abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193440754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
Zo zo, wat een gedoe met Femke...
Heel eerlijk? Niks mis met Femke.....imho......mensen zijn afgelopen maanden ook massaal naar het strand/park/Ikea/bouwmarkt geweest....heeft geen toenemende cijfers opgeleverd, basisscholen zijn al meer dan twee weken open en ook dat heeft geen toenemende cijfers opgeleverd.....het gros van de demonstranten had gisteren een mondkapje op dus de kans dat over twee weken de cijfers weer gaan toenemen lijkt me echt klein.....we mogen niet voor niks weer naar de horeca en pretpark en over een paar weken zelfs weer op vakantie naar Europa.....écht hè: als Femke gisteren de politie had laten ingrijpen waren het rellen geworden wat nog veel meer ellende had opgeleverd.....maar goed, mijn mening hierover :)
pi_193440887
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heel eerlijk? Niks mis met Femke.....imho......mensen zijn afgelopen maanden ook massaal naar het strand/park/Ikea/bouwmarkt geweest....heeft geen toenemende cijfers opgeleverd, basisscholen zijn al meer dan twee weken open en ook dat heeft geen toenemende cijfers opgeleverd.....het gros van de demonstranten had gisteren een mondkapje op dus de kans dat over twee weken de cijfers weer gaan toenemen lijkt me echt klein.....we mogen niet voor niks weer naar de horeca en pretpark en over een paar weken zelfs weer op vakantie naar Europa.....écht hè: als Femke gisteren de politie had laten ingrijpen waren het rellen geworden wat nog veel meer ellende had opgeleverd.....maar goed, mijn mening hierover :)
Het gaat er meer om dat het een bepaald soort mens is die daar staan met 5000 man...
En dan ook nog shit er bij betrekken uit de Usa..wat hier helemaal niet van toepassing is..

Gaat nergens over ...en dan Halsema...mooie vrouw trouwens..breed lachend ertussen...
Van kijk eens dit is mijn legioen ...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193440953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat het een bepaald soort mens is die daar staan met 5000 man...
En dan ook nog shit er bij betrekken uit de Usa..wat hier helemaal niet van toepassing is..

Gaat nergens over ...en dan Halsema...mooie vrouw trouwens..breed lachend ertussen...
En kijk ook naar haar eerdere beslissingen en uitspraken, waarvan een aantal tegen nationale wetgeving in gingen, wat betreft illegale migranten en dergelijke.
pi_193441069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Racisme is over de héle wereld......dus waarom mag het wel in Amerika en niet heel even hier in Amsterdam??

Sorry, maar ik heb best respect voor Femke.....maar ieder zijn/haar mening hierover.....
pi_193441131
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:13 schreef ToT het volgende:

[..]

En kijk ook naar haar eerdere beslissingen en uitspraken, waarvan een aantal tegen nationale wetgeving in gingen, wat betreft illegale migranten en dergelijke.
Ik ga daar geen woorden meer aanvuil maken..ban in 20sec _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_193441156
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Zonder een mening te vormen (in mijn geval mag ik dit niet hebben gezien politieke kwestie, moet boven de partijen staan) vind ik het vraagstuk leiderschap versus wetgeving toch interessant. En vraag me af of er ergens in het proces daar voor met het aantal mensen misschien iets niet soepel is gelopen waardoor dit 'ongecoordineerd' overkwam.
pi_193441220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef stokj het volgende:

[..]

Zonder een mening te vormen (in mijn geval mag ik dit niet hebben gezien politieke kwestie, moet boven de partijen staan) vind ik het vraagstuk leiderschap versus wetgeving toch interessant. En vraag me af of er ergens in het proces daar voor met het aantal mensen misschien iets niet soepel is gelopen waardoor dit 'ongecoordineerd' overkwam.
We waren er niet bij en dus mag niemand hier een oordeel over hebben.....behalve de mensen om Femke heen en de politie want alleen die hebben besproken hoe ze dit gingen aanpakken/oplossen......Ben vooral dat lukrake commentaar van mensen de afgelopen maanden echt beu.....iedereen weet het beter, maar niemand wil in de schoenen staan van de huidige leiders/politici staan.... :{
pi_193441243
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Racisme is over de héle wereld......dus waarom mag het wel in Amerika en niet heel even hier in Amsterdam??

Sorry, maar ik heb best respect voor Femke.....maar ieder zijn/haar mening hierover.....
Volgens mij is het toch juist een bepaalde groep..die er een grote tering zooi van maakt...of zou je het wel goed vinden dat ze binnen komen en je wasmachine meenemen
Ik zwaai naar dieren.
pi_193441291
Tijd voor pils :B :B :B
Ik zwaai naar dieren.
pi_193441297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch juist een bepaalde groep..die er een grote tering zooi van maakt...of zou je het wel goed vinden dat ze binnen komen en je wasmachine meenemen
Ook dáár zit verschil in.......de criminele tak én de tak die gewoon keihard werkt en zich aanpast....
pi_193441342
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ook dáár zit verschil in.......de criminele tak én de tak die gewoon keihard werkt en zich aanpast....
Daarbij maar houden :D :D ff fappen
Ik zwaai naar dieren.
pi_193441577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarbij maar houden :D :D ff fappen
Enjoy :9~ :9
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:10:17 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193443246
Hey cd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193443265
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey cd
Mikey *;
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:18:45 #117
187702 RTR
Olbie
pi_193443357
quote:
Gelijk aangemeld. Het is toch om je de ogen uit de kop te schamen.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193443667
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mikey *;
trio dan maar ~O> ~O> ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_193443756
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

trio dan maar ~O> ~O> ~O>
Yes please!!!
pi_193443783
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Yes please!!!
Beetje bi is niet bah _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:40:40 #121
187702 RTR
Olbie
pi_193443823
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Beetje gay is oké _O_ _O_
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193443875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Twee mannen samen terwijl ik toe kijk :9~ :9
pi_193443890
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Twee mannen samen terwijl ik toe kijk :9~ :9
uuuh.....naaah
Ik zwaai naar dieren.
pi_193443901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

uuuh.....naaah
Watje... ;)
pi_193443969
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

uuuh.....naaah
Jij wil Haags z'n piemelotje niet in je twaalfvingerige darm krijgen? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')