhoogde / agressieve werking van je eigen immuunsysteem.
Dan zijn er natuurlijk de maatregelen waardoor toch wel duidelijk is dat het nog maar zeer beperkt verspreid. (met name onder zorg personeel volgens mij)

Na de zomer kan het plots anders zijn, maar als het op dit continent eigenlijk hetzelfde ontwikkeld als bovenstaande + wat er in het bericht vermeld word, dan moet je dus meer opletten op mensen die van buiten Europa binnen komen en dus streng op de vliegvelden controleren op de verschijnselen.
pi_193430622
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja was dat bij de pest ook niet zo?
Ja.
pi_193430831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:15 schreef KennyPowers het volgende:
Neeee mijn thuiswerken
Lol
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:43:42 #28
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_193430868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 03:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat is van weken terug volgens hem, is niet mee te praten.
Kijk nou eens op dat grafiekje in de OP. :')
AZ
ALKMAAR
pi_193430935
TS heeft wel een punt hoor. De RIVM grafiek wordt aangepast aan de werkelijke opnamedatum.

Aantal opnames vorige week was 1-3 per dag en we gaan voor deze week waarschijnlijk 0 zien.
.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:47:12 #30
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_193433887
Soms zijn die Vlaamse nieuwsberichten net Google Translate vertalingen, in grote lijnen snap je wat er gezegd wordt. Kost wel meer moeite.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_193434369
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 06:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan een combinatie zijn, vermoed werd of word dat het niet goed tegen warmte kan.
Ook is er een zeer sterk vermoeden dat hooikoortspatiënten vele malen beter er tegen bestand zijn vanwege een al verhoogde / agressieve werking van je eigen immuunsysteem.
Dan zijn er natuurlijk de maatregelen waardoor toch wel duidelijk is dat het nog maar zeer beperkt verspreid. (met name onder zorg personeel volgens mij)

Na de zomer kan het plots anders zijn, maar als het op dit continent eigenlijk hetzelfde ontwikkeld als bovenstaande + wat er in het bericht vermeld word, dan moet je dus meer opletten op mensen die van buiten Europa binnen komen en dus streng op de vliegvelden controleren op de verschijnselen.
Waarom kan het opeens anders worden na de zomer als het virus reeds is gemuteerd?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_193434482
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:55 schreef Fer het volgende:
TS heeft wel een punt hoor. De RIVM grafiek wordt aangepast aan de werkelijke opnamedatum.

Aantal opnames vorige week was 1-3 per dag en we gaan voor deze week waarschijnlijk 0 zien.
Gemiddeld 9 nieuwe opnames per dag in de week 26 mei-1 juni.
TS fantaseerde 0 opnames al enige tijd.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
pi_193434492
Alberto Zangrillo, directeur Intensive Care in het San Raffaele-ziekenhuis in Milaan : ik word gerustgesteld door de kracht van de waarheid. Ik weet zeker dat het virus nog steeds onder ons is, maar er zijn veel virussen onder ons. Ik zei letterlijk "het coronavirus bestaat klinisch niet, is verdwenen." Ik nodig geen kinderen uit om zonder maskers te feesten. Ik dring aan op voorzichtigheid en op het volgen van de regels van gezond verstand opdat we binnen een maand het drama dat we hebben meegemaakt kunnen vergeten. Een ding dat ik vervelend vind aan dit land is dat clinici aan de ene kant staan ​​en wetenschappers aan de andere kant. We moeten elkaar begrijpen over de kwalificatie van een wetenschapper, want als we de parameters gaan bekijken, ben ik veel meer een wetenschapper dan veel zelfbenoemde wetenschappers.

https://www.ilmeteo.it/no(...)cosa-ha-detto-085129

https://www.ilsole24ore.c(...)ADizThU?refresh_ce=1
pi_193434582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:31 schreef Bluesdude het volgende:

Gemiddeld 9 nieuwe opnames per dag in de week 26 mei-1 juni.
TS fantaseerde 0 opnames al enige tijd.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
Gecorrigeerde grafiek van het RIVM van gisteren:



Bron:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
pi_193434700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:15 schreef KennyPowers het volgende:
Neeee mijn thuiswerken
Kunnen we thuiswerken niet de standaard maken. Ik wil t echt niet opgeven.
pi_193434713
Italiaanse minister van Volksgezondheid Pier Paolo Sileri: "Zangrillo heeft gelijk. Zieken komen niet meer op intensive care terecht"

"We vertrouwen niet alleen op cijfers, de patiënten komen niet meer op de intensive care, we denken daar ook over na en geven optimisme. Dokter Zangrillo heeft gelijk, hij bedoelde precies dit ".

Toen Zangrillo zei dat Covid niet meer klinisch bestaat, verwees hij naar zijn eerstelijnswerk op de intensive care. Omdat we Covid-patiënten niet meer op de intensive care zien. En waarom gaan ze niet? Er zijn verschillende redenen. Als arts en onderminister denk ik allereerst aan het gebruik van maskers, respect voor de veiligheidsafstand en handen wassen.

De stad Milaan en de hele metropool hadden gisteren in totaal 45 nieuwe infecties. Het betekent dat dit virus niet sterk circuleert. Artsen zeggen dat dit gevallen zijn die geen klinische relevantie hebben wat betreft bedden. Zingrillo is de laatste schakel op de intensive care en daarom maakte hij die opmerking die ik correct vind.

https://www.huffingtonpos(...)2360c5b6fbf2b3452115

In Nederland is de situatie exact hetzelfde.
pi_193435095
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:37 schreef Za het volgende:

[..]

Gecorrigeerde grafiek van het RIVM van gisteren:

[ afbeelding ]

Bron:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Prima..... duidelijk in deze grafiek is dat je bewering van ' 0 opnames al enige tijd' niet klopt
pi_193435437
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom kan het opeens anders worden na de zomer als het virus reeds is gemuteerd?
Er is geen enkel bewijs voor mutatie.
pi_193435456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 03:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het is niet weg maar gemuteerd en dan is het niet meer gevaarlijk, net als andere vormen van corona in het verleden. Heb ik 2 experts al horen zeggen vandaag.

Elk virus muteert. Hopelijk krijgt de regering dit ook snel te horen.

Betekent niet dat je weer gewoon kan gaan leven nu, maar binnen afzienbare tijd wel.
Het is wel opvallend ja, er bleven tussen de 150-200 besmettingen per dag bij komen maar ziekenhuisopnames zijn er bijna niet meer. Gemiddeld 2 per dag de laatste week.
pi_193435604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gemiddeld 9 nieuwe opnames per dag in de week 26 mei-1 juni.
TS fantaseerde 0 opnames al enige tijd.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
Ja je moet kiezen voor de grafiek en dan per dag bekijken. Afgelopen week waren het 1-4 opnames per dag.
.
pi_193436644
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:31 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Het is wel opvallend ja, er bleven tussen de 150-200 besmettingen per dag bij komen maar ziekenhuisopnames zijn er bijna niet meer. Gemiddeld 2 per dag de laatste week.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:42 schreef Fer het volgende:

[..]

Ja je moet kiezen voor de grafiek en dan per dag bekijken. Afgelopen week waren het 1-4 opnames per dag.
2 of 1-4 ?
Ik lees gemiddeld 9 van 26 mei 1 juni
Doet er niet toe verder. De 1e epidemiegolf is geweest.
Het kan zijn dat er meer golven komen , door herfstweer, doordat mensen onvoorzichtig worden.
Te veel wishfullthinking van ' het is voorbij' en er zal mij toch niks gebeuren.
pi_193437557
Denemarken: totaal nu 99 mensen opgenomen, was op 1 april 536.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193440332
Zangrillo: Coronavirus bestaat niet meer, Italië moet opnieuw beginnen
Het hoofd van San Raffaele in Milaan zei dat er tot op heden geen bewijs meer is voor het bestaan ​​van COVID-19


Het Coronavirus bestaat niet meer. Tenminste zoals we het sinds februari kennen. De auteur van de claim is Dr. Albero Zangrillo, hoofd van de Algemene Anesthesie en Reanimatie en Cardio-Thoraco-Vasculaire Operatie van San Raffaele in Milaan.

Het onderzoek is van Dr. Massimo Clementi, directeur van het laboratorium voor microbiologie en virologie van het ziekenhuis van San Raffaele, en zal binnenkort worden gepubliceerd.

"De uitstrijkjes die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd, vertoonden in kwantitatieve termen een virale lading die absoluut oneindig klein was vergeleken met die welke een maand of twee geleden bij patiënten werden uitgevoerd", zei Zangrillo op zondag 31 mei tijdens zijn interventie in Rai.

Zangrillo: Coronavirus is dood
Tijdens het interview met Lucia Annunziata zong het hoofd van de anesthesie- en reanimatieafdeling van San Raffaele de "begrafenismars" van COVID-19. “In werkelijkheid bestaat het virus vanuit klinisch oogpunt niet meer . Dit is wat de Vita and Salute San Raffaele University zegt, zegt een onderzoek van de directeur van het Clementi Institute of Virology, zegt professor Silvestri van de Emory University in Atlanta. De swabs die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd - vervolgde de Lombard-anesthesioloog - hebben een absoluut oneindig kleine virale last in vergelijking met de swabs die werden uitgevoerd bij patiënten een maand, twee maanden geleden ".

Bovendien hebben volgens professor Zangrillo alle cijfers "die de afgelopen drie maanden door Borrelli, Brusaferro en de voorzitter van de Hoge Gezondheidsraad zijn weggegooid, geen bewijs ", maar dienden ze om het land gedurende drie opeenvolgende maanden te blokkeren.

Ga terug naar een normaal land
Om deze reden ging de Milanese primary door tijdens zijn televisie-interventie, het is tijd om terug te keren naar een normaal land. 'Nu vragen wij, die het drama hebben gezien, om snel verder te kunnen, omdat we mensen willen genezen die we anders niet kunnen genezen. Het kampioenschap of vakanties maakt ons niet uit, maar we moeten terug naar een normaal land. Al het bewijs ligt er dat dit land vanaf vandaag weer een normaal leven kan leiden . '

https://quifinanza.it/edi(...)us-scomparso/388457/

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 02-06-2020 18:41:31 ]
pi_193452076
Coronavirus, Zangrillo: "Tweede golf? Het heeft geen zin erover te praten"

"Iedereen die het zich kan veroorloven om te zeggen 'er komt een tweede golf in oktober of december', zegt dingen die vanuit wetenschappelijk oogpunt niet logisch zijn. Het is alsof je zegt 'in Milaan in Sant'Ambrogio zal het sneeuwen'". Het is een passage uit de toespraak van professor Alberto Zangrillo, directeur intensieve zorgen in het San Raffaele-ziekenhuis in Milaan, in L'aria che tirira su La7. Zangrillo zei de afgelopen dagen dat "het virus vanuit klinisch oogpunt niet meer bestaat" .

"Het virus is bij ons en we moeten ermee leren leven. Niemand, zelfs wij niet, heeft ooit kunnen aantonen dat het is gewijzigd. Het klinische bewijs, niet alleen op de intensive care maar ook op de spoedeisende hulp, brengt ons ertoe te zeggen dat de pathologische manifestatie is op een manier die duidelijk vervaagt. Er is geen klinisch bewijs meer om je zorgen over te maken ', zegt hij vandaag.

Link met video:

https://www.adnkronos.com(...)xXmO.html?refresh_ce
pi_193458343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:19 schreef Za het volgende:
Coronavirus, Zangrillo: "Tweede golf? Het heeft geen zin erover te praten"

"Iedereen die het zich kan veroorloven om te zeggen 'er komt een tweede golf in oktober of december', zegt dingen die vanuit wetenschappelijk oogpunt niet logisch zijn. Het is alsof je zegt 'in Milaan in Sant'Ambrogio zal het sneeuwen'". Het is een passage uit de toespraak van professor Alberto Zangrillo, directeur intensieve zorgen in het San Raffaele-ziekenhuis in Milaan, in L'aria che tirira su La7. Zangrillo zei de afgelopen dagen dat "het virus vanuit klinisch oogpunt niet meer bestaat" .

"Het virus is bij ons en we moeten ermee leren leven. Niemand, zelfs wij niet, heeft ooit kunnen aantonen dat het is gewijzigd. Het klinische bewijs, niet alleen op de intensive care maar ook op de spoedeisende hulp, brengt ons ertoe te zeggen dat de pathologische manifestatie is op een manier die duidelijk vervaagt. Er is geen klinisch bewijs meer om je zorgen over te maken ', zegt hij vandaag.

Link met video:

https://www.adnkronos.com(...)xXmO.html?refresh_ce
Heb je ook nog wat toe te voegen of is t alleen maar link/tekst dumpen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:27 schreef Za het volgende:
Ook de gouverneur van Veneto bevestigd de uitspraken Zangrillo.

Luca Zaia : "Hij heeft gelijk". We hebben een besmettingsgevaar onder 0,6% per duizend.
0,6% per duizend? Mag hopen dat dit een vertaalfout is. Anders hebben we sowieso niet te maken met een wetenschapper.
Eerst denken, dan typen
pi_193458819
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

2 of 1-4 ?
Ik lees gemiddeld 9 van 26 mei 1 juni
Doet er niet toe verder. De 1e epidemiegolf is geweest.
Het kan zijn dat er meer golven komen , door herfstweer, doordat mensen onvoorzichtig worden.
Te veel wishfullthinking van ' het is voorbij' en er zal mij toch niks gebeuren.
Laatste 9 dagen 27 opnames (met de gegevens van vandaag er bij, dus gemiddeld 3 per dag). Denk wel dat er morgen voor 1 en 2 juni misschien nog een paar bijkomen dus gemiddeld zal het iets hoger zijn.

26 mei 7
27 mei 3
28 mei 2
29 mei 6
30 mei 5
31 mei 3
1 jun 1
2 jun 0
3 jun 0

Wat toch wel opvallend is met 150-200 vastgestelde besmettingen per dag, in werkelijkheid waren dit er meer.
pi_193458864
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:10 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Warm weer, niet zo heel gek.
Dat virus kan zich opslaan in een cel, en dan weer actief worden als het kouder wordt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193458897
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:19 schreef Za het volgende:
Coronavirus, Zangrillo: "Tweede golf? Het heeft geen zin erover te praten"

"Iedereen die het zich kan veroorloven om te zeggen 'er komt een tweede golf in oktober of december', zegt dingen die vanuit wetenschappelijk oogpunt niet logisch zijn. Het is alsof je zegt 'in Milaan in Sant'Ambrogio zal het sneeuwen'". Het is een passage uit de toespraak van professor Alberto Zangrillo, directeur intensieve zorgen in het San Raffaele-ziekenhuis in Milaan, in L'aria che tirira su La7. Zangrillo zei de afgelopen dagen dat "het virus vanuit klinisch oogpunt niet meer bestaat" .

"Het virus is bij ons en we moeten ermee leren leven. Niemand, zelfs wij niet, heeft ooit kunnen aantonen dat het is gewijzigd. Het klinische bewijs, niet alleen op de intensive care maar ook op de spoedeisende hulp, brengt ons ertoe te zeggen dat de pathologische manifestatie is op een manier die duidelijk vervaagt. Er is geen klinisch bewijs meer om je zorgen over te maken ', zegt hij vandaag.

Link met video:

https://www.adnkronos.com(...)xXmO.html?refresh_ce
Ja, maar kan het zich door die "black lives matter protesten" overal weer niet sneller gaan verspreiden?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193458982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:07 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]


Wat toch wel opvallend is met 150-200 vastgestelde besmettingen per dag, in werkelijkheid waren dit er meer.
Zolang het jongeren zijn die besmet worden maakt het niet uit
pi_193459043
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Zolang het jongeren zijn die besmet worden maakt het niet uit
Dat klopt, maar zouden die zich laten testen dan? Misschien wel vanaf 1 juni maar daar gaan deze cijfers niet over.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')