Halsema is een activist dus die krijgt een nat poesje van dit soort anti-racisme demonstraties.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:42 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie een Halsema op het NOS journaal lafjes deze demonstratie 'te belangrijk' noemen. Ook als linkse politica moet je als burgemeester je verantwoordelijkheid voor je burgers nemen en zij had zich duidelijk moeten uitspreken dat zo'n demonstratie nu houden ronduit onverantwoord en asociaal is.
Het viel mij ook op dat er in het NOS journaal zeer weinig aandacht was voor de gevaarlijke consequenties die deze demonstratie voor de volksgezondheid kan hebben. Geen viroloog die aan het woord is geweest in het NOS journaal over dit grootschalige evenement.
Te belangrijkquote:Op maandag 1 juni 2020 20:42 schreef rutger05 het volgende:
Ik zie een Halsema op het NOS journaal lafjes deze demonstratie 'te belangrijk' noemen. Ook als linkse politica moet je als burgemeester je verantwoordelijkheid voor je burgers nemen en zij had zich duidelijk moeten uitspreken dat zo'n demonstratie nu houden ronduit onverantwoord en asociaal is.
Het viel mij ook op dat er in het NOS journaal zeer weinig aandacht was voor de gevaarlijke consequenties die deze demonstratie voor de volksgezondheid kan hebben. Geen viroloog die aan het woord is geweest in het NOS journaal over dit grootschalige evenement.
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
Nou vanaf volgend weekend begint de Eredivisie weer laten we maar zeggen.
Cambuur kan alsnog promoverenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
Ja op sterven liggende familie lid bezoeken? Nee dat kan niet.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:42 schreef rutger05 het volgende:
Die plaatsen zullen er vast wel zijn ... aldus 7.3 miljard mensenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waar ter wereld denk je het beter te zullen krijgen dan in Nederland?
hopelijk niet dan blijven er maar weinig profs over in nederland wat betreft voetbalquote:Op maandag 1 juni 2020 20:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Het zou toch eerder racistisch zijn als de donkere spelers geen balletje zouden kunnen trappen?
Champions Leaguequote:Op maandag 1 juni 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
Dat ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En de gewone burger mag volgend jaar nog eens extra ziektenkosten lappen.
En mensen die een voorkeursbehandeling krijgen zoals op de Dam.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die plaatsen zullen er vast wel zijn ... aldus 7.3 miljard mensen
Maar het is niet de boodschap van de demonstranten dat nederland een heel erg slecht land is om te leven.
Ik neem aan dat velen van hen wel de mening hebben dat er ook in nederland te veel mensen worden achtergesteld vanwege hun afkomst. En dat te veel mensen dat niet willen weten , direct ontkennen.
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:34:58Halsema: "Ik vind volksgezondheid zó niet bij Amsterdam passen." reageer retweet
Halsema en de NOS zijn beiden toch ook maar gewoon instrumenten in handen van dezelfde mensen.quote:
Gewoon in heel Nederland niet. Want.dat hebben ze ook nog even verziekt. Als er iemand nog een prent krijgt kunnen ze even mooi refereren naar Amsterdam, want daar kreeg ook niemand er één.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat ook.
En als jij morgen met een man of 4 samen staat, kun je een boete krijgen. Mag aannemen dat er vanaf nu niemand in A'dam nog een Corona boete krijgt. Nooit meer.
Nee, joh die staat bij Gate 20 richting Maleisië!quote:Op maandag 1 juni 2020 20:53 schreef superniger het volgende:
Heeft Jesse Klaver al een reactie gegeven?
Natuurlijk zullen er hier mensen achtergesteld worden maar zal ik er een leermomentje voor je van maken?; Daar hoef je geen kleurtje voor te hebben. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die plaatsen zullen er vast wel zijn ... aldus 7.3 miljard mensen
Maar het is niet de boodschap van de demonstranten dat nederland een heel erg slecht land is om te leven.
Ik neem aan dat velen van hen wel de mening hebben dat er ook in nederland te veel mensen worden achtergesteld vanwege hun afkomst. En dat te veel mensen dat niet willen weten , direct ontkennen.
ja dat is mogelijkquote:Op maandag 1 juni 2020 20:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een burgemeester uit zijn/haar ambt te zetten? Dit mens is totaal niet geschikt voor deze functie.
Alsof een rechter daar in mee zal gaan als jij een boete aanvecht met als reden dit protest in Amsterdam. Halsema en rechters vormen gewoon onderdeel van dezelfde kliek.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gewoon in heel Nederland niet. Want.dat hebben ze ook nog even verziekt. Als er iemand daar nog een prent krijgt kunnen ze even mooi referen naar Amsterdam, want daar kreeg ook niemand er één).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |