Snappen we met die verliefde kleffe boel van jequote:Op maandag 1 juni 2020 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik krijg ne 100 m al zadelpijn...
Ok, dat is een tikje overdreven,maar toch
op het moment ben ik blij als ik de 10km haal met die poten van mequote:Op maandag 1 juni 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet onder de indruk te zijnIk doe het voor mezelf, niet voor anderen.
misschien de volgende keer toch maar met zadel ?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
De laatste kilometers deed mijn zitvlak wel een beetje zeer
Niks forceren!quote:Op maandag 1 juni 2020 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
op het moment ben ik blij als ik de 10km haal met die poten van me
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
misschien de volgende keer toch maar met zadel ?
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, @:DW457 @:Whiskers2009 wil weten wie jij bent..
Dat had je 40 jaar geleden moeten zeggenquote:
In Basel zit er eentjequote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso is een platenzaak wel een klein beetje ouderwets toch?
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Stooooop, jij addict.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien kunnen we er een n tussen doen, plantenzaak.
vinyl van planten... hmmm denk niet dat dat gaat werken..quote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Robert Plant heeft er zat gemaakt andersquote:Op maandag 1 juni 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
vinyl van planten... hmmm denk niet dat dat gaat werken..
@kwiwi:quote:Op maandag 1 juni 2020 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand moet een plantenafkickkliniek openen in Foqueville.
Espanjolquote:Op maandag 1 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede vaart! Waar ga je nu heen?
Ja echt walgelijkquote:
Is wel gelijk een interessant experiment: zien we hierdoor de komende 2 a 3 weken een stijging in het aantal besmettingen?quote:
Ok, ok. Cool.. Goe groot acht je de kans dat je er een klein tuincentrumpje naast kan runnen? De N is nu al besteld.quote:
ja hequote:Op maandag 1 juni 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Paulien Cornelisse is echt superleuk met dat programma over Japan
Zolang je maar oleanders hebt.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ok. Cool.. Goe groot acht je de kans dat je er een klein tuincentrumpje naast kan runnen? De N is nu al besteld.
quote:Op maandag 1 juni 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
vind dat zehet ook allemaal met respect benadert ipv er een rariteitenkabinet van te maken :p
ja die zijn mooiquote:Op maandag 1 juni 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet erg lachen om haar gezichtsuitdrukkingen
Echt ik heb minutenlang met mijn bek open zitten kijken. Hoe ga je dan met droge ogen een sportschooleigenaar vertellen dat hij niet open mag. De terrassen zo strikt......quote:
ja lees net headline dat als ze had geweten dat hetz o druk zou worden er andere maatregelen genomen waren. Maar idd echt bizarquote:Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt ik heb minutenlang met mijn bek open zitten kijken. Hoe ga je dan met droge ogen een sportschooleigenaar vertellen dat hij niet open mag. De terrassen zo strikt......
Maar als het vrijheid van meningsuiting is dan mag alles. Ik vind Femke laf in deze situatie. Heel laf.
Ehm, een growshop moet wel lukken...quote:Op maandag 1 juni 2020 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ok. Cool.. Goe groot acht je de kans dat je er een klein tuincentrumpje naast kan runnen? De N is nu al besteld.
Kijk Op1 maar terug, daarin zei ze ook dat ze niet wilde ingrijpen omdat dat alleen maar met harde hand zou kunnenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees net headline dat als ze had geweten dat hetz o druk zou worden er andere maatregelen genomen waren. Maar idd echt bizar
Lol ik ga die shit niet runnen he? Ik wil er klant zijn. Maar een platen en planten zaak lijkt me niet zo heel veel flexibiliteit vragen/quote:
Ook een stel influencers op Instagram die ernaartoe gaan want belangrijk. Oké.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees net headline dat als ze had geweten dat hetz o druk zou worden er andere maatregelen genomen waren. Maar idd echt bizar
kijk ik morgen maar dat heeft ze misschien wel goed ingeschat toch?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk Op1 maar terug, daarin zei ze ook dat ze niet wilde ingrijpen omdat dat alleen maar met harde hand zou kunnen
Ik heb me er vanmiddag al over opgewonden, schandalig ditquote:Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt ik heb minutenlang met mijn bek open zitten kijken. Hoe ga je dan met droge ogen een sportschooleigenaar vertellen dat hij niet open mag. De terrassen zo strikt......
Maar als het vrijheid van meningsuiting is dan mag alles. Ik vind Femke laf in deze situatie. Heel laf.
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Over het algemeen kan wat er in Amsterdam gebeurt me vrij weinig boeien en de reden waarom ze demonstreren zal allemaal wel.
Maar wat een schandalige wanvertoning dit, maandenlang het hele land op zijn kop, mensen die elkaar maandenlang niet mogen zien en aanraken, bedrijven die kapot gaan, mensen die hun baan verliezen, de zorg die helemaal overspannen is waardoor reguliere zorg niet kan doorgaan. Beginnen we na een lange periode eindelijk met het systematisch versoepelen om de risico's zo laag als mogelijk te houden en zijn evenementen met veel mensen de komende tijd nog uit den boze. En dan dit ... echt mensen die hier aan meedoen en het faciliteren dan wel niet ingrijpen, ga jezelf kapot schamen.
Ik zit eraan vast, he...quote:Op maandag 1 juni 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik ga die shit niet runnen he? Ik wil er klant zijn. Maar een platen en planten zaak lijkt me niet zo heel veel flexibiliteit vragen/
Ja nee ze wist het misschien van te voren, Maar dan had je nog kunnen ingrijpen. Ze dufde niet. Jammerquote:Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat ik mijn mening over de situatie maar gewoon voor mezelf houdenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk ik morgen maar dat heeft ze misschien wel goed ingeschat toch?
eerlijk ik denk met de oorsprong van de demo dat ingrijpen in zon menigte misschien idd echt verkeerd had afgelopen en het sentiment bij de demonstranten erger had gemaaktquote:Op maandag 1 juni 2020 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee ze wist het misschien van te voren, Maar dan had je nog kunnen ingrijpen. Ze dufde niet. Jammer
jezus wat een onltvdk reactiequote:Op maandag 1 juni 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik mijn mening over de situatie maar gewoon voor mezelf houden
Dacht dat jij hier het plantenvrouwtje wasquote:Op maandag 1 juni 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik ga die shit niet runnen he? Ik wil er klant zijn. Maar een platen en planten zaak lijkt me niet zo heel veel flexibiliteit vragen/
Huh, wat, wow, jamaar...quote:Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuinplanten dan ook. Mooi.
@:Kwiwi regel jij dit verder?
Ok ik houd een beetje van je.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me er vanmiddag al over opgewonden, schandalig dit
[..]
Ik doe de kinderopvang, werk in Buda's tuin en ik moet er ook nog een tuincentrum naast draaien?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat jij hier het plantenvrouwtje was
Alsof er zoveel kinderen zijnquote:Op maandag 1 juni 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe de kinderopvang, werk in Buda's tuin en ik moet er ook nog een tuincentrum naast draaien?
Ikdachthettochniet!
Ik koop de plantjes.
quote:
Je houdt nu meer dan een beetje?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik houd niet meer een beetje van LuTeVeDuK.
Ik denk dat je op die van Molo wel twee beroepskrachten kwijt kan. En dan hebben we ook nog die van Haags.quote:
Ja allemaal heel belangrijk maar ik hoop dat ze die linkse hoer met haar klemkaak toch even op haar plekje zetten, bah wat een naar dom simpel kutwijfquote:Op maandag 1 juni 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Black lives matter, laten we elkaar met corona besmetten, dat zal ze leren
Kunnen we niet gewoon een eilandje maken en die kinderen het daar maar lekker zelf laten uitzoeken.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je op die van Molo wel twee beroepskrachten kwijt kan. En dan hebben we ook nog die van Haags.
We willen niet dat mijn stoppen doorslaan.....
nou nou nou wat is dit voor ordinair gebrabbel van jouquote:Op maandag 1 juni 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja allemaal heel belangrijk maar ik hoop dat ze die linkse hoer met haar klemkaak toch even op haar plekje zetten, bah wat een naar dom simpel kutwijf
geven we ze ook wapensquote:Op maandag 1 juni 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een eilandje maken en die kinderen het daar maar lekker zelf laten uitzoeken.
Ik heb er ook 1, mag ik haar ook bij jou droppen nu ik opeens 2 zaken te runnen heb?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je op die van Molo wel twee beroepskrachten kwijt kan. En dan hebben we ook nog die van Haags.
We willen niet dat mijn stoppen doorslaan.....
Pek en verenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja allemaal heel belangrijk maar ik hoop dat ze die linkse hoer met haar klemkaak toch even op haar plekje zetten, bah wat een naar dom simpel kutwijf
Nee want geen essentieel beroep.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
En al iemand met mondkapje het OV in geweest?
Volgens Rutger Bregman moet dat nog goed gaan ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een eilandje maken en die kinderen het daar maar lekker zelf laten uitzoeken.
Moet af en toe. en ik heb genoeg gif in me om 8 of 9 koningcobra's dood te spugen.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou wat is dit voor ordinair gebrabbel van jou
Dit ja. Al vind ik de inschatting van de opkomst wel enorm naïef, dat had echt anders gemoeten.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerlijk ik denk met de oorsprong van de demo dat ingrijpen in zon menigte misschien idd echt verkeerd had afgelopen en het sentiment bij de demonstranten erger had gemaakt
Ik ga nadenken over een combinatie kinderopvang tuincentrum medewerker. En iets met arbeid onder lichte drukquote:Op maandag 1 juni 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe oud en wat voor kind is het?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, mag ik haar ook bij jou droppen nu ik opeens 2 zaken te runnen heb?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet af en toe. en ik heb genoeg gif in me om 8 of 9 koningcobra's dood te spugen.
Je kunt het ook combineren, gewoon die kinderen aan het werk zetten in de kassen zodat je mooie plantjes hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga nadenken over een combinatie kinderopvang tuincentrum medewerker. En iets met arbeid onder lichte druk
9, pre-puber, vrolijk, creatief, tikkie eigenzinnig.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe oud en wat voor kind is het?
In 5 woorden.
morgen is er ook 1 in den haagquote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Al vind ik de inschatting van de opkomst wel enorm naïef, dat had echt anders gemoeten.
Anders gemoeten?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Al vind ik de inschatting van de opkomst wel enorm naïef, dat had echt anders gemoeten.
dat hebben ze alquote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een piemel en een pretgrotje en dan begint de teringzooi weer van voren af aan
Ja maar als ze groter worden dan weten ze pas dat je er ook andere dingen mee kunt dan plassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |