SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Wat heeft zoonlief voor lekkers gekooktquote:Op maandag 1 juni 2020 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Etenstijd hier, zoonlief kookt....mams doet de afwas, prima verdeeld toch?
![]()
![]()
Wijntje erbij?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Etenstijd hier, zoonlief kookt....mams doet de afwas, prima verdeeld toch?
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ennnnnnn de rib-eye was één bonk vet!
Mijn vrouw had wel een goede, die heeft een stukje aan mij gegeven.
Wel en speciaalbiertje gratis gekregen ter compensatie.![]()
Lekker!quote:Op maandag 1 juni 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Aardappelpuree, wortels en een hamburger![]()
Aah joh, een beetje vetspek kan geen kwaad tochquote:Op maandag 1 juni 2020 19:32 schreef ToT het volgende:
Ennnnnnn de rib-eye was één bonk vet!
Mijn vrouw had wel een goede, die heeft een stukje aan mij gegeven.
Wel en speciaalbiertje gratis gekregen ter compensatie.![]()
![]()
Haha ja okee, maar ik betaal geen ¤10,50 per 100 gram om op een homp vet te gaan zitten kauwen!quote:Op maandag 1 juni 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah joh, een beetje vetspek kan geen kwaad toch![]()
![]()
Inderdaad, dat is overdreven.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja okee, maar ik betaal geen ¤10,50 per 100 gram om op een homp vet te gaan zitten kauwen!![]()
Gadver..is lekker als het smelt in een stoofpot maar niet zo..quote:Op maandag 1 juni 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah joh, een beetje vetspek kan geen kwaad tochIk zwaai naar dieren.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadver..is lekker als het smelt in een stoofpot maar niet zo..![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en het verschil tussen beide ribeyes was al gigantisch om te zien: die van mijn vrouw was heerlijk diep donker bruin bovenop en de rest mooi rood, en die van mij.....tja......een berg blubber?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadver..is lekker als het smelt in een stoofpot maar niet zo..Wel met wat vlees tussen de blubber, maar ook dat was enorm vettig.
Die van mijn vrouw was ook gewoon droog van smaak, en dat kon je van de mijne absoluut op geen enkel moment zeggen!![]()
![]()
Ik wou vannacht nog even sterren kijken...tyfus koud gewoonquote:Op maandag 1 juni 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het verschil tussen beide ribeyes was al gigantisch om te zien: die van mijn vrouw was heerlijk diep donker bruin bovenop en de rest mooi rood, en die van mij.....tja......een berg blubber?Wel met wat vlees tussen de blubber, maar ook dat was enorm vettig.
Die van mijn vrouw was ook gewoon droog van smaak, en dat kon je van de mijne absoluut op geen enkel moment zeggen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja we zaten op een terrasje, in de wind.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou vannacht nog even sterren kijken...tyfus koud gewoon
Zo met korte broek en slippers aan was het niet heel erg aangenaam.![]()
Koud?? Hier de meeste ramen wagenwijd open en met nauwelijks iets aan onder een laken nog warm.......quote:Op maandag 1 juni 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou vannacht nog even sterren kijken...tyfus koud gewoon![]()
nou dan was ik niet bij jou iigquote:Op maandag 1 juni 2020 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud?? Hier de meeste ramen wagenwijd open en met nauwelijks iets aan onder een laken nog warm.......Ik zwaai naar dieren.![]()
Het warme zuidenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud?? Hier de meeste ramen wagenwijd open en met nauwelijks iets aan onder een laken nog warm.......
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |