Toen ik nog een bijbaantje had kwam er een klein kindje met zijn pa of ma altijd de winkel in. Dan kreeg dat kindje altijd een stukje koek uit de verpakking van zijn pa of ma of een kaasstengel om op te kauwen. Of een ijsje als het warm was. En dat terwijl ze in de winkel vrolijk verder boodschappen deden en nog niet hadden afgerekend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.....alleen hebben sommige mensen kinderen gekregen en staan totaal niet stil bij opvoeden.....
Oh dat is wel echt het 'goede voorbeeld' geven ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen ik nog een bijbaantje had kwam er een klein kindje met zijn pa of ma altijd de winkel in. Dan kreeg dat kindje altijd een stukje koek uit de verpakking van zijn pa of ma of een kaasstengel om op te kauwen. Of een ijsje als het warm was. En dat terwijl ze in de winkel vrolijk verder boodschappen deden en nog niet hadden afgerekend.
Een paar jaar later (denk dat ie 5 ofzo was) kwam er een nieuwe supermarktmanager die letterlijk alles volgens het boekje deed. Dat joch kwam de winkel in, pakte wat koek en begon het te eten. Vervolgens werd de politie gebeld en namen ze dat joch mee (waarschijnlijk naar zijn ouders). We hebben er nooit meer iets van vernomen.
Moet je wel een dame hebben ..anders wordt niksquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gooi het in de groep Geerd.
[..]
Ach ja zolang ze de koters maar uit mijn buurt houden.
Geerd het vinden van een dame is denk ik niet het grootste probleem. Van de hele wereldbevolking zijn er maar een paar die nooit een partner krijgen. De meeste scoren wel wat. Als je onvruchtbaar of zo bent is het een groter probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je wel een dame hebben ..anders wordt niks![]()
En als je daar je hele leven al op zit te wachten, op een vrouw?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geerd het vinden van een dame is denk ik niet het grootste probleem. Van de hele wereldbevolking zijn er maar een paar die nooit een partner krijgen. De meeste scoren wel wat. Als je onvruchtbaar of zo bent is het een groter probleem.
Maja je kunt wel wachten op een trein maar als je niet instapt kom je niet verder #dooddoenerquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
En als je daar je hele leven al op zit te wachten, op een vrouw?
Je moet ook niet echt wachten. Je moet gewoon ervoor gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
En als je daar je hele leven al op zit te wachten, op een vrouw?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je moet ook niet echt wachten. Je moet gewoon ervoor gaan.
Gewoon er voor gaan en instappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet natuurlijk wel weten met wie je instapt en of diegene wel op een bepaald niveau te vertrouwen is toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja je kunt wel wachten op een trein maar als je niet instapt kom je niet verder #dooddoener
Ach je moet het zo zien ook als de auto affikt dan ga je gewoon op je blote voeten op de jacht naar liefde.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gewoon er voor gaan en instappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet natuurlijk wel weten met wie je instapt en of diegene wel op een bepaald niveau te vertrouwen is toch?
Dat is zo, er is altijd wel een mogelijkheid of een oplossing. Maar soms ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien ook als de auto affikt dan ga je gewoon op je blote voeten op de jacht naar liefde.
Bij de gedachte word ik al zenuwachtig ..niks voor mijquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gewoon er voor gaan en instappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet natuurlijk wel weten met wie je instapt en of diegene wel op een bepaald niveau te vertrouwen is toch?
Kom op Geerdje, we willen ook mini-Geerdjes zien en dat jij gelukkig bent!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de gedachte word ik al zenuwachtig ..niks voor mij
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom op Geerdje, we willen ook mini-Geerdjes zien en dat jij gelukkig bent!
Dat jij je UI vervangt voor een foto van je meid.
De eerste 5x ben je zenuwachtig de 12de keer sla je jezelf voor je kop dat je zenuwachtig was.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de gedachte word ik al zenuwachtig ..niks voor mij
Ik maak wel eens met een praatje bij de corona vroeg ik hoe het ging en of ze wel nog zin erin had. Of ik maak een ander praatje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.
En als je het op een zakelijke manier aanpakt? En als je daar connectie hebt dan jezelf weer zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De eerste 5x ben je zenuwachtig de 12de keer sla je jezelf voor je kop dat je zenuwachtig was.
Ik ben in principe totaal niet tegen kinderen..maar ik heb nu al al zo een eigen leven ontwikkeld..quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
En als je het op een zakelijke manier aanpakt? En als je daar connectie hebt dan jezelf weer zijn.
Ja, een maat uit de vriendengroep die naar Scandinavië is geëmigreerd wou nooit kinderen. Totdat hij een Scandinavische meid bezwangerde. Nu is hij 180 graden van mening gedraaid. Daar waar hij eerst heel negatief over kinderen was is hij positief.
Wat heeft er voor gezorgd dat je (te) direct tegen dames bent geworden?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vroeger was ik bang voor dames, nu ben ik veel te direct.
Herkenbaar dit. Ik heb me voorbereid en mijzelf vaardigheden aangeleerd voor het geval ik (waarschijnlijk) niemand ga vinden. Dan heb ik mezelf nog en kan ik mezelf onderhouden etc.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben in principe totaal niet tegen kinderen..maar ik heb nu al al zo een eigen leven ontwikkeld..
Ik had graag op mijn 25e kinderen gewild ...maja...nu hoeft het voor mij echt niet meer...
Door tijd met ze te spenderen, relatie te hebben dat soort dingen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat heeft er voor gezorgd dat je (te) direct tegen dames bent geworden?
Hu wat dan ?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Ik heb me voorbereid en mijzelf vaardigheden aangeleerd voor het geval ik (waarschijnlijk) niemand ga vinden. Dan heb ik mezelf nog en kan ik mezelf onderhouden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |