Hoofdstuk IV. De burgemeesterArtikel 61b1.De burgemeester kan te allen tijde bij koninklijk besluit op voordracht van Onze Minister worden ontslagen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat is mogelijk
maar dan moet er wel aktie onder nomen worden , denk dat heel nederland nu wel schreeuwt om het vertrek van die vrouw .... dus denk wel dat er iets zal moeten gebeuren
Tja, dit is nogal een Catch-22. Als je ingrijpt, weet je zeker dat de vlam in de pan slaat. En dan kunnen de demonstranten dat als onterecht argument gebruiken om te zeggen dat waar ze tegen demonstreren dus klopt.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar er is ook een verdomd goede reden om in te grijpen om die onderlinge afstand af te dwingen.
Ja want die zijn ook vermoord door een US cop.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
mee eens.... ik zou weggegaan zijn.... te druk
Maar de meeste aanwezigen hadden zeker wel een reden voor demonstreren
Dan roepen ze dat het racisme is want de slaven werden ook opgeslotenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, dit is nogal een Catch-22. Als je ingrijpt, weet je zeker dat de vlam in de pan slaat. En dan kunnen de demonstranten dat als onterecht argument gebruiken om te zeggen dat waar ze tegen demonstreren dus klopt.
Mijns inziens had het gewoon afgezet moeten worden voor een maximaal aantal demonstranten. Na het bereiken van dat aantal de hekken sluiten. Of dat had gewerkt weet ik ook niet, maar dit is gewoon een chaos.
Nu dat niet meer mogelijk was, in ieder geval als burgemeester aangeven dat het onverantwoord is om met zoveel mensen bij elkaar te zijn en aangeven dat dit niet de bedoeling is. En dus niet het slappe statement dat je niet ingrijpt omdat de demonstratie 'te belangrijk' is.
quote:
Dat "racisme" roepen zal echt niet minder zijn na het nu doorgaan van deze poppenkastquote:Op maandag 1 juni 2020 20:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan roepen ze dat het racisme is want de slaven werden ook opgesloten
quote:
Entrada, ook weer zo’n voorbeeld van geïmporteerde bullshit uit het buitenland.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:59 schreef Enchanter het volgende:
https://www.indehekken.ne(...)J1iAELXK_QPnuRCYL7PQ
Geen KOZP'er te vinden.quote:
Het is georganiseerd door KOZPquote:
Gewoon met een winkelwagentje het plein op, en als de wagentjes op zijn moet je wachten tot iemand vertrekt...quote:Op maandag 1 juni 2020 20:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, dit is nogal een Catch-22. Als je ingrijpt, weet je zeker dat de vlam in de pan slaat. En dan kunnen de demonstranten dat als onterecht argument gebruiken om te zeggen dat waar ze tegen demonstreren dus klopt.
Mijns inziens had het gewoon afgezet moeten worden voor een maximaal aantal demonstranten. Na het bereiken van dat aantal de hekken sluiten. Of dat had gewerkt weet ik ook niet, maar dit is gewoon een chaos.
Nu dat niet meer mogelijk was, in ieder geval als burgemeester aangeven dat het onverantwoord is om met zoveel mensen bij elkaar te zijn en aangeven dat dit niet de bedoeling is. En dus niet het slappe statement dat je niet ingrijpt omdat de demonstratie 'te belangrijk' is.
Georganiseerd door...quote:
Die worden dan door een horde bontkraagjes van het plein gemept.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:01 schreef Filosoofert het volgende:
Eigenlijk even een gay-lives-matter protest organiseren na het aanhoudende anti-homogeweld in Amsterdam. Kijken hoe snel je weggestuurd wordt.
Gaat om het meten met 2 maten van Halsema.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Entrada, ook weer zo’n voorbeeld van geïmporteerde bullshit uit het buitenland.
Ik heb het over een anti-homogeweld demonstratiequote:
Of door de eigen burgers op zijn Ceaușescu's, maar zoiets gebeurt niet in zo'n lieve stad.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoofdstuk IV. De burgemeesterArtikel 61b1.De burgemeester kan te allen tijde bij koninklijk besluit op voordracht van Onze Minister worden ontslagen.
owwquote:Op maandag 1 juni 2020 21:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb het over een anti-homogeweld demonstratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |