Snappen we met die verliefde kleffe boel van jequote:Op maandag 1 juni 2020 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik krijg ne 100 m al zadelpijn...
Ok, dat is een tikje overdreven,maar toch
op het moment ben ik blij als ik de 10km haal met die poten van mequote:Op maandag 1 juni 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet onder de indruk te zijnIk doe het voor mezelf, niet voor anderen.
misschien de volgende keer toch maar met zadel ?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
De laatste kilometers deed mijn zitvlak wel een beetje zeer
Niks forceren!quote:Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
op het moment ben ik blij als ik de 10km haal met die poten van me
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
misschien de volgende keer toch maar met zadel ?
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, @:DW457 @:Whiskers2009 wil weten wie jij bent..
Dat had je 40 jaar geleden moeten zeggenquote:
In Basel zit er eentjequote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso is een platenzaak wel een klein beetje ouderwets toch?
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Stooooop, jij addict.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien kunnen we er een n tussen doen, plantenzaak.
vinyl van planten... hmmm denk niet dat dat gaat werken..quote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Robert Plant heeft er zat gemaakt andersquote:Op maandag 1 juni 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
vinyl van planten... hmmm denk niet dat dat gaat werken..
@kwiwi:quote:Op maandag 1 juni 2020 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand moet een plantenafkickkliniek openen in Foqueville.
Espanjolquote:Op maandag 1 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede vaart! Waar ga je nu heen?
Ja echt walgelijkquote:
Is wel gelijk een interessant experiment: zien we hierdoor de komende 2 a 3 weken een stijging in het aantal besmettingen?quote:
Ok, ok. Cool.. Goe groot acht je de kans dat je er een klein tuincentrumpje naast kan runnen? De N is nu al besteld.quote:
ja hequote:Op maandag 1 juni 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Paulien Cornelisse is echt superleuk met dat programma over Japan
Zolang je maar oleanders hebt.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ok. Cool.. Goe groot acht je de kans dat je er een klein tuincentrumpje naast kan runnen? De N is nu al besteld.
quote:Op maandag 1 juni 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
vind dat zehet ook allemaal met respect benadert ipv er een rariteitenkabinet van te maken :p
ja die zijn mooiquote:Op maandag 1 juni 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet erg lachen om haar gezichtsuitdrukkingen
Echt ik heb minutenlang met mijn bek open zitten kijken. Hoe ga je dan met droge ogen een sportschooleigenaar vertellen dat hij niet open mag. De terrassen zo strikt......quote:
ja lees net headline dat als ze had geweten dat hetz o druk zou worden er andere maatregelen genomen waren. Maar idd echt bizarquote:Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt ik heb minutenlang met mijn bek open zitten kijken. Hoe ga je dan met droge ogen een sportschooleigenaar vertellen dat hij niet open mag. De terrassen zo strikt......
Maar als het vrijheid van meningsuiting is dan mag alles. Ik vind Femke laf in deze situatie. Heel laf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |